PDA

Επιστροφή στο Forum : [E36] πειραγμα λουφτ



fotisbmw318is
11-02-13, 00:29
ξερει καποιοσ αν το λουφτ του ις παιρνει καποιο πειραγμα?????

Stunt Mike
11-02-13, 01:05
Για ποιο λογο θες να κανεις κατι τετοιο??Θα το τουρμπισεις???

fotisbmw318is
11-02-13, 10:20
μηπως δω καποια διαφορα...προς τοπαρον ατμοσφαιρα το εχωωωω

Samaro
11-02-13, 11:19
Ολοι οι περιφεριακοί αισθητήρες , μετρητές , βαλβίδες, πλακέτες κ.ο.κ. της μηχανής, έχουν ρυθμιστεί εργοστασιακά να συνεργάζονται σε μια κοινή συνισταμένη .

Η μεμονωμένη αυθαίρετη τροποποιηση κάποιου απο τα παραπάνω νομίζω πως μόνο προβλήματα μπορεί να μας δώσει.

Για την όποια αναβάθμιση θα πρότεινα, να δεις το θέμα πιο συνολικά και δοκιμασμένα.

ziaba
11-02-13, 12:55
Μπαίνει από 328 εχω δεί σε ξένο φόρουμ πάνω σε μ40 (έχουν το ίδιο λουφτ με μ42) μαζί με φίλτρο κ πρόγραμμα έχει πάρει 8 με 10 άλογα αν θυμάμαι καλά μολις μπω από υπολογιστή θα βάλω κ λινκ

να σημειώσω ότι στο μ52 μπαίνει από μ60

fotisbmw318is
11-02-13, 14:42
σε ευχαριστω πολυ θα το ηθελα το λινκ αν το βρεις.....

andreas_R
11-02-13, 16:45
Μπαίνει από 328 εχω δεί σε ξένο φόρουμ πάνω σε μ40 (έχουν το ίδιο λουφτ με μ42) μαζί με φίλτρο κ πρόγραμμα έχει πάρει 8 με 10 άλογα αν θυμάμαι καλά μολις μπω από υπολογιστή θα βάλω κ λινκ

να σημειώσω ότι στο μ52 μπαίνει από μ60

Στο Μ50 διλιτρο?

ziaba
11-02-13, 17:32
σε ευχαριστω πολυ θα το ηθελα το λινκ αν το βρεις.....

https://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=434691

ziaba
11-02-13, 17:43
Στο Μ50 διλιτρο?

πρεπει να μπαινει απο μ50β25 χωρις πατεντες κ πολλα πολλα :rally:

andreas_R
11-02-13, 17:45
μαζι με πεταλουδα ή χωρις?

ziaba
11-02-13, 17:56
κ χωρις κανεις τ δουλεια

Kostas Maras
11-02-13, 18:00
μηπως δω καποια διαφορα...προς τοπαρον ατμοσφαιρα το εχωωωω

.....μην πειραζεις τιποτα κι οταν κι αν θελήσεις να τουρμπίσεις το μοτερ τοτε το καταργεις εντελως.....προς το παρον αφησε το ησυχο!!!!:thumbsdown:

Stunt Mike
11-02-13, 19:29
Και απο Μ52 μπαινει κι απο Μ50 μπαινει,αλλα δεν θ'αλλαξει κατι.Τα 8-10 αλογα θα τα'παιρνες ετσι κι αλλιως με προγραμμα-φιλτρο,το λουφτ σου εχει τη δυνατοτητα να διαβασει μεχρι 0.45 bar υπερπιεση,δλδ 45% περισσοτερο αερα!!Ειναι δυνατον να το ξεπερασεις ποτε αυτο,ατμοσφαιρικα???
Τωρα αμα θες να βαλεις μεγαλυτερη πεταλουδα απο 328 πχ,παρεα με το λουφτ του+εισαγωγη μεγαλυτερη+εκκεντροφορους κτλ και να παιξεις ατμοσφαιρικα,τοτε καλο θα κανει..

fotisbmw318is
11-02-13, 23:08
αρα μαζι με κατι αλλα ψηλα που εχω πχ εκκεντροφορους προγραμμα καλο θα ηταν μια πεταλουδα απο 328 μαζι με το λουφτ ε? μπαινει κουτι η θελει πατεντα καπου?

ziaba
12-02-13, 07:58
Ούτε με πατέντα δε μπαίνει θέλει άλλη πολλαπλή εισαγωγή για να μπει, λόγο ότι στ ισ η πεταλούδα είναι διπλή σε σχήμα αυγού ενώ στ 328 είναι απλή στρογγυλή. στ εξωτερικό εχω δεί υπάρχουν έτοιμες για μ42 ή άμα θεσ στέλνεις τ δίκη σου κ σ την ανοίγουν.

andreas_R
12-02-13, 10:13
Παιδες εφοσον καποιος το πειραξει...
Πως το ξαναφερνει στην default θεση?

ziaba
12-02-13, 12:40
τοποθετώντας το μαμα πίσω

andreas_R
12-02-13, 15:31
Εννοω οποιος πειραξει το ντριμερακι που εχει πανω το λουφτ...

arci
12-02-13, 19:00
αρχικά ο ένας μιλάει για λουφτ και οι περισσότεροι του απαντάτε για μαφ. Αν ανοίξεις το λουφτ χάραξε στο γραναζωτό δίσκο τη μαμά θέση. όσο χαλαρώνεις το ελατήριο τόσο περισσότερο καύσιμο δίνεις για δεδομένη ποσότητα αέρα. Σε αντίστοχια πειράματα σε αλφα 33 κάτι κατάλαβα όμως.. το τιγκάρεις στις ακαφτες επομένως ο καταλύτης σου δε θα μακροημερέυσει, επίσης να θεωρήσεις δεδομένο οτι δε θα έχεις νορμαλ ρελαντί και ρίπους. εγώ το είχα συνδιάσει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και λίγο παρπάνω αβανσ στο τρισιμπιτέρ. Κοινώς μπακαλίστικα πράγματα αντί για πρόγραμμα. Μάλλον θα του χαλάσεις τη στεγανοποίηση και δε θα κάνεις δουλειά και μετά θα πας για λουφτ που αν ακούσεις πόσο κάνει θα τρομάξεις...

ziaba
12-02-13, 20:59
αρχικά ο ένας μιλάει για λουφτ και οι περισσότεροι του απαντάτε για μαφ. Αν ανοίξεις το λουφτ χάραξε στο γραναζωτό δίσκο τη μαμά θέση. όσο χαλαρώνεις το ελατήριο τόσο περισσότερο καύσιμο δίνεις για δεδομένη ποσότητα αέρα. Σε αντίστοχια πειράματα σε αλφα 33 κάτι κατάλαβα όμως.. το τιγκάρεις στις ακαφτες επομένως ο καταλύτης σου δε θα μακροημερέυσει, επίσης να θεωρήσεις δεδομένο οτι δε θα έχεις νορμαλ ρελαντί και ρίπους. εγώ το είχα συνδιάσει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και λίγο παρπάνω αβανσ στο τρισιμπιτέρ. Κοινώς μπακαλίστικα πράγματα αντί για πρόγραμμα. Μάλλον θα του χαλάσεις τη στεγανοποίηση και δε θα κάνεις δουλειά και μετά θα πας για λουφτ που αν ακούσεις πόσο κάνει θα τρομάξεις...

Στα αμερικανικα Mass Air Flow στα γερμανικα Luftmassenstrom thumb

andreas_R
17-02-13, 01:50
αρχικά ο ένας μιλάει για λουφτ και οι περισσότεροι του απαντάτε για μαφ. Αν ανοίξεις το λουφτ χάραξε στο γραναζωτό δίσκο τη μαμά θέση. όσο χαλαρώνεις το ελατήριο τόσο περισσότερο καύσιμο δίνεις για δεδομένη ποσότητα αέρα. Σε αντίστοχια πειράματα σε αλφα 33 κάτι κατάλαβα όμως.. το τιγκάρεις στις ακαφτες επομένως ο καταλύτης σου δε θα μακροημερέυσει, επίσης να θεωρήσεις δεδομένο οτι δε θα έχεις νορμαλ ρελαντί και ρίπους. εγώ το είχα συνδιάσει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και λίγο παρπάνω αβανσ στο τρισιμπιτέρ. Κοινώς μπακαλίστικα πράγματα αντί για πρόγραμμα. Μάλλον θα του χαλάσεις τη στεγανοποίηση και δε θα κάνεις δουλειά και μετά θα πας για λουφτ που αν ακούσεις πόσο κάνει θα τρομάξεις...

Αν απαντας σε εμενα δεν εχει καποιο ελατηριο μια βιδουλα εχει διπλα εκει που κουμπωνει το μπριζακι.

arci
17-02-13, 05:02
Έχεις μαφ; Δλδ τη μαύρη σωλήνα με τη φισα μέσα, η λουφτ, το μεταλλικό τετράγωνο κουτακι ;

mike21
17-02-13, 08:54
Υπάρχει ο μαπ,ο μάφ και το λούφτ,μπορεί να κάνουν την ίδια δουλειά αλλά είναι εντελώς διαφορετικά σάν κατασκευή.

Stunt Mike
17-02-13, 11:45
Mike21 καπου μπερδευεσαι νομιζω.....ο map ειναι ηλεκτρονικος χαρτης υποπιεσης-πιεσης ενω τα luft και MAF ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα:Μετρητες μαζας-ροης αερα απλως σε διαφορετικη γλωσσα,το πρωτο στα Γερμανικα και το δευτερο στ'Αγγλικα...Τωρα το αν στο ενα αμαξι ειναι ενα τετραγωνο κουτακι ή μια σωληνα με μια φισα σ'ενα αλλο,ειναι καθαρα θεμα τεχνολογιας,δεν αλλαζει η ονομασια του.

ziaba
17-02-13, 12:19
+1 ολα λουφτ ειναι

Stunt Mike
17-02-13, 12:31
+1 ολα λουφτ ειναι

Ακριβως!Απλως ο map ειναι ακομη πιο εξελιγμενος μετρητης και ικανος να διαβασει υπερπιεσεις,αρκετα πανω της ατμοσφαιρικης...γι'αυτο και τον συνανταμε μονο σε τουρμπατες εφαρμογες.

andreas_R
17-02-13, 13:53
Έχεις μαφ; Δλδ τη μαύρη σωλήνα με τη φισα μέσα, η λουφτ, το μεταλλικό τετράγωνο κουτακι ;

Maf εχω.

Ε36 με Μ50 μοτερ 2λιτρο.
Εκει κοντα που μπριζωνει ο μαφ εχει και μια βιδουλα.
θα ηθελα να ξερω ποιο ειναι το εργοστασιακο ρυθμισμα της,χοντρικα
δηλαδη ποσο βιδωμενη-ξεβιδωμενη πρεπει να ειναι

arci
17-02-13, 15:30
Τα ράλι Map έχουν και δεν ειναι τουρμπο, επίσης ολα τα τουρμπο του group vag ειναι με μαφ..
Ανδρέα απόσο ξέρω δεν ρυθμιζεται ο μαφ. Το μονο οτι τον αλλάζεις με αλλο μεγαλύτερης διαμέτρου

Stunt Mike
18-02-13, 00:23
Τα ράλι Map έχουν και δεν ειναι τουρμπο, επίσης ολα τα τουρμπο του group vag ειναι με μαφ..
Ανδρέα απόσο ξέρω δεν ρυθμιζεται ο μαφ. Το μονο οτι τον αλλάζεις με αλλο μεγαλύτερης διαμέτρου

Δεν ειπε καποιος οτι τα τουρμπατα ΔΕΝ εχουν maf...ουτε οτι τα ατμοσφαιρικα δεν δουλευουν με map sensor.....Και τα 2 τυπικα την ιδια δουλεια κανουν απλως ο MAP(manifold absolute pressure) ειναι πιο ακριβειας στη ρυθμιση του,εξου και προτιμαται σε πιο extreme εφαρμογες και αγωνιστικα μοτερ που στοχος ειναι η μεγιστη αποδοση.....Σπανια(μαλλον ποτε αλλα δεν παιρνω και ορκο) θα δεις map sensor σε εργοστασιακο ατμοσφαιρικο

harryd
18-02-13, 01:27
Mike21 καπου μπερδευεσαι νομιζω.....ο map ειναι ηλεκτρονικος χαρτης υποπιεσης-πιεσης ενω τα luft και MAF ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα:Μετρητες μαζας-ροης αερα απλως σε διαφορετικη γλωσσα,το πρωτο στα Γερμανικα και το δευτερο στ'Αγγλικα...Τωρα το αν στο ενα αμαξι ειναι ενα τετραγωνο κουτακι ή μια σωληνα με μια φισα σ'ενα αλλο,ειναι καθαρα θεμα τεχνολογιας,δεν αλλαζει η ονομασια του.

μην τα μπερδευεται,οταν εχει κλαπετο λεγεται air flow meter (volumetric flow sensor)και μετραει ογκο αερα ενω η εξελιξη του λεγεται mass air flow sensor και μετραει μαζα, αερα τωρα γιατι διαβασε παρακατω και διαφωτησε μετα το παιδι που ρωταει
https://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_sensor

Stunt Mike
18-02-13, 01:50
μην τα μπερδευεται,οταν εχει κλαπετο λεγεται air flow meter (volumetric flow sensor)και μετραει ογκο αερα ενω η εξελιξη του λεγεται mass air flow sensor και μετραει μαζα, αερα τωρα γιατι διαβασε παρακατω και διαφωτησε μετα το παιδι που ρωταει
https://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_sensor

Το VFM ειναι ο προγονος του AFM(οπως το καρμπυρατερ ειναι προγονος του K-jetronic που ειναι προγονος του injection και παει λεγοντας)....ακριβως το ιδιο πραγμα ειναι,η τεχνολογια αλλαζει παλι.....Δεν εχουμε μπερδεψει κατι....η διαφωνια μας ξεκινησε στην ονομασια τους και στον αν το map ειναι ιδιο ακριβως σε λειτουργια με το maf......

harryd
18-02-13, 21:38
ουτε ιδια λειτουργια ουτε ιδια ιδεα.το ενα μετραει ογκο και με τον αισθητηρα βαρομετρικης πιεσης γινεται η αναγωγη σε κιλα και εχει κλαπετο αρα κινουμενα μερη και το αλλο μετραει μαζα δηλαδη κιλα με συρμα η με φιλμ χωρις κινουμενα μερη

ziaba
19-02-13, 07:56
πως δεν έχουν τ ΊΔΙΑ ιδέα στ ΤΈΛΟΣ κ οι 2 αισθητήρες δε στέλνουν σήμα στ εγκέφαλο για τ μάζα του αέρα

harryd
22-02-13, 00:38
ναι ναι φιλε ετσι ειναι ..........