Konstantinos E60
01-06-13, 12:56
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα τα γερμανικά αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερα καύσιμα από ό,τι λένε οι κατασκευαστές. Μεγαλύτερες αποκλίσεις εντοπίζονται σε μοντέλα της BMW και της Audi.
Τα γερμανικά αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερα καύσιμα και εκπέμπουν μεγαλύτερες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με ό,τι αναφέρουν οι κατασκευαστές. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει μελέτη του Ινστιτούτου ICCT (International Council on Clean Transportation) που παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες. Τα πολυτελή γερμανικά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού καταναλώνουν κατά μέσο όρο 25% περισσότερα καύσιμα από ό,τι αναφέρεται στις προδιαγραφές τους. Πριν από δέκα χρόνια το ίδιο ποσοστό άγγιζε μόλις το 10%.
Αρνητική πρωτιά για BMW και Audi
Aρνητικό ρεκόρ για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σύμφωνα με έρευνα του ICCT Aρνητικό ρεκόρ για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σύμφωνα με έρευνα του ICCT
H έρευνα του ICCT είναι αποκαλυπτική, ιδίως για την BMW και την Αudi. Μοντέλα της BMW που τέθηκαν σε ειδικούς ελέγχους απόδοσης, βρέθηκαν να εκπέμπουν στην πραγματικότητα 30% μεγαλύτερη ποσότητα καυσαερίων σε σχέση με τα νούμερα που έδινε η κατασκευάστρια εταιρία , ενώ το ίδιο ποσοστό για μοντέλα της Audi ανέρχεται στο 28%. Ακολουθεί η Μercedes με ποσοστό 26%.
Από την πλευρά της η BMW δε συμμερίζεται τα αποτελέσματα της έρευνας και τα χαρακτηρίζει αναξιόπιστα. Σε σχετική ερώτηση, εκπρόσωπος της αυτοκινητοβιομηχανίας απάντησε: «Ο αριθμός των οχημάτων που εξετάστηκαν ανά κατασκευαστή διαφέρει και βασίζεται σε ένα μικρό και ως εκ τούτου όχι επαρκώς αντιπροσωπευτικό δείγμα». Σύμφωνα με το ICCT, στόχος του οποίου είναι η βελτίωση της απόδοσης των μεταφορικών μέσων στη βάση τήρησης περιβαλλοντικών προδιαγραφών, εξετάστηκαν δειγματοληπτικά μισό εκατομμύριο ιδιωτικά και εταιρικά οχήματα ανά την Ευρώπη.
Στόχος η άσκηση πίεσης στην αυτοκινητοβιομηχανία
Άσκηση πίεσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο με στόχο την καθιέρωση αυστηρότερων ελέγχων άμεσα Άσκηση πίεσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο με στόχο την καθιέρωση αυστηρότερων ελέγχων άμεσα
Τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα αναμένεται να αποτελέσουν εργαλείο για την άσκηση πίεσης στην αυτοκινητοβιομηχανία με σκοπό να ενταθούν οι ποιοτικοί έλεγχοι. Όλα αυτά στο πλαίσιο της συζήτησης που διεξάγεται μεταξύ των 27 κρατών μελών της ΕΕ για μείωση των εκπομπών επιβλαβών αερίων μέχρι το 2020. Η Γερμανική Ομοσπονδία Αυτοκινητοβιομηχανίας σε ανακοίνωσή της δηλώνει ότι έχει ήδη αναλάβει δράση προς την αλλαγή του συστήματος ελέγχων. Και τα Ηνωμένα Έθνη κινούνται σε παρόμοια κατεύθυνση, θέτοντας ως προτεραιότητα την αναθεώρηση του καθεστώτος των σχετικών ελέγχων στη βάση διεθνών συμφωνιών. Σημειωτέον ότι το εν λόγω καθεστώς δεν έχει υποστεί αλλαγές από τη δεκαετία του 1980.
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, τέλος, επιδιώκει να τεθεί σε ισχύ ένα νέο πλαίσιο ελέγχων της πραγματικής κατανάλωσης καυσίμων και εκπομπών μέχρι το 2017, παρά τις πιέσεις για μετάθεση του όλου εγχειρήματος στο 2020.
πηγη https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%20%CE%BB%CE%B5%CE%BD%CE %B5%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B 1%20%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF% 85%CE%BD%20%CF%84%CE%B1%20%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC %CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B1%20%CE%B1%CF%85%CF%8 4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dw.de%2Fbmw-%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25B9-%25CE%25B1udi-%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25AF%25CE%25BD%25CE%25B5-%25CF%2580%25CE%25B5%25CF%2581%25CE%25B9%25CF%2583 %25CF%2583%25CF%258C%25CF%2584%25CE%25B5%25CF%2581 %25CE%25BF%2Fa-16844900&ei=78OpUYTrIYmbtQaxpoHADQ&usg=AFQjCNF85vPfpcIGScYGQguKdRdVreT_ig&bvm=bv.47244034,d.Yms
Καλό παπά μας πουλανε. :thumbsdown:
Τα γερμανικά αυτοκίνητα καταναλώνουν περισσότερα καύσιμα και εκπέμπουν μεγαλύτερες ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με ό,τι αναφέρουν οι κατασκευαστές. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει μελέτη του Ινστιτούτου ICCT (International Council on Clean Transportation) που παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες. Τα πολυτελή γερμανικά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού καταναλώνουν κατά μέσο όρο 25% περισσότερα καύσιμα από ό,τι αναφέρεται στις προδιαγραφές τους. Πριν από δέκα χρόνια το ίδιο ποσοστό άγγιζε μόλις το 10%.
Αρνητική πρωτιά για BMW και Audi
Aρνητικό ρεκόρ για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σύμφωνα με έρευνα του ICCT Aρνητικό ρεκόρ για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία σύμφωνα με έρευνα του ICCT
H έρευνα του ICCT είναι αποκαλυπτική, ιδίως για την BMW και την Αudi. Μοντέλα της BMW που τέθηκαν σε ειδικούς ελέγχους απόδοσης, βρέθηκαν να εκπέμπουν στην πραγματικότητα 30% μεγαλύτερη ποσότητα καυσαερίων σε σχέση με τα νούμερα που έδινε η κατασκευάστρια εταιρία , ενώ το ίδιο ποσοστό για μοντέλα της Audi ανέρχεται στο 28%. Ακολουθεί η Μercedes με ποσοστό 26%.
Από την πλευρά της η BMW δε συμμερίζεται τα αποτελέσματα της έρευνας και τα χαρακτηρίζει αναξιόπιστα. Σε σχετική ερώτηση, εκπρόσωπος της αυτοκινητοβιομηχανίας απάντησε: «Ο αριθμός των οχημάτων που εξετάστηκαν ανά κατασκευαστή διαφέρει και βασίζεται σε ένα μικρό και ως εκ τούτου όχι επαρκώς αντιπροσωπευτικό δείγμα». Σύμφωνα με το ICCT, στόχος του οποίου είναι η βελτίωση της απόδοσης των μεταφορικών μέσων στη βάση τήρησης περιβαλλοντικών προδιαγραφών, εξετάστηκαν δειγματοληπτικά μισό εκατομμύριο ιδιωτικά και εταιρικά οχήματα ανά την Ευρώπη.
Στόχος η άσκηση πίεσης στην αυτοκινητοβιομηχανία
Άσκηση πίεσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο με στόχο την καθιέρωση αυστηρότερων ελέγχων άμεσα Άσκηση πίεσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο με στόχο την καθιέρωση αυστηρότερων ελέγχων άμεσα
Τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα αναμένεται να αποτελέσουν εργαλείο για την άσκηση πίεσης στην αυτοκινητοβιομηχανία με σκοπό να ενταθούν οι ποιοτικοί έλεγχοι. Όλα αυτά στο πλαίσιο της συζήτησης που διεξάγεται μεταξύ των 27 κρατών μελών της ΕΕ για μείωση των εκπομπών επιβλαβών αερίων μέχρι το 2020. Η Γερμανική Ομοσπονδία Αυτοκινητοβιομηχανίας σε ανακοίνωσή της δηλώνει ότι έχει ήδη αναλάβει δράση προς την αλλαγή του συστήματος ελέγχων. Και τα Ηνωμένα Έθνη κινούνται σε παρόμοια κατεύθυνση, θέτοντας ως προτεραιότητα την αναθεώρηση του καθεστώτος των σχετικών ελέγχων στη βάση διεθνών συμφωνιών. Σημειωτέον ότι το εν λόγω καθεστώς δεν έχει υποστεί αλλαγές από τη δεκαετία του 1980.
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, τέλος, επιδιώκει να τεθεί σε ισχύ ένα νέο πλαίσιο ελέγχων της πραγματικής κατανάλωσης καυσίμων και εκπομπών μέχρι το 2017, παρά τις πιέσεις για μετάθεση του όλου εγχειρήματος στο 2020.
πηγη https://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%20%CE%BB%CE%B5%CE%BD%CE %B5%20%CE%BA%CE%B1%CE%B9%20%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B 1%20%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%BF%CF% 85%CE%BD%20%CF%84%CE%B1%20%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC %CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B1%20%CE%B1%CF%85%CF%8 4%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%B1&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.dw.de%2Fbmw-%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25B9-%25CE%25B1udi-%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25AF%25CE%25BD%25CE%25B5-%25CF%2580%25CE%25B5%25CF%2581%25CE%25B9%25CF%2583 %25CF%2583%25CF%258C%25CF%2584%25CE%25B5%25CF%2581 %25CE%25BF%2Fa-16844900&ei=78OpUYTrIYmbtQaxpoHADQ&usg=AFQjCNF85vPfpcIGScYGQguKdRdVreT_ig&bvm=bv.47244034,d.Yms
Καλό παπά μας πουλανε. :thumbsdown: