PDA

Επιστροφή στο Forum : [E36] 318 is ρυθμιση ρελαντι



fotisbmw318is
23-01-13, 13:30
προβλημα ρυθμιστη ρελαντι....μαλλον συχνο φαινομενο...καποια λυση????

andreas_R
23-01-13, 14:28
καθαρισμα βαλβιδας?

fotisbmw318is
23-01-13, 15:00
μολισ σημερα εγινε και αντεξε μολισ 2 ωρες.....για καινουριο δεν μιλαμε απλισιαστη τιμη....σε μεταχειρισμενο απλα να ξερουμε οτι δουλευει....

Kostas_1
23-01-13, 15:30
Φωτη μηπως υπαρχει πουθενα ρωγμη στις σωληνωσεις?

fotisbmw318is
23-01-13, 15:32
και οι σωληνωσεις καινουριες και τα σολινακια υποπιεσης και ολα...φλατζα εισαγωγης και οτι αλλο μπορει να παιρνει αερα

andreas_R
23-01-13, 15:51
Δοκιμασε να ξεμρπιζωσεις τον μαφ την ωρα που δουλευει το αμαξι,
εαν στρωσει τοτε εχει προβλημα ο μαφ, εαν ξεκινησει και κανει εντονα σκαμπανεβασματα
τοτε κατα πασα πιθανοτητα ειναι κομπλε ο μαφ, και το ψαξιμο συνεχιζεται...

fotisbmw318is
23-01-13, 15:55
το εχω κανει και δουλευει(κανει σκαμπανευασματα δηλαδη...)....εγω κοβω το κεφαλι μου οτι ειναι ρυθμιστης ρελαντι........τι λυση υπαρχει ? κανα μεταχειρισμενο κανεις?

Panos 316T
23-01-13, 16:04
στο car.gr κοιτα για μτχ αλλιως μεσω καποιου συνεργειου που εχουν ακρες(παντα για μτχ) και μπορεις να την αλλαξεις δοκιμαστικα.


υγ:για ρεταρισματα παρε μια ιδεα :
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=12856

fotisbmw318is
23-01-13, 16:06
ευχαριστω πολυ...αν ακουσετε κατι στειλτε μου πμ

Giannis1986
27-02-13, 15:32
Γεια σας παιδια. Εγω εχω ενα E46 coupe με τα 170 αλογα και ιδιως τωρα το χειμονα που κανει κρυο οταν ενεργοποιω την μηχανη το πρωι για να παω στη δουλεια το στροφομετρο ειναι στις 900 στροφες μετα μερικα δευτερολεπτα πεφτει στις 600 και αυτο μου προκαλει να τρεμει η μηχανη και να αναβει το κιτρινο λαμπακι της μηχανης και επειδη το εχω παθει καμποσες φορες το εχω παει στην αντιπροσωπεια μου λενε οτι ειναι το πηνιο αναφλεξης του κυλιντρου 4. Το χω αλλαξει ισα με 4 φορες και παλι τα ιδια. Μερικες φορες μολις αναψει το λαμπακι και σβησω τη μηχανη κ την αναψω σβηνει το λαμπακι αλλες παλι δεν σβηνει αμεσως αλλα μολις ζεσταθει καλα η μηχανη. Καθε πρωι βαζω μπρος το αυτοκινητο αλλα μενω μεσα και παταω λιγο το γκαζι να ειναι σταθερα στις 900 με 1000 στροφες ετσι ωστε να μην αρχισει το τρεμουλο και αναψει παλι το λαμπακι για αν αναψει αρχιζει και ρεταρει η μηχανη κ δεν εχει καλη αποδοση. Μηπως μπορει να μου πει καποιος που ειναι το προβλημα;; Ισως φταιει που δεν κραταει το ρελαντι στην αρχη γιαυτο μου τα κανει ολα αυτα; Αλλες φορες που δεν πεφτει τοσο γρηγορα οι στροφες δεν εχει κανενα προβλημα

tasos.kamv
27-02-13, 16:58
Γεια σας παιδια. Εγω εχω ενα E46 coupe με τα 170 αλογα και ιδιως τωρα το χειμονα που κανει κρυο οταν ενεργοποιω την μηχανη το πρωι για να παω στη δουλεια το στροφομετρο ειναι στις 900 στροφες μετα μερικα δευτερολεπτα πεφτει στις 600 και αυτο μου προκαλει να τρεμει η μηχανη και να αναβει το κιτρινο λαμπακι της μηχανης και επειδη το εχω παθει καμποσες φορες το εχω παει στην αντιπροσωπεια μου λενε οτι ειναι το πηνιο αναφλεξης του κυλιντρου 4. Το χω αλλαξει ισα με 4 φορες και παλι τα ιδια. Μερικες φορες μολις αναψει το λαμπακι και σβησω τη μηχανη κ την αναψω σβηνει το λαμπακι αλλες παλι δεν σβηνει αμεσως αλλα μολις ζεσταθει καλα η μηχανη. Καθε πρωι βαζω μπρος το αυτοκινητο αλλα μενω μεσα και παταω λιγο το γκαζι να ειναι σταθερα στις 900 με 1000 στροφες ετσι ωστε να μην αρχισει το τρεμουλο και αναψει παλι το λαμπακι για αν αναψει αρχιζει και ρεταρει η μηχανη κ δεν εχει καλη αποδοση. Μηπως μπορει να μου πει καποιος που ειναι το προβλημα;; Ισως φταιει που δεν κραταει το ρελαντι στην αρχη γιαυτο μου τα κανει ολα αυτα; Αλλες φορες που δεν πεφτει τοσο γρηγορα οι στροφες δεν εχει κανενα προβλημα

Κοίτα τον αισθητήρα στροφάλου... κλασικό πρόβλημα όταν αρχίζει να χαλάει χωρίς να σου δίνει σημάδια στο διαγνωστικό....

Giannis1986
27-02-13, 17:07
Και για το ρελαντι που ξεκιναει απο 900 στροφες;;

ziaba
27-02-13, 18:57
πολλά μπορεί να ναι από μπεκ μέχρι τ αισθητήρα λ, πήγαινε σ έναν μάστορα θα σ τ βρει μπαμ μπαμ

Giannis1986
27-02-13, 19:28
Πηγα στην bmw και μου παν να μαλλαξουν ολα τα ωστορια. Τιμη 2000 ευρω.
100.000 χιλιομετρα εχω κανει

ziaba
27-02-13, 21:58
με 2χιλιαδες σ αλλαζουν μοτερ, ψαξε για συνεργειο

Giannis1986
28-02-13, 09:41
Υπαρχει περιπτωση απο τον ρυθμιστη ρελαντι να προερχεται το τρεμουλο και να μου αναβει το λαμπακι της μηχανης; Γιατι μολις ζεσταθει λιγο η μηχανη μετα δουλευει ρολοι. Δηλαδη μολις περασει την μπλε ενδιξη δεν υπαρχει μετα προβλημα. Απλα εχω παρατηρηση οτι πεφτουν αποτομα και γρηγορα οι στροφες δηλαδη μεσα στο πρωτο λεπτο απο 900 φτανει 600 και δεν εχει προλαβει καν να ζεσταθει εστω κ λιγο η μηχανη.

ziaba
28-02-13, 11:26
Σ πα κ πιο πανω 1002 μπορει να ναι, απλα αν αναβει το λαμπακι καποιος αισθητηρας η ο μετρητης μαζας αερα θα φταιει θελει διαγνωστικο, το εχει ο μαστορας κ τσι μπορει να βρει τ πραγματικη αιτια κ να το φτιαξει, μολις διαπιστωσεις οτι το αμαξι ειναι οκ τοτε πληρωνεις (μονο πες του πρωτου κανει οτιδηποτε να σ ενημερωσει για το κοστος)

ghost-rider
28-02-13, 12:19
Πηγα στην bmw και μου παν να μαλλαξουν ολα τα ωστορια. Τιμη 2000 ευρω.
100.000 χιλιομετρα εχω κανει

Όχι, όχι, όχι.
Σου κάνει κλακ κλακ κλακ χαμηλά?
Κ να θέλει πάντως η ταρίφα που σου κοψαν...
Πάνε για αρπαχτη...

bmw316turbo
28-02-13, 12:25
Πηγα στην bmw και μου παν να μαλλαξουν ολα τα ωστορια. Τιμη 2000 ευρω.
100.000 χιλιομετρα εχω κανει

O Χριστος και η παναγια!
Τι 2000ευρω???
Ολα τα bmw κανουν κλακ κλακ και εσενα εχει μονο 100.000 χιλιομετρα???
Πανε για μεροκαματο

Giannis1986
28-02-13, 15:05
Ζεστο δουλευει κανονικα. Απλα εγω πιστευω οτι συμβαινει επειδη πεφτουν οι στροφες του ρελαντι πολυ γρηγορα. Μενω γερμανια και εχει λιγο κρυο εδω. Λογικο ειναι να χριαζεται λιγο χρονο να ζεσταθει το μοτερ. Δεν ειναι λογικο μεσα στο πρωτο λεπτο να χαμιλωνει το ρελαντι και απο 900 στροφες που ξεξιναει να πεφτει σε ενα λεπτο στις 600 με 500 που τοσες εχει οταν ειναι ζεστο το μοτερ. Εγω καθε πρωι περιμενω μεσα στο αμαξι και πατω ελαφρος το γκαζι για να κρατησει τις 1000 στροφες καθαρα κ ετσι δεν εχω προβλημα ουτε τρεμει μετα ουτε ρεταρει ουτε τιποτα. Ξεπαγιαζω λιγο αλλα απτο να μου κανει μεγαλυτερη ζημια καλυτερα ετσι, μεχρι να βρω μια λυση και οσο ποιο οικονομικη γινατε γιατι ειναι πολλα τα λεφτα. Θα ερχισω να ψαχνομαι και σε αλλα συνεργεια σιγα σιγα απλα ρωταω και σας επειδη ξερετε ή εχετε ακουσει κατι να ξερω πανω κατω τι παιζει να μην πιαστω κορο'ιδο. Απλα δεν καταλαβαινω γιατι το κανει αυτο. Το καλοκαιρι πχ τρεμει λιγο στην αρχη αλλα λογο ζεστης ζεσταινεται κ η μηχανη ποιο γρηγορα κ δεν εχω θεμα δεν προλαβαινει να αρχισει να τρεμει. Και σημερα δουλευε η μηχανη και ανοιξα το καπο και ακουγοτανε λες και ψιλοσφυριζε πως κανει οταν δεν ειναι καλα κουμπομενο το κολαρο που συνδεετε με το φιλτρο αερος;

Giannis1986
28-02-13, 15:06
Αν καποιος γνωριζει και δεν διευκρινιζω καλα με μηνυματα ας μου δωσει ενα τηλ να επικοινωνισω μαζι του να του εξηγισω

Thodwris88
01-03-13, 14:47
Καλημέρα ειμαι καινουργιος κ θα ηθελα λιγο βοηθεια....
Έχω bmw 318is του 93' κ το πρωί που το βαζω μπρος δεν μου κραταει τις στροφες κ σβήνει επισεις οταν σταματαω σε φαναρι η στοπ μου παιζει με τις στροφες φτανει στις 1200 χοντρικα κ τις ριχνει στις 500-600 περιπου συνεχεια ομως εχει κανεις καμια ιδεα τι μπορει να φταει.

ziaba
02-03-13, 09:47
γειά καλώς μας βρήκες

από κάπου τραβάει αέρα έλεγξε τα σωληνακια κ το κολαρο μετά τον μετρητη μάζας αέρα για σκισιματα κτλ