Επιστροφή στο Forum : Στήσιμο αυτοκινήτου για Drift και Time Attack!
Vasilis M3
16-04-13, 18:15
Αν και μικρός σε ηλικία και φανατικός σε ότι έχει να κάνει με το αυτοκίνητο ήθελα επιτέλους να ξεχωρίσω λίγο στο μυαλό μου τις κυριότερες διαφορές στα 2 αθλήματα...ελπίζω να μην είμαι ο μόνος.
Μου έχουν γεννηθεί αρκετές απορίες που μόνο άνθρωποι του χώρου που ασχολούνται και έχουν ξοδέψει ΠΟΛΛΑ λεφτά στον χώρο του Drift (nik200,Dr.Yamastura,Stunt Mike..κτλ) αλλά και του Time Attack (manos//3,socr12,chief..κτλ) μπορούν να μου τις λύσουν και γιατί όχι και οι υπόλοιποι..θα χαρώ ιδιαιτέρως:original:
Τι διαφορές μπορεί να έχουν:ένα αμάξι το οποίο προορίζεται για αγώνες Drift με ένα άλλο που προορίζεται για χρόνους στην πίστα?
-Εκτός ότι και τα 2 είναι "σώβρακα" και "καγκελομένα" (roll cage) νομίζω ότι απο εκεί και πέρα τα πράγματα έχουν διαφορετικές κατευθήνσεις.
-Τι ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης υπάρχουν?Το drift δεν χρειάζεται άλογα αλλά τεχνική και ένα καλό στήσιμο.Πως επιτυγχάνεται?Με ποιες επεμβάσεις και σε ποια σημεία?Ας πούμε για το drift παίζουν μεγάλο ρόλο τα camber στους τροχούς και και και...
Εχω πελαγώσει κάπως με το όλο θέμα και αρχίζω να μπερδεύομαι.Νομίζω ότι είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον θέμα.
Περιμένω τις απαντήσεις σας!!!:thanks: :popcorn:
Vasilis M3
17-04-13, 14:41
Κανένας ρε παιδιά? :wassat:
ανοιγεις μεγαλο θεμα...
αν και με 5 πραγματακια μπορουμε θεωρω να το καλυψουμε...
καταρχην και στις δυο περιπτωσεις περα απο τα roll cage και την πονταρισμενη καροτσα...χρειαζομαστε μια φουλ ρυθμιζομενη αναρτηση..καθως και ρυθμιζομενα ψαλιδια...και ball joints ή αντε σινεμπλοκ πολυουρεθανης παντου...και απο κει και περα ρυθμιζεις αναλογα ειτε για drift ειτε για χρονο..στα της κρεμαγιερας..συνηθως μια γρηγορη ειναι επικερδης και για τα δυο αμαξια αν δεν εχει μια καλη απο την μανα τους..στα driftadika θελουμε και ψαλιδια για να "ανοιξουμε" τους τροχους παραπανω...στο θεμα του διαφορικου..παιζεται μεγαλο παιχνιδι...εκει χωριζονται οι σχολες οδηγησης...οι driftades κατι σε 2 way (cusco, kaaz κτλ κτλ)..ενω οι αλλοι..κατι σε 1-1.5way (quaife κτλ κτλ)..
οσαναφορα τα αλογα...και στις δυο περιπτωσεις χρειαζεσαι μια ικανη ποσοτητα..με την εμφαση ομως και στις δυο περιπτωσεις στην ευκολια οδηγησης του συνολου..αρα στον τροπο αποδοσης της ροπης!!
παντως μην πιστεψεις οτι ενα σωστο time attack αμαξι διαφερει πολυ απο ενα drift αμαξι...σε γενικες γραμμες..ολα θεμα στησιματος ειναι..απο κει και περα...
τωρα για συγκεκριμενες ρυθμισεις αναρτησης ας μας πουνε και τα παιδια να συγκρινουμε..
Vasilis M3
17-04-13, 15:34
Πολύ ενδιαφέροντα ακούγονται...:original:
Ας πούμε ότι έχω ένα αμάξι που το θέλω να το βάλω πίστα να Driftάρω..
Τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στο Camber μπρος πίσω?Μπροστά αρνητικό κατα πόσες μοίρες?Και το πίσω?
Θα χρειαστεί να πειράξω το μπροστά Caster?
Σκληρές αντιστρεπτικές να φανταστώ?
Στην ανάρτηση υπάρχει κάποια έξυπνη ρύθμιση για το rebound stiffness?
Σόρρυ για τις πολλές ερωτήσεις αλλά έχω κολλήσει:thanks:
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=16550
Yπαρχουν και αλλα θεματα... ψαξε το :wink:
Stunt Mike
17-04-13, 20:55
Καταρχην εφοσον μιλαμε για αγωνες και οχι για ερασιτεχνικη χρηση,θεωρουμε δεδομενα αυτα που απαιτουν οι κανονισμοι και ειναι κοινα και στις 2 περιπτωσεις:κλουβι,μπακετ, ωνες,πυροσβεση κτλ...Απο κει και μετα το ντριφταδικο θελει αλλη ευθυγραμμιση
Μπροστα καμπερ οσο σε βολευει και αποκλιση τροχων(toe out)
Πισω καμπερ κοντα στο μηδεν και το ιδιο μηδενικο toe ενω καποια αυτοκινητα θελουν και αποκλιση πισω.
Απαραιτητα τα μακρυτερα ψαλιδια για μεγιστη γωνια και μπολικο καστερ για επαναφορα...
Επισης απαραιτητο το υδραυλικο χειροφρενο...Αυτες πιστευω ειναι οι βασικες διαφορες ενος
ντριφταδικου μ'ενα αμαξι για χρονους+το διαφορικο που εγραψε πιο πανω ο Νικος.
Ας προσθεσουν οι υπολοιποι διαφορες αλλες που εχουν τα αυτοκινητα πιστας,γιατι δεν γνωριζω για το στησιμο τους λεπτομερειες
ξεχασατε οτι στα ντριφταμαξα μπαινει τιμονι με ανταπτορα γρηγορης απασφαλισης, ετσι ωστε οταν περνατε απ την κερκιδα να χαιρετατε τις γκομινες με το τιμονι!
παντως μην πιστεψεις οτι ενα σωστο time attack αμαξι διαφερει πολυ απο ενα drift αμαξι...σε γενικες γραμμες..ολα θεμα στησιματος ειναι..απο κει και περα...
Mε αφορμη την αποψη του Νικου αναφερω μια συζητηση που ειχα με τον Παπαπασχο Θωμα το περασμενο Σαββατο.
Τον ρωτησα πως με το ντριφταδικο silvia θα καταφερνε να κανει ικανο χρονο στη πιστα. Μου απαντησε χωρις δευτερη σκεψη πως ενα ντριφταδικο πρεπει πρωτα να ειναι ενα πολυ γρηγορο αυτοκινητο σε χρονους και μετα ερχεται η πλαγιολισθηση Επισης μου ειπε πως εκανε ελαχιστες αλλαγες ,κυριως στη ρυθμιση αναρτησης, για time attack.
Stunt Mike
18-04-13, 11:04
Ακριβως ετσι Μανο...Με μια αλλαγη στην ευθυγραμμιση και εισαι ετοιμος για χρονο..Εκτος αν φορας κολλημενο διαφορικο,συνηθισμενο στο ντριφτ,οποτε θελει αλλαγη κι αυτο για χρονο πιστας.
Ενα πολυ καλό ντριφταδικο αμαξι (οχι απ αυτα που νομιζουν πολλοι) δεν μπορει ευκολα και με μικρες αλλαγες να γραψει χρονο ανταξιο του βαρους και της ιπποδυναμης του Μανο.
Οπως και το αντιθετο.
Εκτος και αν ειναι ενα μετριο ερασιτεχνικο ντιφταδικο αμαξι που παιζει μονο με τα καμπερ και τα τοε.
Ενα πολυ καλό ντριφταδικο αμαξι (οχι απ αυτα που νομιζουν πολλοι) δεν μπορει ευκολα και με μικρες αλλαγες να γραψει χρονο ανταξιο του βαρους και της ιπποδυναμης του Μανο.
Οπως και το αντιθετο.
Εκτος και αν ειναι ενα μετριο ερασιτεχνικο ντιφταδικο αμαξι που παιζει μονο με τα καμπερ και τα τοε.
συμφωνο με Χριστοφορο....
ταρζαν ντριφταδικο με φτιαχτα ψαλιδια και 100καμπερ (υπερβολη για να δωσω εμφαση)...
δεν στριβει νορμαλ.....
Ενα πολυ καλό ντριφταδικο αμαξι (οχι απ αυτα που νομιζουν πολλοι) δεν μπορει ευκολα και με μικρες αλλαγες να γραψει χρονο ανταξιο του βαρους και της ιπποδυναμης του Μανο.
Οπως και το αντιθετο.
Εκτος και αν ειναι ενα μετριο ερασιτεχνικο ντιφταδικο αμαξι που παιζει μονο με τα καμπερ και τα τοε.
Ναι ρε εννοείται, ετσι οπως τα λες.
Ο Θωμας δε μιλουσε για ακραίες κατασκευες.
Vasilis M3
18-04-13, 18:49
Λοιπόν μπορεί να ακουστεί πολύ γελοίο αλλά δοκίμασα κάτι.
Μιας και δεν έχω αμάξι να χαλάσω και να πειραματιστώ στα αλήθεια άνοιξα το xbox μου:D
Έχω το παιχνίδι Forza Motorsport 4 (το Limited Edition με κάτι έξτρα BMW:whistle:) και είπα να δοκιμάσω τις συμβουλές σας και τις γνώμες σας.
Το συγκεκριμένο είναι τρομερός εξομοιωτής καλύτερος απο το Gran Turismo 5 και μπορείς να επέμβεις σχεδόν στα πάντα.Μπορώ να φτιάξω δικά μου Camber,Caster,να ρυθμίσω τις αναρτήσεις...τα πάντα.
Για αρχή πήρα ένα Μ3 Ε92.Αφού το έγδυσα,του φόρεσα ένα cage,ελαφριές ζάντες Advan RGII,φρένα και το πήγα πίστα.
Μια χαρά η μπέμπα άλλαξε αμέσως τσούλαγε πολύ καλά.
Μετά το ελάφρωμα του φόρεσα ένα Turbo kit και γενικά το αμάξι το έφτασα αρκετά άλογα (800 άλογα).Πάλι πίστα.
Με το που πήγα στην πίστα έδειχνε να έχει αλλάξει πολύ (έλα ρε μλκ σοβαρά..?:whistle: ) το αμάξι δεν πάταγε πουθενά και ήταν άτσαλο.
Το τρίτο στάδιο ήταν ο τομέας του στησίματος.
-Κόντηνα το διαφορικό (4.50)
-Το Camber -1.8 και +0.3 μπρος-πίσω
-Το ΤΟΕ δεν το πείραξα
-Σκληρώτερες αντιστρεπτικές μπροστά και πιο χαλαρές πίσω
-Σκλήρινα ελάχιστα τις ήδη σκληρές αγωνηστικές αναρτήσεις
Το αποτέλεσμα στην πίστα είναι θεαματικό.Δεν περίμενα τέτοια αλλαγή.Το αμάξι το τοποθετώ με χειρόφρενο πριν την στροφή και ρολλάρει μέχρι το τέλος..αν το είχα κάνει αυτό με το μαμήσιο σετ απ θα μου είχε έρθει το τετακε πριν καν πω Μ3.
Σίγουρα υπάρχουν ΜΕΓΑΛΑ περιθώρια βελτίωσης και πιστεύω αν πειράξω και τα ΤΟΕ-caster θα δω ακόμη μεγαλύτερα αποτελέσματα.Δεν τα πείραξα διότι δεν ξέρω καλά τι είναι και δεν ήθελα να κάνω βλακεία..άλλωστε μια δοκιμή έκανα :original:
Συγνώμη αν σας κούρασα με το κατεβατό :original:
Vasilis M3
18-04-13, 19:01
Επίσης μπορεί κάποιος να μου πει ένα αμάξι για κανα Σ/Κ πίστα είτε Drift ή Time attack πόσο περίπου θα κοστίσει?
Δεν μιλάω για τρελά πράγματα.Ας πούμε έχω ένα ΜΧ-5 τι κόστος πρέπει να υπολογίσω για να μπορώ να μπαίνω σε μια πίστα και να είμαι καλυμένος?
Π.χ. : μια ανάρτηση,ένα σετ ελαστικά σεμι σλικ,ίσως μια τετράδα ζάντες,καλύτερα ένα ολοκληρομένο κιτ φρένων μαζί με σωλινάκια αεροπορικού τύπου και ένα καλό υγρό.
Σε αυτό το σημείο να πω ότι μου αρέσει λίγο περισσότερο το Time attack:whistle:
:thanks:
ο νικ200 τα χει ξαναπει χοντρικα για τ κοστη. μπορει να τα ξανα πει οταν δει το ποστ.
το φορζα ειναι το μονο παιχνιδι για το οποιο θα ηθελα εξμποξ...:mad:
-sent via android phone-
αν θες πιστα παρε ενα 106/saxo!
και μετα παρε με τηλ! αχχαχαχαχα
Vasilis M3
18-04-13, 19:19
Μακάρι αν μπορέσει θα με βοηθούσε πολύ,τον ξέρω άλλωστε τον Νίκο και απο συναντήσεις είναι άνθρωπος που θα κάτσει θα συζητήσεις θα σου πει τις απόψεις του και θα δεχτεί και τις δικές σου.
Άλλωστε δεν είναι πολύ που θα κάτσουν να μιλήσουν με κάποιον 16-17 όπως τότε ο κύριος Νίκος..και τον ευχαριστώ πολύ και δημόσια! :original:
Όντως και στο θέμα ήχου των αυτοκινήτων είναι πολύ μπροστά!!!Είναι ίδιοι ειδικά σε κάτι Honda το Vtec ακούγεται ΙΔΙΟ.Μην μιλήσω για κάτι Ε46 Μ3 thumb
Μακάρι αν μπορέσει θα με βοηθούσε πολύ,τον ξέρω άλλωστε τον Νίκο και απο συναντήσεις είναι άνθρωπος που θα κάτσει θα συζητήσεις θα σου πει τις απόψεις του και θα δεχτεί και τις δικές σου.
Άλλωστε δεν είναι πολύ που θα κάτσουν να μιλήσουν με κάποιον 16-17 όπως τότε ο κύριος Νίκος..και τον ευχαριστώ πολύ και δημόσια! :original:
Όντως και στο θέμα ήχου των αυτοκινήτων είναι πολύ μπροστά!!!Είναι ίδιοι ειδικά σε κάτι Honda το Vtec ακούγεται ΙΔΙΟ.Μην μιλήσω για κάτι Ε46 Μ3 thumb
vettex?? μην με παρεις τηλ...αχχαχαχαχαχαχα
Vasilis M3
18-04-13, 19:23
Χαχαχαχ είμαι γενικά της "πίσω κίνησης" Σπάρε.. :original:
γιαυτο σου προτεινα 106/saxo ειναι τα μονο φθηνα σε συντηρηση και χτισιμο που πηγαινουν σαν πισωκινητα στα timeattack...
Vasilis M3
18-04-13, 19:32
Ναι φυσικά το ξέρω ότι έχουν τρομερό στήσιμο (τα μισά αμάξια στις αναβάσεις τέτοια είναι:original:)
Απλά θέλω και κάτι το οποίο θα μπορώ να κάνω και τις μαλαγανιές μου:thumbsup: :whistle:
Ναι φυσικά το ξέρω ότι έχουν τρομερό στήσιμο (τα μισά αμάξια στις αναβάσεις τέτοια είναι:original:)
Απλά θέλω και κάτι το οποίο θα μπορώ να κάνω και τις μαλαγανιές μου:thumbsup: :whistle:
το αμεσως φθηνοτερο td car ειναι το mx5 mk1 αλλα υστερει πολυ σε γκαζι και για να βελτιωσεις πληρωνεις....
td car φοβερο πισωκινητο ειναι το mr-2 η 3η γεννια w30
Vasilis M3
18-04-13, 20:04
Για το ΜΧ-5 η λύση είναι το κομπρεσσέρ thumb
bill για κατι driftadiko...εισαι εδω...επικοινωνεις με σταθη..και νοικιαζεις το kp60 τους..μεσω driftclub.gr παντα..
https://www.youtube.com/watch?v=aDCT51yP-Rg&list=UUBWZMUOOsykXGb6QrhC_xSA&index=97
επισης ξερω οτι o powerboost service επισης νοικιαζει διαφορα ralloειδη..για πιστα...μπορεις να κανεις ενα τηλ και εκει...αν και φοβαμαι οτι το κοστος ειναι μεγαλο...
Για το ΜΧ-5 η λύση είναι το κομπρεσσέρ thumb
εδω θα σου αναφερω τα θετικα του φορζα και του γκραν τουρισμο....
βαζεις τσιτακι με φουλ χρηματα και βαζεις 2 κομπρεσσορες...
Το θεμα ειναι οτι εδω που εχουμε φτασει στην Ελλαδα του 2013, οπου με 7κ παιρνεις s2k, με 8κ ευρο παιρνεις mx5 1.8 nc, με 10κ ευρο παιρνεις m3 ε46, με 8κ ευρο παιρνεις 106 grA, κλπ (μπορω να σου λεω μεχρι αυριο)...
θα παρεις ενα αυτοκινητο 1500-2000ευρο για mk1 και θα δωσεις την τιμη του αυτοκινητου x2 να βαλεις κομπρεσσερ??? το μπλοκε διαφορικο ποσο εχει?
τα σινεμπλοκ για ολο το συστημα απο κατω και πισω στο διαφορικο? αναρτηση ρυθμιζομενη? φρενα?? μιλαμε για μια κατασκευη σχεδον ασυμφορη!
ή το μοτερ του mk1 χωρις μια επισκευη θα σου βγαλει 100γυρους?
Vasilis M3
18-04-13, 20:42
Το ΚΡ60 το έχω πετύχει μια φορά στο Σέσιthumb
Σπύρο το όνειρο μου απο μικρό παιδί ήταν ένα Μ3 Ε46..πραγματικά όταν το πρωτοείδα 2001 σκέψου 1η δημοτικού να περνάει απο μπροστά μου με τις μπάντες το ερωτεύτηκα.Στις μέρες μας είναι πολύ εύκολο να το αποκτήσω εδώ που φτάσανε οι τιμές αλλά αυτό προϋποθέτει σίγουρα ένα δεύτερο αυτοκίνητο και το Μ3 να είναι βόλτας.Τι να πω μακάρι κάποτε να μπορέσω να το αποκτήσω.
Δεν το έχω ψάξει και πολύ το θέμα με το ΜΧ-5 αλλά δεν ήξερα ότι είναι τοσο ακριβά τα ανταλλακτηκά του.Μου ξαναήρθε σαν ιδέα όταν είδα ένα κομπρεσσοράτο που παρουσίαζαν στο Power αυτού του μηνα (για το τουμπάτο το Μ3 το είχα πάρει..:th_Laie_67-1::hystericalbs1:)
Δεν ξέρω πραγματικά θα δείξει...για την ώρα στο μόνο που μπορώ να διαλέξω είναι αν θα πάρω παπί Ιννόβα ή Αστρεα για να κινούμαι :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.