Nikos!
03-11-12, 15:03
BMW 320d (F30)
(έρχεται σεντόνι...)
Μετά την 118i ζήτησα να δοκιμάσω για μια μέρα και τη 320d κι έτσι από τη Πέμπτη βράδυ μέχρι Παρασκευή βράδυ είχα μια F30, 320d.
Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα κάπως προκατειλημμένος μετά τη κρυάδα που έφαγα από την 118i, οπότε περίμενα να απογοητευτώ το ίδιο με την 320d.
Πάμε να τα δούμε ένα-ένα.
Εμφάνιση
Η 320d που είχα ήταν η βασική έκδοση με τα εξής (ενδιαφέρον) έξτρα:
-Bluetooth
-Πακέτο φωτισμού που δημιουργεί ένα πολύ ωραία, ζεστή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό
Η νέα 3άρα από κοντά φαίνεται πιο όμορφη απ'ότι στις φωτογραφίες αν και από το πλάι ξενίζει λίγο η "γαμψή" της μύτη. Επίσης με τα xenon το εμπρός μέρος αλλάζει δραματικά προς το καλύτερο. Γενικώς φαίνεται και είναι πιο φρέσκια από την Ε90 εντός κι εκτός.
https://img96.imageshack.us/img96/1126/img2829z.jpg
Στο εξωτερικό, εντυπωσιάζουν τα πίσω LED και συνολικά όλο το πίσω μέρος το οποίο είναι φουσκωμένο και πολύ όμορφα σχεδιασμένο, δίνοντάς της μια δυναμική παρουσία στο δρόμο.
https://img26.imageshack.us/img26/8827/img2831y.jpg
https://img703.imageshack.us/img703/1466/img2837ug.jpg
https://img842.imageshack.us/img842/8712/img2839il.jpg
Γενικώς φαίνεται πιο ώριμη από την Ε90 με πολύ πιο αρμονική σχεδίαση από την 1 F20. Η προσωπική μου επιλογή για το εξωτερικό είναι xenon + M-Pack, αλλά θα τα πούμε σε λίγο αυτά.
Στο εσωτερικό για μένα έχει γίνει η μεγαλύτερη βελτίωση από την Ε90. Το εσωτερικό σε κάνει να αναρωτηθείς πως μπορείς να κάνεις το τέλειο, τελειότερο κι αναφέρομαι στη ποιότητα κατασκευής. Εκπληκτική ποιότητα κατασκευής, παντού μαλακά υλικά, ποιοτικά στην όψη τους και απίστευτη σχεδίαση. Πραγματικά το εσωτερικό έχει βελτιωθεί 150% από την Ε90. Ακόμα κι η θέση οδήγησης είναι σαφώς καλύτερη και όλους τους διακόπτες τους βρίσκεις εκεί που περιμένεις. Το μοναδικό θέμα που προβληματίζει είναι το ότι δε μπορείς να δεις το κάτω μέρος της κεντρικής οθόνης στο καντράν, δηλαδή την εξωτερική θερμοκρασία και τα χιλιόμετρα. Πρέπει να σηκώσεις λίγο το κεφάλι. Δεν έχω βρει ακόμα τη θέση που μπορείς με μια ματιά να δεις αυτά τα δεδομένα.
https://img208.imageshack.us/img208/1125/img2833te.jpg
https://img526.imageshack.us/img526/8862/img2834h.jpg
Θέλω λίγο να σταθώ στη θέση οδήγησης. Για άλλη μια φορά, απίστευτη. Σημαντικά βελτιωμένη. Πιο χαμηλή, πιο "χωστή" με το κεντρικό τούνελ να σε περιβάλει κι έτσι ο λεβιές και το χειριστήριο του iDrive βρίσκεται εκεί που πρέπει. Ο όγκος του αυτοκινήτου στη πόλη όμως θέλει συνήθεια καθώς έχει φαρδύνει αισθητά σε σχέση με την Ε90, αλλά δε θα προβληματίσει όσο θα προβλημάτιζε μια F10 5άρα πχ. Το PDC (για πίσω τουλάχιστον) είναι must και πολύ καλό γιατί σου δίχνει την απόσταση πίσω, στη κεντρική οθόνη.
Στο εσωτερικό το αυτοκίνητο έχει γίνει ΠΟΛΥ πιο άνετο, πιο μεγάλο και γενικότερα πιο ευρύχωρο. Επιτέλους έφτιαξαν το κατώφλι της πίσω πόρτας όπου όποιος μπαίνει στην Ε90 χτυπάει το κεφάλι του και μεγάλωσε ακόμα περισσότερο το πορτ-μπαγκάζ. Πίσω από τη θέση μου κάθομαι με...σταυροπόδι και οι πίσω θέσεις είναι ένα κλικ πιο ψηλά από τις μπροστινές, έτσι δίνει μια ωραία και πιο ξεκούραστη θέα προς τα έξω και δε νιώθεις "εγκλωβισμένος".
Στα των gadget τώρα. Πολύ εύχρηστο το iDrive παίδες. ΠΑΡΑ πολύ! Είναι στάνταρ στη 3άρα και βλέπεις τα πάντα. Πληροφορίες οχήματος (στάθμη λαδιού, διαστήματα service, κατάσταση οχήματος κλπ), ρυθμίσεις για τα πάντα, ραδιόφωνο με όλους τους σταθμούς αποθηκευμένους οπότε με ένα roll τους βρίσκεις και τέλος το ΠΟΛΥ χρήσιμο (αξίζει, βάλ'τε το) bluetooth. Συνδέεται με το τηλέφωνο και σου βγάζει τις τελευταίες κλήσεις σου στο κεντρικό καντράν κι με ένα roll & κλικ από το τιμόνι την επιλέγεις. Από την οθόνη δε, μπορείς να έχεις πρόσβαση στις επαφές σου.
Πάμε τώρα στην ουσία όμως...
Στο δρόμο
Αφού πήρα τη κάρτα-κλειδί στο χέρι, ξεκλείδωσα, έκατσα και ρύθμισα θέση οδήγησης, σταθμό (best :original: ) και καθρέπτες πήγα να ξεκινήσω με πρώτη στο σασμάν. ΠΟΣΟ ψηλό σημείο αποσύμπλεξης μπορεί να έχει αυτό το αυτοκίνητο? :shok:
Αφού ξεκίνησα έμεινα έτσι --> :shok: <-- από τη ΡΟΠΑΚΛΑ του 2λτ turbo-diesel στο Sport mode. Τέλεια απόκριση στο γκάζι, ΠΟΛΥ ροπή, αλλά για λίγο. Από τις 2.000 στροφές γίνεται αισθητό το τράβημα μέχρι τις 5.000. Από τις 5Κ μέχρι τις 6Κ νιώθεις ένα φρενάρισμα λες και κρατάει κάποια δύναμη το αυτοκίνητο πίσω.
Πολύ καλύτερο βρήκα το τιμόνι από το variable sport steering της 1, με σαφώς βελτιωμένη αίσθηση, πλήρη ενημέρωση για τις συνθήκες στο δρόμο και φουλ πληροφορία. Ακριβώς ό,τι θες κι όσο καλύτερο μπορεί να γίνει ένα ηλεκτρικό τιμόνι. Μάλιστα με το τιμόνι της έκανα κάτι που δε μπορούσα να κάνω με της 1. Δηλαδή να βάλω ένα σημάδι στο δρόμο (πχ μια μικρή ανωμαλία/λακούβα) και να προσπαθήσω να το χτυπήσω. Με τη 3άρα σημάδεψα και το κατάφερα με τη πρώτη, με την 1 δε το είχα καταφέρει.
Αλλά οι καλές εντυπώσεις δε σταματάνε εδώ. Αν και η 3άρα που είχα φορούσε τη "βάρκα"-comfort ανάρτηση, είχε εκπληκτική "μούρη". Δηλαδή εκεί που η 1 έβγαζε μούτρα στην είσοδο, η 3άρα ακούει, βουτάει, βιδώνει τη μούρη κάτω και στρίβει. Απόδειξη στο πόσο καλύτερο είναι το σασί της από της 1. Τα "μπαλόνια" που είχε για ελαστικά βεβαίως δεν έφεραν συγκλονιστικές ταχύτητες πρόσφυσης, :th_Laie_67-1: αλλά διασκεδαστικές γωνίες. :thumbsup: Έχοντας σβήσει τα ηλεκτρονικά και κρατώντας το μοτέρ πάνω από τις 2Κ στροφές, στοχεύεις, μπαίνεις στο γκάζι από πριν και στο apex έχει ήδη σπάσει η πρόσφυση πίσω και βγαίνεις διπλωμένος με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά! :thumbsup: ...ποτέ δε με προβλημάτισε το "ζύγισμα" του πίσω μέρους, όσο με είχε προβληματίσει και εκνευρίσει στην 1 και επιτέλους το EDL να κάνει αυτό που πρέπει. Πραγματικά το καταχάρηκα! :thumbsup:
Σε πιο χαλαρούς ρυθμούς το αυτοκίνητο είναι υποδειγματικό στο πόλη. ΠΟΛΥ ροπή, χαμηλή κατανάλωση στο eco pro, άνετο όποια σχέση κι αν έχεις αλλά ΑΚΡΩΣ ενοχλητικό το start/stop. Όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο νομίζεις ότι γίνεται σεισμός 8 ρίχτερ και αμέσως η σκέψη σου πάει στις βάσεις κινητήρα :help: . Επίσης όσο ανεβαίνεις στις ταχύτητες και πέφτεις σε στροφές οι κραδασμοί κάνουν κάποια σημεία του εσωτερικού να συντονίζουν και να γίνονται λίγο ενοχλητικά. Όμως όποια στιγμή βαρεθείς, σβήνεις τα ηλεκτρονικά, βρίσκεις μια γωνία, πατάς το γκάζι και το χαμόγελο πάει μέχρι τ'αυτιά. :thumbsup:
Επίσης πολύ ωραίο το σασμάν. Γρήγορο, μαλακό, σχετικά κοντό από σχέση σε σχέση, με τέλεια κλιμάκωση και το γνωστό κούμπωμα που χαρακτηρίζει τα σασμάν της BMW. Τα φρένα επίσης δυνατά, πιο προοδευτικά και "σωστά" από της 1 και η απόκριση γκαζιού σε όλα τα mode σημαντικά βελτιωμένη από το ηλεκτρόγκαζο της E90/E90LCI. Το τιμόνι είναι το ίδιο ηλεκτρικό που όλοι γνωρίζουν από τις Ε92/Ε90 LCI. Αν και δεν μπορεί να συγκριθεί με υδραυλικό, είναι πολύ καλύτερο από το variable sports steering, όπως έχω ήδη γράψει.
Από κατανάλωση, ό,τι περιμένεις από diesel μοτέρ:
https://img33.imageshack.us/img33/5067/img2844is.jpg
Σχεδόν 300κμ αυτονομία, κοιτάξτε που είναι ο δείκτης της βενζίνης. Αααα...άσχετο, αλλά επιτέλους έβαλαν θερμοκρασία λαδιού στα 4κυλ! :whistle:
Γενικώς μου άρεσε το αυτοκίνητο. Ένιωσα ότι μπήκα σε ένα πιο ώριμο, ευρύχωρο και πιο βελτιωμένο αυτοκίνητο από την Ε90 LCI.
Αν θα το αγόραζα? Ναι, αλλά βενζίνη. Σίγουρα αξίζει περισσότερο τα λεφτά της από την 1 η οποία μπροστά στη 3άρα φαίνεται σαν...παιχνιδάκι.
"Έκτισα" ένα αυτοκίνητο με τα εξής specs, όπως θα το ήθελα σαν αντικαταστάτη του si:
320i +
-Μ-Pack (Μ-ανάρτηση, Μ-τιμόνι, Μ-λεβιέ, 18άρες Μ ζάντες, bucket καθίσματα, εσωτερικά inserts σε αλουμίνιο)
-M φρένα
-Χρώμα estoril blue
-Γυάλινη, ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή
-Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες (πακέτο καθρεπτών δηλαδή)
-Σύστημα φόρτωσης μεγάλων αντικειμένων (έλεος...450 ευρώ έξτρα για να πέφτουν τα πίσω καθίσματα :thumbsdown: )
-Xenon + πλυστικά
-Πακέτο φωτισμού
-Λειτουργία handsfree με bluetooth και σύνδεση USB
-Διευρυμένος πίνακας οργάνων (black panel)
-Πίσω PDC (απαραίτητο )
Σύνολο 48...μείον 5 έκπτωση πάει στα 43 χωρίς να του λείπει τίποτα.
Περίπου σαν κι αυτό:
https://3.bp.blogspot.com/-3XkE1K68z20/Tpqu66BPFbI/AAAAAAAABbA/6EMfOYgX9zU/s640/F30MSport-9.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-NIEI6fNSBWI/TpqvkZfTYiI/AAAAAAAABbY/RMHzksXl8eQ/s640/F30MSport-14.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-dIqwPUFlNQs/Tpqvwq7nkuI/AAAAAAAABbw/cH5cFYyNfWI/s640/F30MSport-22.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-git9Hs8X_a0/TpqyjNWQTxI/AAAAAAAABcI/YYhUzoxxIWQ/s640/F30MSport-29.jpg
Πολύ ενδιαφέρον τα χρηματοδοτικά της BMW που δίνεις 17.200¤ μπροστά, για 4 χρόνια πληρώνεις 425 ευρώ και στο τέλος σου αφήνουν μια μεγάλη δόση (12,5Κ) με την οποία αποφασίζεις τότε τι θα τη κάνεις. Ή επαναχρηματοδοτείς ή ξεχρεώνεις ή επιστρέφεις το αυτοκίνητο για να πάρεις άλλο.
Αυτά...αν σας κούρασα, ζητώ συγνώμη.
:thanks:
(έρχεται σεντόνι...)
Μετά την 118i ζήτησα να δοκιμάσω για μια μέρα και τη 320d κι έτσι από τη Πέμπτη βράδυ μέχρι Παρασκευή βράδυ είχα μια F30, 320d.
Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα κάπως προκατειλημμένος μετά τη κρυάδα που έφαγα από την 118i, οπότε περίμενα να απογοητευτώ το ίδιο με την 320d.
Πάμε να τα δούμε ένα-ένα.
Εμφάνιση
Η 320d που είχα ήταν η βασική έκδοση με τα εξής (ενδιαφέρον) έξτρα:
-Bluetooth
-Πακέτο φωτισμού που δημιουργεί ένα πολύ ωραία, ζεστή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό
Η νέα 3άρα από κοντά φαίνεται πιο όμορφη απ'ότι στις φωτογραφίες αν και από το πλάι ξενίζει λίγο η "γαμψή" της μύτη. Επίσης με τα xenon το εμπρός μέρος αλλάζει δραματικά προς το καλύτερο. Γενικώς φαίνεται και είναι πιο φρέσκια από την Ε90 εντός κι εκτός.
https://img96.imageshack.us/img96/1126/img2829z.jpg
Στο εξωτερικό, εντυπωσιάζουν τα πίσω LED και συνολικά όλο το πίσω μέρος το οποίο είναι φουσκωμένο και πολύ όμορφα σχεδιασμένο, δίνοντάς της μια δυναμική παρουσία στο δρόμο.
https://img26.imageshack.us/img26/8827/img2831y.jpg
https://img703.imageshack.us/img703/1466/img2837ug.jpg
https://img842.imageshack.us/img842/8712/img2839il.jpg
Γενικώς φαίνεται πιο ώριμη από την Ε90 με πολύ πιο αρμονική σχεδίαση από την 1 F20. Η προσωπική μου επιλογή για το εξωτερικό είναι xenon + M-Pack, αλλά θα τα πούμε σε λίγο αυτά.
Στο εσωτερικό για μένα έχει γίνει η μεγαλύτερη βελτίωση από την Ε90. Το εσωτερικό σε κάνει να αναρωτηθείς πως μπορείς να κάνεις το τέλειο, τελειότερο κι αναφέρομαι στη ποιότητα κατασκευής. Εκπληκτική ποιότητα κατασκευής, παντού μαλακά υλικά, ποιοτικά στην όψη τους και απίστευτη σχεδίαση. Πραγματικά το εσωτερικό έχει βελτιωθεί 150% από την Ε90. Ακόμα κι η θέση οδήγησης είναι σαφώς καλύτερη και όλους τους διακόπτες τους βρίσκεις εκεί που περιμένεις. Το μοναδικό θέμα που προβληματίζει είναι το ότι δε μπορείς να δεις το κάτω μέρος της κεντρικής οθόνης στο καντράν, δηλαδή την εξωτερική θερμοκρασία και τα χιλιόμετρα. Πρέπει να σηκώσεις λίγο το κεφάλι. Δεν έχω βρει ακόμα τη θέση που μπορείς με μια ματιά να δεις αυτά τα δεδομένα.
https://img208.imageshack.us/img208/1125/img2833te.jpg
https://img526.imageshack.us/img526/8862/img2834h.jpg
Θέλω λίγο να σταθώ στη θέση οδήγησης. Για άλλη μια φορά, απίστευτη. Σημαντικά βελτιωμένη. Πιο χαμηλή, πιο "χωστή" με το κεντρικό τούνελ να σε περιβάλει κι έτσι ο λεβιές και το χειριστήριο του iDrive βρίσκεται εκεί που πρέπει. Ο όγκος του αυτοκινήτου στη πόλη όμως θέλει συνήθεια καθώς έχει φαρδύνει αισθητά σε σχέση με την Ε90, αλλά δε θα προβληματίσει όσο θα προβλημάτιζε μια F10 5άρα πχ. Το PDC (για πίσω τουλάχιστον) είναι must και πολύ καλό γιατί σου δίχνει την απόσταση πίσω, στη κεντρική οθόνη.
Στο εσωτερικό το αυτοκίνητο έχει γίνει ΠΟΛΥ πιο άνετο, πιο μεγάλο και γενικότερα πιο ευρύχωρο. Επιτέλους έφτιαξαν το κατώφλι της πίσω πόρτας όπου όποιος μπαίνει στην Ε90 χτυπάει το κεφάλι του και μεγάλωσε ακόμα περισσότερο το πορτ-μπαγκάζ. Πίσω από τη θέση μου κάθομαι με...σταυροπόδι και οι πίσω θέσεις είναι ένα κλικ πιο ψηλά από τις μπροστινές, έτσι δίνει μια ωραία και πιο ξεκούραστη θέα προς τα έξω και δε νιώθεις "εγκλωβισμένος".
Στα των gadget τώρα. Πολύ εύχρηστο το iDrive παίδες. ΠΑΡΑ πολύ! Είναι στάνταρ στη 3άρα και βλέπεις τα πάντα. Πληροφορίες οχήματος (στάθμη λαδιού, διαστήματα service, κατάσταση οχήματος κλπ), ρυθμίσεις για τα πάντα, ραδιόφωνο με όλους τους σταθμούς αποθηκευμένους οπότε με ένα roll τους βρίσκεις και τέλος το ΠΟΛΥ χρήσιμο (αξίζει, βάλ'τε το) bluetooth. Συνδέεται με το τηλέφωνο και σου βγάζει τις τελευταίες κλήσεις σου στο κεντρικό καντράν κι με ένα roll & κλικ από το τιμόνι την επιλέγεις. Από την οθόνη δε, μπορείς να έχεις πρόσβαση στις επαφές σου.
Πάμε τώρα στην ουσία όμως...
Στο δρόμο
Αφού πήρα τη κάρτα-κλειδί στο χέρι, ξεκλείδωσα, έκατσα και ρύθμισα θέση οδήγησης, σταθμό (best :original: ) και καθρέπτες πήγα να ξεκινήσω με πρώτη στο σασμάν. ΠΟΣΟ ψηλό σημείο αποσύμπλεξης μπορεί να έχει αυτό το αυτοκίνητο? :shok:
Αφού ξεκίνησα έμεινα έτσι --> :shok: <-- από τη ΡΟΠΑΚΛΑ του 2λτ turbo-diesel στο Sport mode. Τέλεια απόκριση στο γκάζι, ΠΟΛΥ ροπή, αλλά για λίγο. Από τις 2.000 στροφές γίνεται αισθητό το τράβημα μέχρι τις 5.000. Από τις 5Κ μέχρι τις 6Κ νιώθεις ένα φρενάρισμα λες και κρατάει κάποια δύναμη το αυτοκίνητο πίσω.
Πολύ καλύτερο βρήκα το τιμόνι από το variable sport steering της 1, με σαφώς βελτιωμένη αίσθηση, πλήρη ενημέρωση για τις συνθήκες στο δρόμο και φουλ πληροφορία. Ακριβώς ό,τι θες κι όσο καλύτερο μπορεί να γίνει ένα ηλεκτρικό τιμόνι. Μάλιστα με το τιμόνι της έκανα κάτι που δε μπορούσα να κάνω με της 1. Δηλαδή να βάλω ένα σημάδι στο δρόμο (πχ μια μικρή ανωμαλία/λακούβα) και να προσπαθήσω να το χτυπήσω. Με τη 3άρα σημάδεψα και το κατάφερα με τη πρώτη, με την 1 δε το είχα καταφέρει.
Αλλά οι καλές εντυπώσεις δε σταματάνε εδώ. Αν και η 3άρα που είχα φορούσε τη "βάρκα"-comfort ανάρτηση, είχε εκπληκτική "μούρη". Δηλαδή εκεί που η 1 έβγαζε μούτρα στην είσοδο, η 3άρα ακούει, βουτάει, βιδώνει τη μούρη κάτω και στρίβει. Απόδειξη στο πόσο καλύτερο είναι το σασί της από της 1. Τα "μπαλόνια" που είχε για ελαστικά βεβαίως δεν έφεραν συγκλονιστικές ταχύτητες πρόσφυσης, :th_Laie_67-1: αλλά διασκεδαστικές γωνίες. :thumbsup: Έχοντας σβήσει τα ηλεκτρονικά και κρατώντας το μοτέρ πάνω από τις 2Κ στροφές, στοχεύεις, μπαίνεις στο γκάζι από πριν και στο apex έχει ήδη σπάσει η πρόσφυση πίσω και βγαίνεις διπλωμένος με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά! :thumbsup: ...ποτέ δε με προβλημάτισε το "ζύγισμα" του πίσω μέρους, όσο με είχε προβληματίσει και εκνευρίσει στην 1 και επιτέλους το EDL να κάνει αυτό που πρέπει. Πραγματικά το καταχάρηκα! :thumbsup:
Σε πιο χαλαρούς ρυθμούς το αυτοκίνητο είναι υποδειγματικό στο πόλη. ΠΟΛΥ ροπή, χαμηλή κατανάλωση στο eco pro, άνετο όποια σχέση κι αν έχεις αλλά ΑΚΡΩΣ ενοχλητικό το start/stop. Όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο νομίζεις ότι γίνεται σεισμός 8 ρίχτερ και αμέσως η σκέψη σου πάει στις βάσεις κινητήρα :help: . Επίσης όσο ανεβαίνεις στις ταχύτητες και πέφτεις σε στροφές οι κραδασμοί κάνουν κάποια σημεία του εσωτερικού να συντονίζουν και να γίνονται λίγο ενοχλητικά. Όμως όποια στιγμή βαρεθείς, σβήνεις τα ηλεκτρονικά, βρίσκεις μια γωνία, πατάς το γκάζι και το χαμόγελο πάει μέχρι τ'αυτιά. :thumbsup:
Επίσης πολύ ωραίο το σασμάν. Γρήγορο, μαλακό, σχετικά κοντό από σχέση σε σχέση, με τέλεια κλιμάκωση και το γνωστό κούμπωμα που χαρακτηρίζει τα σασμάν της BMW. Τα φρένα επίσης δυνατά, πιο προοδευτικά και "σωστά" από της 1 και η απόκριση γκαζιού σε όλα τα mode σημαντικά βελτιωμένη από το ηλεκτρόγκαζο της E90/E90LCI. Το τιμόνι είναι το ίδιο ηλεκτρικό που όλοι γνωρίζουν από τις Ε92/Ε90 LCI. Αν και δεν μπορεί να συγκριθεί με υδραυλικό, είναι πολύ καλύτερο από το variable sports steering, όπως έχω ήδη γράψει.
Από κατανάλωση, ό,τι περιμένεις από diesel μοτέρ:
https://img33.imageshack.us/img33/5067/img2844is.jpg
Σχεδόν 300κμ αυτονομία, κοιτάξτε που είναι ο δείκτης της βενζίνης. Αααα...άσχετο, αλλά επιτέλους έβαλαν θερμοκρασία λαδιού στα 4κυλ! :whistle:
Γενικώς μου άρεσε το αυτοκίνητο. Ένιωσα ότι μπήκα σε ένα πιο ώριμο, ευρύχωρο και πιο βελτιωμένο αυτοκίνητο από την Ε90 LCI.
Αν θα το αγόραζα? Ναι, αλλά βενζίνη. Σίγουρα αξίζει περισσότερο τα λεφτά της από την 1 η οποία μπροστά στη 3άρα φαίνεται σαν...παιχνιδάκι.
"Έκτισα" ένα αυτοκίνητο με τα εξής specs, όπως θα το ήθελα σαν αντικαταστάτη του si:
320i +
-Μ-Pack (Μ-ανάρτηση, Μ-τιμόνι, Μ-λεβιέ, 18άρες Μ ζάντες, bucket καθίσματα, εσωτερικά inserts σε αλουμίνιο)
-M φρένα
-Χρώμα estoril blue
-Γυάλινη, ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή
-Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες (πακέτο καθρεπτών δηλαδή)
-Σύστημα φόρτωσης μεγάλων αντικειμένων (έλεος...450 ευρώ έξτρα για να πέφτουν τα πίσω καθίσματα :thumbsdown: )
-Xenon + πλυστικά
-Πακέτο φωτισμού
-Λειτουργία handsfree με bluetooth και σύνδεση USB
-Διευρυμένος πίνακας οργάνων (black panel)
-Πίσω PDC (απαραίτητο )
Σύνολο 48...μείον 5 έκπτωση πάει στα 43 χωρίς να του λείπει τίποτα.
Περίπου σαν κι αυτό:
https://3.bp.blogspot.com/-3XkE1K68z20/Tpqu66BPFbI/AAAAAAAABbA/6EMfOYgX9zU/s640/F30MSport-9.jpg
https://2.bp.blogspot.com/-NIEI6fNSBWI/TpqvkZfTYiI/AAAAAAAABbY/RMHzksXl8eQ/s640/F30MSport-14.jpg
https://4.bp.blogspot.com/-dIqwPUFlNQs/Tpqvwq7nkuI/AAAAAAAABbw/cH5cFYyNfWI/s640/F30MSport-22.jpg
https://1.bp.blogspot.com/-git9Hs8X_a0/TpqyjNWQTxI/AAAAAAAABcI/YYhUzoxxIWQ/s640/F30MSport-29.jpg
Πολύ ενδιαφέρον τα χρηματοδοτικά της BMW που δίνεις 17.200¤ μπροστά, για 4 χρόνια πληρώνεις 425 ευρώ και στο τέλος σου αφήνουν μια μεγάλη δόση (12,5Κ) με την οποία αποφασίζεις τότε τι θα τη κάνεις. Ή επαναχρηματοδοτείς ή ξεχρεώνεις ή επιστρέφεις το αυτοκίνητο για να πάρεις άλλο.
Αυτά...αν σας κούρασα, ζητώ συγνώμη.
:thanks: