Επιστροφή στο Forum : Mercedes-Benz A45 AMG!
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/108733.asp#
Oι πρώτες φωτογραφίες της "καυτής" Mercedes-Benz A45 AMG, βλέπουν το φως της δημοσιότητας, λίγους μήνες πριν την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες εικόνες της κορυφαίας A-Class, με την υπογραφή της AMG. Χάρη στην τεχνογνωσία του βελτιωτικού της οίκου, η Mercedes θα παρουσιάσει στη Γενεύη, τον Μάρτιο του 2013, ένα "καυτό" hatchback, το οποίο θα ξεπερνά τις αρχικές εκτιμήσεις. Οι τελευταίες ήθελαν την A45 AMG να αποδίδει 330 ίππους, αλλά τελικά, με τις απαραίτητες βελτιώσεις στον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα, η απόδοση εκτοξεύεται στους 354 ίππους, με 450 Nm ροπής, που θα μεταδίδονται και στους τέσσερις τροχούς.
Η μετάδοση γίνεται μέσω του 7τάχυτου κιβωτίου, διπλού συμπλέκτη, AMG SPEEDSHIFT DCT, ενώ ιδιαίτερες επεμβάσεις έχουν γίνει στο σασί, στο σύστημα πέδησης και στο αντίστοιχο διεύθυνσης. Οι 18άρες ζάντες αλουμινίου (προαιρετικά και 19 ιντσών) για τα ελαστικά Dunlop Sport Maxx, διαστάσεων 235/40, οι τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης και η ανασχεδιασμένη γρίλια, είναι μερικά ακόμα σημεία αναφοράς.
Η πετυχημένη "συνταγή" της ανάρτησης της συμβατικής Α-Class (με McPherson εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω), δεν αλλάζει, αλλά εμπλουτίζεται από το απαραίτητο tuning, με χαμηλωμένα κατά 25 χλστ. αμορτισέρ και ηλεκτρονικές ρυθμίσεις, για πιο sport αναζητήσεις. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η A45 AMG μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100χλμ/ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ανέρχεται, με το σπορ πακέτο, στα 279χλμ/ώρα. Οι εξαιρετικές επιδόσεις, δεν θα επηρεάσουν την επικαιροποίηση του αυτοκινήτου, με τη μέση κατανάλωση, υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, να μην ξεπερνά τα 7-8 λίτρα/100χλμ.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/108733.asp
θα τρωμε πετσο απο τα διλιτρα........:shok::shok:
ευγε στην μερτσεντα!!!!thumbthumb
https://www.newsbeast.gr/files/1/2012/11/02/a45-amg-1.jpg
Αντε Γιαννακο να σε δουμε και taxidriver!!!:thumbsup:
θα τρωμε πετσο απο τα διλιτρα........:shok::shok:
Γιάννη θα σε στεναχωρέσω αλλά δυστυχώς θα πέφτει πέτσος απο 2 λιτρα....
Ο "εχθρός" έδωσε τα στοιχεία του νέου TFSI ΕΔΩ (https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/108132.asp) . Η τελευταία παράγραφος λέει: "Με όλα τα παραπάνω, ο συγκεκριμένος κινητήρας ζυγίζει μόλις 148 κιλά, διατηρώντας compact τις εξωτερικές του διαστάσεις. Όσο για την απόδοση, η ισχύς του φτάνει στους 300 ίππους/ 5.500 σ.α.λ. ενώ η ροπή σκαρφαλώνει στα 380 Nm από τις 1.800 σ.α.λ. και παραμένει εκεί, σταθερά μέχρι τις 5.500 σ.α.λ. " Οπότε με ένα καλό πρόγραμμα πρώτου σταδίου φαντάσου τι γίνεται...
Η ουσία πάντως είναι οτι οι αυτοκινητοβιομηχανίες (άποψή μου, έτσι; ) δείχνουν να προσανατολίζονται σε χαμηλού κυβισμού σύνολα με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ιπποδύναμη. Οι νέες οδηγίες περί περιβαλλοντικής προστασίας της ΕΕ; Δεν ξέρω. Πάντως είναι τραγικό (για να το δούμε και απο την αστεία πλευρά) να δίνεις ένα σκασμό λεφτά για να αγοράσεις κυβικά σε ένα καλό αυτοκίνητο και να τρως το κυάλι το ατέλειωτο, απο ένα μπρίκι με μοτέρ Φλορέτας πουσαρισμένο στο Θεό... Πάντως μπράβο στη Mercedes για αυτό της το βήμα!
Τι να κάνουμε, έτσι είναι η εξέλιξη. Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, η ατμόσφαιρα έχει τη δική της χάρη. Δε θα άλλαζα τη γραμμικότητα και τον ήχο ενός καλού, μεγάλου κυβισμού, ατμοσφαιρικού μοτέρ για τίποτα.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/108733.asp#
Oι πρώτες φωτογραφίες της "καυτής" Mercedes-Benz A45 AMG, βλέπουν το φως της δημοσιότητας, λίγους μήνες πριν την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες εικόνες της κορυφαίας A-Class, με την υπογραφή της AMG. Χάρη στην τεχνογνωσία του βελτιωτικού της οίκου, η Mercedes θα παρουσιάσει στη Γενεύη, τον Μάρτιο του 2013, ένα "καυτό" hatchback, το οποίο θα ξεπερνά τις αρχικές εκτιμήσεις. Οι τελευταίες ήθελαν την A45 AMG να αποδίδει 330 ίππους, αλλά τελικά, με τις απαραίτητες βελτιώσεις στον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα, η απόδοση εκτοξεύεται στους 354 ίππους, με 450 Nm ροπής, που θα μεταδίδονται και στους τέσσερις τροχούς.
Η μετάδοση γίνεται μέσω του 7τάχυτου κιβωτίου, διπλού συμπλέκτη, AMG SPEEDSHIFT DCT, ενώ ιδιαίτερες επεμβάσεις έχουν γίνει στο σασί, στο σύστημα πέδησης και στο αντίστοιχο διεύθυνσης. Οι 18άρες ζάντες αλουμινίου (προαιρετικά και 19 ιντσών) για τα ελαστικά Dunlop Sport Maxx, διαστάσεων 235/40, οι τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης και η ανασχεδιασμένη γρίλια, είναι μερικά ακόμα σημεία αναφοράς.
Η πετυχημένη "συνταγή" της ανάρτησης της συμβατικής Α-Class (με McPherson εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω), δεν αλλάζει, αλλά εμπλουτίζεται από το απαραίτητο tuning, με χαμηλωμένα κατά 25 χλστ. αμορτισέρ και ηλεκτρονικές ρυθμίσεις, για πιο sport αναζητήσεις. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η A45 AMG μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100χλμ/ώρα σε 5,1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα ανέρχεται, με το σπορ πακέτο, στα 279χλμ/ώρα. Οι εξαιρετικές επιδόσεις, δεν θα επηρεάσουν την επικαιροποίηση του αυτοκινήτου, με τη μέση κατανάλωση, υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, να μην ξεπερνά τα 7-8 λίτρα/100χλμ.
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/108733.asp
θα τρωμε πετσο απο τα διλιτρα........:shok::shok:
ευγε στην μερτσεντα!!!!thumbthumb
Ασε να το βγαλουν πρωτα.
Τι να κάνουμε, έτσι είναι η εξέλιξη. Βέβαια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, η ατμόσφαιρα έχει τη δική της χάρη. Δε θα άλλαζα τη γραμμικότητα και τον ήχο ενός καλού, μεγάλου κυβισμού, ατμοσφαιρικού μοτέρ για τίποτα.
Aν είχες Μ3 και έβλεπες από πίσω σου κολλημένο ibiza να θέλει να σε καταπιεί θα άλλαζες γνώμη Άρη....:whistle:
Φυσικά δεν έχει συμβεί σε εμένα...σε ένα φίλο μου...:whistle::th_Laie_67-1:
Aν είχες Μ3 και έβλεπες από πίσω σου κολλημένο ibiza να θέλει να σε καταπιεί θα άλλαζες γνώμη Άρη....:whistle:
Φυσικά δεν έχει συμβεί σε εμένα...σε ένα φίλο μου...:whistle::th_Laie_67-1:
:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:
Αυτα τα πράγματα δεν έχουν τελειωμό .
Πάντα θα υπάρχει κατι νεότερο και γρηγορότερο ;)
Aν είχες Μ3 και έβλεπες από πίσω σου κολλημένο ibiza να θέλει να σε καταπιεί θα άλλαζες γνώμη Άρη....:whistle:
Φυσικά δεν έχει συμβεί σε εμένα...σε ένα φίλο μου...:whistle::th_Laie_67-1:
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Μην τρελλαθούμε
Και επειδή θα βγάζει 350 άλογα τι πάει να πει αυτό?
Σαν πουλμανάκι είναι
Θα μου το συγκρίνεις με την κούκλα σου την Ζ4 ρε Γιάννη?
STREETRACING
05-11-12, 20:41
Ετος 1980
Κατηφόρα διασταύρωσης μαλεσινας
Εμείς με το CX2200 με 180 κυριλε
Τι μας πέρασε;
Innocenti de tomaso...
Μόνο στα 200 το ξαναπερασαμε...
Ένα απο τα ελάχιστα αμάξια που έχει περάσει τον πατέρα μου που το θυμάμαι 32 χρόνια μετα..
Μην τρελλαθούμε
Και επειδή θα βγάζει 350 άλογα τι πάει να πει αυτό?
Σαν πουλμανάκι είναι
Θα μου το συγκρίνεις με την κούκλα σου την Ζ4 ρε Γιάννη?
Συμφωνώ απόλυτα !!!
Μην τρελλαθούμε
Και επειδή θα βγάζει 350 άλογα τι πάει να πει αυτό?
Σαν πουλμανάκι είναι
Θα μου το συγκρίνεις με την κούκλα σου την Ζ4 ρε Γιάννη?
με τιποτα.........
https://www.bmwfans.gr/forum/attachment.php?attachmentid=15738&d=1352142996
Έτσι ρε!!!!
Εννοείται είναι μ$%&(ρα το αμάξι τι να λέμε τώρα....?
Bazil Van Sinner
05-11-12, 23:48
τελικά, με τις απαραίτητες βελτιώσεις στον δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα, η απόδοση εκτοξεύεται στους 354 ίππους, με 450 Nm
δηλαδη και γω με αποδοση ουτε 80αλογα στο λιτρο τι πρεπει να κανω,να βαλω τα κλαμματα???:crying::crying::crying:
downsizing λεγεται και θα το υποστουμε ειτε το θελουμε ,ειτε οχι!Νιωθω τυχερος καθε φορα που βαζω το 6κυλινδρο μπροστα :original: ,τοσο που δεν φανταζεστε,και δεν περναω και ασχημα με το γκαζι του!Μιτριο δεν ειναι σε καμια περιπτωση,αλλα ειναι αξιοπρεπες!
Α'ι'ντε εμεις καθομαστε τωρα και τα σχολιαζουμε,η επομενη γενια οδηγων που θα βγει,θα ψωνιζει κυβικα μοτοσυλκετας!βλ. Φορντ 1000τουρμπο,η' ο 1,5 3κυλ. της πενβε που σχολιασαμε παλαιοτερα,και κατι αλλα 800ακια τουρμποντηζελ και παει λεγοντας.....φανταστειτε σε 10χρονια να μιλας με ενα 18χρονο και να του πεις εγω τοτε ειχα 3200 η'2800 η' η'...:shok: θα σε κοιταει!
Προσωπικα το χαιρομαι,ξαναλεω,που ειμαι ακομα αργος αλλα ποιοτικος!!!!!
Εξι στη σειρα ο ενας πισω απο τον αλλο :warriorsmiley:
katsaraios
06-11-12, 00:18
με τιποτα.........
https://www.bmwfans.gr/forum/attachment.php?attachmentid=15738&d=1352142996
ω ρε μανουλα μου γκαβλες βραδιατικα....
BabisStinson
06-11-12, 08:50
Απίστευτο επίτευγμα από την Mercedes, 345 άλογα από 2.0lt Turbo εργοστασιακά? :shok:
Και το αυτοκίνητο είναι από τα ωραία sport hatchback. Ειδικά στο εσωτερικό του. Αν πηγαίνει και καλά με την τετρακίνηση και το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα είναι πολύ καλή επιλογή. Τιμή πόσο το υπολογίζουν?
ΥΓ: Για το θέμα με τα κυβικά και τα Turbo παιδιά δεν έχει νόημα οποιαδήποτε συζήτηση από τότε που το group VAG έβγαλε τον 1.8Τ και μετά. Για πλάκα πλέον Ibiza, Leon, Octavia, A3, Golf, Scirocco κλπ έχουν 300+ hp και μεγάλη ροπή. Βάλτε και τα Astra/Corsa OPC που είναι πολύ δυνατά πλέον. Το turbo δίνει άλογα στον λαό από λίγα σχετικά κυβικά.
Ευτυχώς που ακολουθεί κι η BMW πλέον αυτήν την λογική και έχει 2.0lt Turbo με 245hp (328i) γιατί 2500+ cc πλέον δεν μπορεί να συντηρεί ο μέσος Έλληνας.
Απίστευτο επίτευγμα από την Mercedes, 345 άλογα από 2.0lt Turbo εργοστασιακά? :shok:
Και το αυτοκίνητο είναι από τα ωραία sport hatchback. Ειδικά στο εσωτερικό του. Αν πηγαίνει και καλά με την τετρακίνηση και το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θα είναι πολύ καλή επιλογή. Τιμή πόσο το υπολογίζουν?
ΥΓ: Για το θέμα με τα κυβικά και τα Turbo παιδιά δεν έχει νόημα οποιαδήποτε συζήτηση από τότε που το group VAG έβγαλε τον 1.8Τ και μετά. Για πλάκα πλέον Ibiza, Leon, Octavia, A3, Golf, Scirocco κλπ έχουν 300+ hp και μεγάλη ροπή. Βάλτε και τα Astra/Corsa OPC που είναι πολύ δυνατά πλέον. Το turbo δίνει άλογα στον λαό από λίγα σχετικά κυβικά.
Ευτυχώς που ακολουθεί κι η BMW πλέον αυτήν την λογική και έχει 2.0lt Turbo με 245hp (328i) γιατί 2500+ cc πλέον δεν μπορεί να συντηρεί ο μέσος Έλληνας.
:thanks: Και όσο πάει τα κυβικά ολοένα και θα λιγοστεύουν...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.