PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε36 Μ3 powered by S54



TSAF
12-03-13, 13:32
Οταν το καλο γινεται ΚΑΛΥΤΕΡΟ. Το αυτοκινητο ανηκει στον κολλητο μου. Ειναι Ε36 Μ3 γνησιο S50 B30 και εγινε ενα φοβερο engine swap. Tελιωσε εχτες το αυτοκινητο. Απλα ΤΕΛΕΙΟ. ΑΘΟΡΥΒΟ ΚΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΓΡΗΓΟΡΟ. Η διαφορα βαρους ειναι παραπανω απο αισθητη σε σχεση με Ε46 Μ3 και με αυτο το μοτερ η αισθηση ειναι τελειως διαφορετικη.

Η μονη "ατελεια" ειναι το φιλτροκουτι και πιο συγκεκριμενα ο inox σωληνας. Για να γινει τελειως σωστο οπτικα εχει παραγγελθει στην BMW κομπλε το φιλτροκουτι απο Ζ3 Μ coupe. Τα τελευταια ειχαν βγει με S54 oποτε το μηχανοστασιο θα γινει ΑΨΕΓΑΔΙΑΣΤΟ.

TSAF
12-03-13, 13:33
+++++ 1 ακομα :thnx:

trifonas
12-03-13, 13:53
Μπραβο στο παιδι. να το χαιρεται.
με εγκεφαλο πλεξουδες πως τα καταφερε;

Christos 330
12-03-13, 13:56
Εχω δει τωρα τελευταια αρκετα ε36 με s54 μοτερ . . .

Τελευταια ειδα ε36 με s54 + smg ii σασμαν !!!

TSAF
12-03-13, 14:25
Πλεξουδα Ε36 Μ3, εγκεφαλος Ε46 Μ3 φτιαγμενος στην Γερμανια

andreas_R
12-03-13, 14:37
Εξαιρετικο μπραβο!!!

EVERGET
12-03-13, 14:47
Ποιος ο λόγος να βάλεις S54 σε Ε36 (ειδικά εάν είναι και γνήσιο), από τη στιγμή που σε απόδοση ο S54 είναι παραπλήσιος με τον S50B32? Προσωπικά θα πήγαινα σε S50B32 αφού και πιο ροπάτος είναι χαμηλά αλλά και ακούγεται τέλεια στον κόφτη....:original:

TSAF
12-03-13, 14:53
Ποιος ο λόγος να βάλεις S54 σε Ε36 (ειδικά εάν είναι και γνήσιο), από τη στιγμή που σε απόδοση ο S54 είναι παραπλήσιος με τον S50B32? Προσωπικά θα πήγαινα σε S50B32 αφού και πιο ροπάτος είναι χαμηλά αλλά και ακούγεται τέλεια στον κόφτη....:original:

Κανενας απλα η τρελλα του ιδιοκτητη για πετυχημενα engine swaps. Παντως απο ηχο για εμενα τουλαχιστον ο S54 ειναι χρονια μπροστα.

EVERGET
12-03-13, 15:02
Κανενας απλα η τρελλα του ιδιοκτητη για πετυχημενα engine swaps. Παντως απο ηχο για εμενα τουλαχιστον ο S54 ειναι χρονια μπροστα.

Συμφωνώ ο S54 rasp-άρει και γι αυτό ακούγεται πολύ ξεχωριστά...μόνο στους κόφτες υπερτερεί ο S50 που δεν έχει το ξενέρωτο ηλεκτρονικό κόψιμο...thumb

Vassilis ///M
12-03-13, 15:15
Μπράβο στον ιδιοκτήτη και τον μηχανικό του....

Απ'έξω το βλέπω τελείως μαμα...
Δεν θα κάνει καμία παρέμβαση σε ζάντες????
Απο φρενάρισμα τι λέει????

TSAF
12-03-13, 15:38
Ειναι τελειως μαμα αυτος ειναι ο σκοπος αλλωστε. Καμια παρεμβαση σε ζαντες δεν θα γινει αλλα τα φρενα δεν ειναι αρκετα πλεον. θα δουμε.

BILL007
12-03-13, 16:08
Κοντέρ θα κρατήσει απο Ε36?

Ωραίο αποτέλεσμα!!!:thumbsup:

TSAF
12-03-13, 16:17
Ολα ειναι απο το Ε36 Μ3 (εσωτερικα) ολα δουλευουν τελεια και το μοτερ ειναι fully operational, vanos, abs, sport button, etc. Η εξατμιση ειναι μεχρι πισω του S54 και το τελικο ειναι απο S50 B32.

teokots
12-03-13, 19:28
απλα τελειο...............

mark e92
12-03-13, 21:14
Μπράβο στον μάστορα για την όρεξη και υπομονή που έχει!!!

z3 2.2
12-03-13, 22:14
Tsafακο μου πες στον φιλο σου οτι μας εκοψε τον υπνο βραδυατικο!
να ναι καλα να το χαρει με πολλα χλμ.
ιδιαιτερη μνεια και στους ανθρωπους που ασχοληθηκαν με τετοιο προτζεκτ και το εφεραν εις περας

το εξωτερικο του αυτοκινητου μου αρεσει πολυ που ειναι μαμα.
undercover που λεω και στον Pano316T

πολυ καλο! περιμενουμε συνεχεια απο σενα με κανα βιντεακι εν δραση

steliosm46
12-03-13, 22:15
Παρα πολυ καλο! Μπραβο, ωραια δουλεια φενεται, προσεγμένη, οχι υπερβολές κλπ..Μπράβο, καλοδουλευτο! thumb

m3e36
13-03-13, 01:11
να κανω μια ερωτηση?
οπως ειναι τωρα το 36αρι αυτο με τον s54 μπαινει καποιο απο τα kit της hpf?
υπαρχει χωρος?ξερετε αν το εκανε κανενας αυτο εδω στην ελλαδα?

BILL007
13-03-13, 01:59
Δεν βρίσκω λόγο να μην μπαίνει εφόσον χρησιμοποιεί "μαμά" ηλεκτρικά.
Το μόνο πρόβλημα θα είναι χωροταξικό,που ούτε αυτό νομίζω ότι υφίσταται στο Ε36.Οσες φορές θυμάμαι που κοίταζα το Ε36 του φίλου μου του Χρήστου και όσες φορές κοίταζα μετά το δικό μου μηχανοστάσιο στο Ε46 πάντα πίστευα ότι το Ε36 είχε ακόμα πιο πολύ χώρο!

savvas bmwdakias
13-03-13, 10:32
Μπράβο στον ιδιοκτήτη και τον μηχανικό του....

Απ'έξω το βλέπω τελείως μαμα...
Δεν θα κάνει καμία παρέμβαση σε ζάντες????
Απο φρενάρισμα τι λέει????


Βασιλη αυτη νομιζω ειναι η καλυτερη μαγκια, να φαινεται μαμα απ'εξω και να πυροβολαει.

TSAF
13-03-13, 11:28
Tsafακο μου πες στον φιλο σου οτι μας εκοψε τον υπνο βραδυατικο!
να ναι καλα να το χαρει με πολλα χλμ.
ιδιαιτερη μνεια και στους ανθρωπους που ασχοληθηκαν με τετοιο προτζεκτ και το εφεραν εις περας

το εξωτερικο του αυτοκινητου μου αρεσει πολυ που ειναι μαμα.
undercover που λεω και στον Pano316T

πολυ καλο! περιμενουμε συνεχεια απο σενα με κανα βιντεακι εν δραση

Στην παρεα εαν εξαιρεσεις το Ε30 Μ3 που ειναι κραχτης απο μονο του και δυστυχως δεν υπαρχει τροπος να ταιριαξουμε το τελικο της Μ5 ωστε να μην βαβουριαζει ολα τα υπολοιπα Ε30 / Ε36 ειναι τελειως "αρνακια". Τα Ε30 δειχνουν σαν 325 mtech II και τα 36αρια σαν νορμαλ Μ3. Ουτε θορυβο ουτε τιποτα.

TSAF
13-03-13, 12:06
Πλεξουδα Ε36 Μ3, εγκεφαλος Ε46 Μ3 φτιαγμενος στην Γερμανια

Δ Ι Ο Ρ Θ Ω Σ Η!!!!

Η ΠΛΕΞΟΥΔΑ ΕΙΝΑΙ Ε46 Μ3!!!!

ntinose30
13-03-13, 12:44
ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.....ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Ε36 ΜΕ ΤΟ s54.ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΨΟΓΟ.....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΟΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ S50B32 H S50B30.ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ....ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΤΣΑΦ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ.....ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ''ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ''....ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ Η ΣΕ ΠΜ.....ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

BILL007
13-03-13, 13:01
Και πάλι καλορίζικο φίλε μου και να το χαρείς! :thumbsup:


Eπίσης μπορείς να πεις δημόσια που έγινε η εργασία εφόσον είναι καλή προσωπική σου εμπειρία σύμφωνα με το παρακάτω


Στο φόρουμ μας επιτρέπεται η διαφήμιση κάποιου όταν προέρχεται απο προσωπική εμπειρία μέλους!thumb

(https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=61301&postcount=15 (https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=61301&postcount=15) , https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=56185&postcount=2 (https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=56185&postcount=2) , ...)


Οπότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα!thumb


Υ.Γ Το αντίθετο απαγορεύεται (δυσφήμιση) χωρίς πρώτα να έχει ενημερωθεί η διαχειριστική ομάδα.

nikos1400
13-03-13, 18:19
ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ.....ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Ε36 ΜΕ ΤΟ s54.ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΨΟΓΟ.....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΟΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ S50B32 H S50B30.ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟ....ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΓΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΤΣΑΦ ΦΥΣΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ.....ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ''ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ''....ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ Η ΣΕ ΠΜ.....ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ

:thumbsup:
Μπραβο Ντινο για το εργαλειο!
Τα λογια ειναι περιττα...

Παρατηρουμε ομως κατι. Οτι το username σου ειναι ntinose30...
:whistle:




:thumbsup:

z3 2.2
13-03-13, 21:03
να σαι καλα να το χαρεις Ντινο.
Υπεροχο

s42performance
13-03-13, 22:32
immobilizer εχει; check engine; ο εξοπλησμος της καροτσας ειναι πληρως λειτουργικος; A/C για παραδειγμα.

ntinose30
13-03-13, 23:22
:thumbsup:
Μπραβο Ντινο για το εργαλειο!
Τα λογια ειναι περιττα...

Παρατηρουμε ομως κατι. Οτι το username σου ειναι ntinose30...
:whistle:




:thumbsup:

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΦΟΥΣΚΩΤΟ ΜΟΥ...ΑΛΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ......

ntinose30
13-03-13, 23:25
immobilizer εχει; check engine; ο εξοπλησμος της καροτσας ειναι πληρως λειτουργικος; A/C για παραδειγμα.

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΧΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΠΡΙΝ....ΙΜΟΜΠΙΛΑΙΖΕΡ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟ CHECK ENGINE....TO ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΛΙΤΡΑ ΑΝΑ 100 ΧΜ ΣΤΟ BOARD COMPUTER...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.....

s42performance
13-03-13, 23:30
Με καντραν Ε36 Μ3 ?

bmwcompactjohn
13-03-13, 23:36
Και πάλι καλορίζικο φίλε μου και να το χαρείς !!!!!!!

ntinose30
14-03-13, 00:05
Με καντραν Ε36 Μ3 ?
ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕ ΚΑΝΤΡΑΝ Μ3 Ε36

s42performance
14-03-13, 00:18
δεν θέλω να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου αλλά ο MSS54 δεν βγάζει αναλογική έξοδο για το check engine μόνο μέσω can-bus που το καντραν του Ε36 Μ3 δεν έχει, συνήθως όλοι καταργούν το check engine και το limp-mode μαζί με ένα σωρό άλλα (γιατί δεν μπορούν να τα διαχειριστούν) και έτσι ο κινητήρας γίνεται ευάλωτος.

ntinose30
14-03-13, 00:29
δεν θέλω να αμφισβητήσω τα λεγόμενα σου αλλά ο MSS54 δεν βγάζει αναλογική έξοδο για το check engine μόνο μέσω can-bus που το καντραν του Ε36 Μ3 δεν έχει, συνήθως όλοι καταργούν το check engine και το limp-mode μαζί με ένα σωρό άλλα (γιατί δεν μπορούν να τα διαχειριστούν) και έτσι ο κινητήρας γίνεται ευάλωτος.

ΝΑΙ ΝΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΥΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΜΑΣ.....ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΩ ΛΟΙΠΟΝ.....ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ OBD ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΣΑΝ ΣΦΑΛΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΣΘΗΤΗΡΑΣ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΟΛΑΡΟ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ...ΣΕ ΓΝΗΣΙΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΠΑΝΤΑ....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΠΤ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ......

s42performance
14-03-13, 00:40
τα θέματα που έχει ο S54 με σασσι Ε36 είναι...
1. Το σήμα ταχύτητας και όλο το θεματακι με το ASC/DSC
2. το can bus στα όργανα για το check engine κυρίως γιατί τα άλλα μαζεύονται με κάποιο τρόπο
3. ο εγκέφαλος του κινητήρα ότι δεν καταλαβαίνει πότε δουλεύει ο κλιματισμός όπως και ο κλιματισμός δεν έχει πλέον ολοκληρωμένη την ρουτίνα για την ασφάλιση του κυκλώματος κάτι που στα Ε36 αναλαμβάνει η DME ενώ στα Ε46 το κάνει το ΙΗΚR-A
4. η φανα ότι χρειάζεται από Ε46 για να δεχτεί το σήμα με παλμό
5. το EWS που το Ε36 φοράει το 2 ή 2.2 ενώ το Ε46 φοράει το 3 ή 4 που δεν είναι διαγνωσημα αν δεν έχεις Κ-BUS (που γεννιέται από το καντραν του Ε46 λόγο ότι είναι πύλη)
και διάφορα τέτοια αυτά είναι τα πιο βασικά που μου έρχονται στο μυαλό περασμένες 12 :)

ntinose30
14-03-13, 00:50
τα θέματα που έχει ο S54 με σασσι Ε36 είναι...
1. Το σήμα ταχύτητας και όλο το θεματακι με το ASC/DSC
2. το can bus στα όργανα για το check engine κυρίως γιατί τα άλλα μαζεύονται με κάποιο τρόπο
3. ο εγκέφαλος του κινητήρα ότι δεν καταλαβαίνει πότε δουλεύει ο κλιματισμός όπως και ο κλιματισμός δεν έχει πλέον ολοκληρωμένη την ρουτίνα για την ασφάλιση του κυκλώματος κάτι που στα Ε36 αναλαμβάνει η DME ενώ στα Ε46 το κάνει το ΙΗΚR-A
4. η φανα ότι χρειάζεται από Ε46 για να δεχτεί το σήμα με παλμό
5. το EWS που το Ε36 φοράει το 2 ή 2.2 ενώ το Ε46 φοράει το 3 ή 4 που δεν είναι διαγνωσημα αν δεν έχεις Κ-BUS (που γεννιέται από το καντραν του Ε46 λόγο ότι είναι πύλη)
και διάφορα τέτοια αυτά είναι τα πιο βασικά που μου έρχονται στο μυαλό περασμένες 12 :)
ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.....ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ...ΑΛΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΕΝΑΣ MSS54 O ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΧΤΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ''ΦΡΟΝΤΙΔΑ'' ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ;)

s42performance
14-03-13, 01:05
άρα έρχεσαι στα λόγια μου δεν έχεις λαμπάκι check engine γιατί δεν έχεις can bus άρα δεν ξέρεις πότε καταγράφει βλάβη ο κινητήρας σου και δεν έχεις limp mode λόγο τις φροντίδας που λες ώστε να πούμε ένα πιθανό σενάριο ότι καταγράφει μια βλάβη η ECU δεν το παίρνεις χαμπάρι γιατί δεν το βλέπεις πουθενά (εκτός αν κάνει σύμπτωμα που μπορείς να αισθανθείς) δεν μπαίνει σε limp mode και εσύ συνεχίζεις ακάθεκτος να στροφαρεις 6000+ rpms, ααα και επίσης δεν έχεις και immobilizer εκτός το κόψιμο της μίζας αν το Ε36 σου έχει EWS2 (νομίζω είπες S50B30 με motronic 3.3 που δεν υποστηρίζει) γιατί ο MSS54 έχει rollin code table ενώ το Ε36 είναι Fixed ISN code σωστά; :)

Πάντως έχετε κάνει καλή δουλεία στο μηχανοστάσιο .

ntinose30
14-03-13, 01:28
άρα έρχεσαι στα λόγια μου δεν έχεις λαμπάκι check engine γιατί δεν έχεις can bus άρα δεν ξέρεις πότε καταγράφει βλάβη ο κινητήρας σου και δεν έχεις limp mode λόγο τις φροντίδας που λες ώστε να πούμε ένα πιθανό σενάριο ότι καταγράφει μια βλάβη η ECU δεν το παίρνεις χαμπάρι γιατί δεν το βλέπεις πουθενά (εκτός αν κάνει σύμπτωμα που μπορείς να αισθανθείς) δεν μπαίνει σε limp mode και εσύ συνεχίζεις ακάθεκτος να στροφαρεις 6000+ rpms, ααα και επίσης δεν έχεις και immobilizer εκτός το κόψιμο της μίζας αν το Ε36 σου έχει EWS2 (νομίζω είπες S50B30 με motronic 3.3 που δεν υποστηρίζει) γιατί ο MSS54 έχει rollin code table ενώ το Ε36 είναι Fixed ISN code σωστά; :)

Πάντως έχετε κάνει καλή δουλεία στο μηχανοστάσιο .

ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΝΔΕΙΞΗ ΣΤΟ ΚΑΝΤΡΑΝ ΕΝΟΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ Ε36 ΚΑΝΤΡΑΝ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ....ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΚΑΝΤΡΑΝ 46 ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΧΑ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ.....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΓΝΩΣΗ....ΠΑΝΤΩΣ Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ.....ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΡΗ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ...ΣΕ ΣΥΓΚΡΗΣΗ ΜΕ ΑΓΡΑΦΟΥΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ ΤΟΥ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟΥ......
ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΟΣΤΑΣΙΟ....thumb

BILL007
14-03-13, 02:01
άρα έρχεσαι στα λόγια μου δεν έχεις λαμπάκι check engine γιατί δεν έχεις can bus άρα δεν ξέρεις πότε καταγράφει βλάβη ο κινητήρας σου και δεν έχεις limp mode λόγο τις φροντίδας που λες ώστε να πούμε ένα πιθανό σενάριο ότι καταγράφει μια βλάβη η ECU δεν το παίρνεις χαμπάρι γιατί δεν το βλέπεις πουθενά (εκτός αν κάνει σύμπτωμα που μπορείς να αισθανθείς) δεν μπαίνει σε limp mode και εσύ συνεχίζεις ακάθεκτος να στροφαρεις 6000+ rpms, ααα και επίσης δεν έχεις και immobilizer εκτός το κόψιμο της μίζας αν το Ε36 σου έχει EWS2 (νομίζω είπες S50B30 με motronic 3.3 που δεν υποστηρίζει) γιατί ο MSS54 έχει rollin code table ενώ το Ε36 είναι Fixed ISN code σωστά; :)

Πάντως έχετε κάνει καλή δουλεία στο μηχανοστάσιο .

Εγω βλέπω πιο πιθανό όλα τα ηλεκτρικά να είναι απο Ε46 (πιο πάνω αναφέρθηκε ότι πλεξούδα είναι απο Ε46 νομίζω),οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τίποτε άλλο!Είναι σαν να έχεις ένα 46άρι σχεδόν στα πάντα με εξαίρεση το σκελετό που είναι απο Ε36...
Δεν ξέρω αν ο φίλος μας έκανε κάτι τέτοιο 100%,πάντως εγω κάτι τέτοιο αισθάνομαι thumb

Υ.Γ Το πάντρεμα με τα όργανα απο Ε36 είναι για μένα είναι ένα μυστήριο,σε περίπτωση που όλα τα ηλεκτρικά μπήκαν απο Ε46.Τους λόγους τους ανέφερες παραπάνω ;)

TSAF
30-09-13, 12:44
Και πάλι καλορίζικο φίλε μου και να το χαρείς! :thumbsup:


Eπίσης μπορείς να πεις δημόσια που έγινε η εργασία εφόσον είναι καλή προσωπική σου εμπειρία σύμφωνα με το παρακάτω

ΜΠΟΡΜΠΟΛΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Ακρωτηρίου 10 Ηλιούπολη, Τ.Κ. 16346
Δήμος Ηλιούπολης, Νομός Αττικής
Τηλ.: 2109750350

https://www.facebook.com/groups/111385648990990/