PDA

Επιστροφή στο Forum : Τα γερμανικά αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερα καύσιμα από ό,τι λένε οι κατασκευαστ



Konstantinos E60
01-06-13, 12:56
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα τα γερμανικά αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερα καύσιμα από ό,τι λένε οι κατασκευαστές. Μεγαλύτερες αποκλίσεις εντοπίζονται σε μοντέλα της BMW και της Audi.

Τα γερμανικά αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερα καύσιμα και εκπέμπουν μεγαλύτερες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με ό,τι αναφέρουν οι κατασκευαστές. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει μελέτη του Ινστιτούτου ICCT (International Council on Clean Transportation) που παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες. Τα πολυτελή γερμανικά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού καταναλώνουν κατά μέσο όρο 25% περισσότερα καύσιμα από ό,τι αναφέρεται στις προδιαγραφές τους. Πριν από δέκα χρόνια το ίδιο ποσοστό άγγιζε μόλις το 10%.

Αρνητική πρωτιά για BMW και Audi
Aρνητικό ρεκόρ για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σύμφωνα με έρευνα του ICCT Aρνητικό ρεκόρ για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σύμφωνα με έρευνα του ICCT

H έρευνα του ICCT είναι αποκαλυπτική, ιδίως για την BMW και την Αudi. Μοντέλα της BMW που τέθηκαν σε ειδικούς ελέγχους απόδοσης, βρέθηκαν να εκπέμπουν στην πραγματικότητα 30% μεγαλύτερη ποσότητα καυσαερίων σε σχέση με τα νούμερα που έδινε η κατασκευάστρια εταιρία , ενώ το ίδιο ποσοστό για μοντέλα της Audi ανέρχεται στο 28%. Ακολουθεί η Μercedes με ποσοστό 26%.

Από την πλευρά της η BMW δε συμμερίζεται τα αποτελέσματα της έρευνας και τα χαρακτηρίζει αναξιόπιστα. Σε σχετική ερώτηση, εκπρόσωπος της αυτοκινητοβιομηχανίας απάντησε: «Ο αριθμός των οχημάτων που εξετάστηκαν ανά κατασκευαστή διαφέρει και βασίζεται σε ένα μικρό και ως εκ τούτου όχι επαρκώς αντιπροσωπευτικό δείγμα». Σύμφωνα με το ICCT, στόχος του οποίου είναι η βελτίωση της απόδοσης των μεταφορικών μέσων στη βάση τήρησης περιβαλλοντικών προδιαγραφών, εξετάστηκαν δειγματοληπτικά μισό εκατομμύριο ιδιωτικά και εταιρικά οχήματα ανά την Ευρώπη.

Στόχος η άσκηση πίεσης στην αυτοκινητοβιομηχανία
Άσκηση πίεσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο με στόχο την καθιέρωση αυστηρότερων ελέγχων άμεσα Άσκηση πίεσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο με στόχο την καθιέρωση αυστηρότερων ελέγχων άμεσα

Τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα αναμένεται να αποτελέσουν εργαλείο για την άσκηση πίεσης στην αυτοκινητοβιομηχανία με σκοπό να ενταθούν οι ποιοτικοί έλεγχοι. Όλα αυτά στο πλαίσιο της συζήτησης που διεξάγεται μεταξύ των 27 κρατών μελών της ΕΕ για μείωση των εκπομπών επιβλαβών αερίων μέχρι το 2020. Η Γερμανική Ομοσπονδία Αυτοκινητοβιομηχανίας σε ανακοίνωσή της δηλώνει ότι έχει ήδη αναλάβει δράση προς την αλλαγή του συστήματος ελέγχων. Και τα Ηνωμένα Έθνη κινούνται σε παρόμοια κατεύθυνση, θέτοντας ως προτεραιότητα την αναθεώρηση του καθεστώτος των σχετικών ελέγχων στη βάση διεθνών συμφωνιών. Σημειωτέον ότι το εν λόγω καθεστώς δεν έχει υποστεί αλλαγές από τη δεκαετία του 1980.

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, τέλος, επιδιώκει να τεθεί σε ισχύ ένα νέο πλαίσιο ελέγχων της πραγματικής κατανάλωσης καυσίμων και εκπομπών μέχρι το 2017, παρά τις πιέσεις για μετάθεση του όλου εγχειρήματος στο 2020.

πηγη https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%20%CE%BB%CE%B5%CE%BD%CE %B5%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B 1%20%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF% 85%CE%BD%20%CF%84%CE%B1%20%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC %CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B1%20%CE%B1%CF%85%CF%8 4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dw.de%2Fbmw-%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25B9-%25CE%25B1udi-%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25AF%25CE%25BD%25CE%25B5-%25CF%2580%25CE%25B5%25CF%2581%25CE%25B9%25CF%2583 %25CF%2583%25CF%258C%25CF%2584%25CE%25B5%25CF%2581 %25CE%25BF%2Fa-16844900&ei=78OpUYTrIYmbtQaxpoHADQ&usg=AFQjCNF85vPfpcIGScYGQguKdRdVreT_ig&bvm=bv.47244034,d.Yms


Καλό παπά μας πουλανε. :thumbsdown:

freddys
01-06-13, 13:24
Το θεμα τις καταναλωσης εξαρταται απο πολλα.Τα τεστ συνηθως γινονται στα εργαστηρια για αυτο και η διαφορα.Στο autotriti που εκαναν συγκριτικο τεστ,το 116d το 1600 εκαψε 4,2 απο 4,5 που εχει ανακοινωθει.Δεν θελω να κραταω κλειστα τα ματια μου αλλα απο οτι εχω δει στο κοντερ και στο ρεζερβουαρ και κανοντας συγκριση εχω δει χαμηλοτερες τιμες απο οτι θα ειχα.Mιλαω ομως για ενα αυτοκινητο,οχι για πολλα.Και ναι αν το πας στα 180+ τοτε η καταναλωση ειναι αναλογη του 320 (χωρις να εχεις τα αναλογα αλογακια).Αλλα καθε αμαξι εχει σχεδιαστει για διαφορετικο σκοπο.Τα μικρα για πολη,τα πιο μεγαλα για ταξιδια,τα τζιπ για βουνα κλπ κλπ...Και μην ξεχνας τα ελαστικα που και αυτα παιζουν πολυ μεγαλο ρολο...thumb

A8hnaios
01-06-13, 13:32
T αυτοκινητα δε καινε βρεεεε :whistle: :whistle:


η βενζινη ειναι ακριβη..!!! (https://www.gazzetta.gr/politiki/article/371526-pame-gia-koypa-stin-akribi-benzini)

Konstantinos E60
01-06-13, 13:45
Το θεμα τις καταναλωσης εξαρταται απο πολλα.Τα τεστ συνηθως γινονται στα εργαστηρια για αυτο και η διαφορα.Στο autotriti που εκαναν συγκριτικο τεστ,το 116d το 1600 εκαψε 4,2 απο 4,5 που εχει ανακοινωθει.Δεν θελω να κραταω κλειστα τα ματια μου αλλα απο οτι εχω δει στο κοντερ και στο ρεζερβουαρ και κανοντας συγκριση εχω δει χαμηλοτερες τιμες απο οτι θα ειχα.Mιλαω ομως για ενα αυτοκινητο,οχι για πολλα.Και ναι αν το πας στα 180+ τοτε η καταναλωση ειναι αναλογη του 320 (χωρις να εχεις τα αναλογα αλογακια).Αλλα καθε αμαξι εχει σχεδιαστει για διαφορετικο σκοπο.Τα μικρα για πολη,τα πιο μεγαλα για ταξιδια,τα τζιπ για βουνα κλπ κλπ...Και μην ξεχνας τα ελαστικα που και αυτα παιζουν πολυ μεγαλο ρολο...thumb

Το ζουμί είναι εδω...

H έρευνα του ICCT είναι αποκαλυπτική, ιδίως για την BMW και την Αudi. Μοντέλα της BMW που τέθηκαν σε ειδικούς ελέγχους απόδοσης, βρέθηκαν να εκπέμπουν στην πραγματικότητα 30% μεγαλύτερη ποσότητα καυσαερίων σε σχέση με τα νούμερα που έδινε η κατασκευάστρια εταιρία , ενώ το ίδιο ποσοστό για μοντέλα της Audi ανέρχεται στο 28%. Ακολουθεί η Μercedes με ποσοστό 26%.

σύμφωνα με αυτά...(είναι λίγο παλιό το αρθρο δεν ξερω τι μπορεί να ισχύει τώρα αλλα φαντάζομαι δεν εχουν αλλάξει και πολλά)

"Ακριβή υπόθεση" το αυτοκίνητο στην Ευρώπη



Μπορεί το αυξημένο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου να έγινε αιτία κοινωνικής αναταραχής παραμονές Χριστουγέννων, με χιλιάδες 162.000 ιδιοκτήτες να καταθέτουν πινακίδες προκείμενου να μην πληρώσουν τα αυξημένα τέλη κυκλοφοράς, ωστόσο στην Ευρώπη το αυτοκίνητο είναι πολύ ακριβή υπόθεση.

Κι αυτό, γιατί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες δίνεται περισσότερο έμφαση στο κόστος χρήσης παρά στο κόστος κτήσης.

Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα, το δίκτυο μέσων μαζικής μεταφοράς παρέχει τη δυνατότητα στους πολίτες να αποφεύγουν την καθημερινή χρήση ΙΧ αυτοκινήτου.
Ενδεικτικά:

Ολλανδία: "Πληρώνω όσο οδηγώ"
GPS υπολογίζει χιλιόμετρα που διανύθηκαν
Συνυπολογισμός εκπομπών ρύπων
Στόχος:10% μείωση Co2, 50% μείωση κυκλοφορίας

Βρετανία: Απαλλάσσει τα "καθαρά" υπερφορολογεί τα μεγάλα
13 φόροι ΙΧ
35 στερλίνες /έτος για "πράσινα" ΙΧ με εκπομπές έως 120gr Co2/χλμ
405 στερλίνες /έτος για ρυπογόνα με εκπομπές έως 255gr Co2/χλμ
Αστικά διόδια στο Λονδίνο 8 στερλίνες

Γαλλία: εισάγει ετήσια τέλη κυκλοφορίας
Τέλη ταξινόμησης 2.600 ευρώ, για ΙΧ με εκπομπές 160gr Co2/χλμ και άνω
τέλη κυκλοφορίας 160ευρώ/έτος για ΙΧ με εκπομπές 250gr Co2/χλμ και άνω
φοροαπαλλαγή 1000 ευρώ για ΙΧ με εκπομπές 130gr Co2/χλμ

Δανία: Κίνητρα για "καθαρά" ΙΧ
Φόρος αγοράς αυτοκινήτου 200%
Φοροαπαλλαγή στα ηλεκτρικά ΙΧ
Δωρεάν θέση στάθμευσης στα "καθαρά" ΙΧ
Δημιουργία σταθμών φόρτισης ηλεκτρικών ΙΧ
Και δύο παραδείγματα εκτός Ευρώπης:

ΗΠΑ
Φοροαπαλλαγές για όλα τα αυτοκίνητα κόστους μέχρι 50 χιλιάδες δολάρια
Φοροαπαλλαγές για καθαρά και υβδριδικά αυτοκίνητα από 1300 έως 3000 δολάρια

Κίνα
Κατάργηση φόρων, επιδότηση αγοράς αυτοκινήτου το 2009
Αύξηση πωλήσεων 33%
Στο μεταξύ, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, Γιώργος Βασιλάκης δήλωσε στο ΣΚΑΪ, ότι ο φόρος αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι σχεδόν διπλάσιος απΆ ό,τι στο μέσο όρο της υπόλοιπης Ευρώπης.

Πρόσθεσε ότι τα τέλη κυκλοφορίας πλέον είναι στα ίδια επίπεδα κόστους και κατά περιπτώσεις λίγο ακριβότερα ενώ φθηνότερη παραμένει η βενζίνη και η ασφάλιση αυτοκινήτων.

Τα τέλη κυκλοφορίας πρέπει να αντιστοιχούν στα χιλιόμετρα που διανύει το αυτοκίνητο και στην περιβαλλοντική επιβάρυνση που προκαλεί, μοντέλο που ισχύει στις σκανδιναβικές χώρες τη Γερμανία και τη Βρετανία επισημαίνει ο εκπρόσωπος των Οικολόγων Πρασίνων, Νίκος Χρυσόγελος.

Οι κρατικοί φόροι για την κυκλοφορία ενός αυτοκινήτου στη Δανία είναι 150 % υψηλότεροι από την αξία του τόνισε ο Τσέσπερ Άντερσεν, επιτετραμμένος της πρεσβείας της Δανίας στην Ελλάδα

Πηγή: https://www.skai.gr/news/environment/article/134770/Ακριβήυπόθεσητοαυτοκίνητο στηνΕυρώπη/#ixzz2UxZIOeO0



Το "καθαρό" πουλάει πλέον παντού.thumb

freddys
01-06-13, 15:05
Το ζουμί είναι εδω...


σύμφωνα με αυτά...(είναι λίγο παλιό το αρθρο δεν ξερω τι μπορεί να ισχύει τώρα αλλα φαντάζομαι δεν εχουν αλλάξει και πολλά)


Το "καθαρό" πουλάει πλέον παντού.thumb

+φωνω οτι πλεον το καθαρο πουλάει παντου!Σημερα κατι ειδα στον σκαι για Εσθονια να το γυρναει στα ηλεκτρικα αυτοκινητα ενω ταξι ηλεκτρικα υπαρχουν ηδη.Επισης τονιζαν οτι θα ηταν η πρωτη ευρωπαικη χωρα με εθνικη καλυψη σταθμων φορτισης αυτοκινητων.Κατι και για οριο στα 95 CO2 ειπαν αλλα δεν το προλαβα...

Stamatis
01-06-13, 17:51
Ονειρευομαι τη μερα οπου τα αυτοκινητα θα εχουν στανταρ τυποποιημενες μπαταριες τις οποιες θα μπορεις να ανταλλασεις στα "μπαταριαδικα" κατα τη διαδρομη σου με αλλες φορτισμενες.
Σουπερ ουαου.

spar@
01-06-13, 17:54
Ονειρευομαι τη μερα οπου τα αυτοκινητα θα εχουν στανταρ τυποποιημενες μπαταριες τις οποιες θα μπορεις να ανταλλασεις στα "μπαταριαδικα" κατα τη διαδρομη σου με αλλες φορτισμενες.
Σουπερ ουαου.

Σταματη τον τελευταιο μηνα ειχα απορια πως γινεται στην Θηβων να υπαρχουν 10 μαγαζια σε πολυ μικρη αποσταση με Μπαταριες αυτοκινητου ΜΟΝΟ....και να βγαζουν τα εξοδα τους...
μαλλον περιμενουν την εποχη που λες...

Μου την ελυσες....

freddys
01-06-13, 22:05
Ονειρευομαι τη μερα οπου τα αυτοκινητα θα εχουν στανταρ τυποποιημενες μπαταριες τις οποιες θα μπορεις να ανταλλασεις στα "μπαταριαδικα" κατα τη διαδρομη σου με αλλες φορτισμενες.
Σουπερ ουαου.

Kαι η συζητηση μας θα ειναι του τυπου,φιλε εχω μπαταρια ταδε βολτ με τοσα αμπερ,τι μου λες τωρα,κερναω τσαγακι στον καθενα...
Η εγω εχω φιλε κινητηρα εσωτερικης καυσης και ηλιακο πανελ που συλλεγει ενεργεια και παω Αθηνα-Θεσσαλονικη χωρις να φορτισω...:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

Thomelef
01-06-13, 22:17
Οτι θελουν ας κανουν...τουλαχιστο προλαβα και πειρα ενα αμαξι που πραγματικα γουσταρω, το εκανα ετσι οπως μου αρεσει και θα το κρατησω...

Σαν την μπιντζινα δεν εχει...

Bellof-3
01-06-13, 22:44
https://www.youtube.com/watch?v=oZ0u9iRTWyI

οταν λεμε οικολογικο εννοουμε κατι τετοιο?

oldcarskickass
01-06-13, 23:49
Η φάση με τις καταναλώσεις μου θυμίζει κάπως την παρωδία της WADA.

Κάνουν 1 έλεγχο σε 40.000.000 ντοπαρισμένους πρωταθλητές και οκ.

Ενώ μέσα στον πρωταθλητισμό παίζει τρελή χημεία και το ξέρουν όλοι.


Και λέω εγώ, ένα νέο αυτοκίνητο γράφει κάποια εκατομμύρια χιλιόμετρα ΠΡΟΤΟΥ βγει στην παραγωγή, με διάφορα σετάπ, πιθανώς με πολλούς οδηγούς και σε διάφορες συνθήκες. ΑΚΡΙΒΩΣ ΔΛΔ όπως το κοινό που θα κληθεί να το αγοράσει και να το χρησιμοποιήσει.

Αν απλώς υπήρχε κάποιος ανεξάρτητος της εταιρείας που απλά θα μέτραγε το πόσα λίτρα καταναλώνουν και πόσα χλμ γράφουν και τα πόσταρε είμαι σίγουρος ότι οι μετρήσεις θα ήταν πιο κοντά στην πραγματικότητα.