PDA

Επιστροφή στο Forum : Test drive: BMW 320d F30



Nikos!
03-11-12, 15:03
BMW 320d (F30)

(έρχεται σεντόνι...)

Μετά την 118i ζήτησα να δοκιμάσω για μια μέρα και τη 320d κι έτσι από τη Πέμπτη βράδυ μέχρι Παρασκευή βράδυ είχα μια F30, 320d.

Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα κάπως προκατειλημμένος μετά τη κρυάδα που έφαγα από την 118i, οπότε περίμενα να απογοητευτώ το ίδιο με την 320d.

Πάμε να τα δούμε ένα-ένα.

Εμφάνιση

Η 320d που είχα ήταν η βασική έκδοση με τα εξής (ενδιαφέρον) έξτρα:
-Bluetooth
-Πακέτο φωτισμού που δημιουργεί ένα πολύ ωραία, ζεστή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό

Η νέα 3άρα από κοντά φαίνεται πιο όμορφη απ'ότι στις φωτογραφίες αν και από το πλάι ξενίζει λίγο η "γαμψή" της μύτη. Επίσης με τα xenon το εμπρός μέρος αλλάζει δραματικά προς το καλύτερο. Γενικώς φαίνεται και είναι πιο φρέσκια από την Ε90 εντός κι εκτός.

https://img96.imageshack.us/img96/1126/img2829z.jpg

Στο εξωτερικό, εντυπωσιάζουν τα πίσω LED και συνολικά όλο το πίσω μέρος το οποίο είναι φουσκωμένο και πολύ όμορφα σχεδιασμένο, δίνοντάς της μια δυναμική παρουσία στο δρόμο.

https://img26.imageshack.us/img26/8827/img2831y.jpg

https://img703.imageshack.us/img703/1466/img2837ug.jpg

https://img842.imageshack.us/img842/8712/img2839il.jpg

Γενικώς φαίνεται πιο ώριμη από την Ε90 με πολύ πιο αρμονική σχεδίαση από την 1 F20. Η προσωπική μου επιλογή για το εξωτερικό είναι xenon + M-Pack, αλλά θα τα πούμε σε λίγο αυτά.

Στο εσωτερικό για μένα έχει γίνει η μεγαλύτερη βελτίωση από την Ε90. Το εσωτερικό σε κάνει να αναρωτηθείς πως μπορείς να κάνεις το τέλειο, τελειότερο κι αναφέρομαι στη ποιότητα κατασκευής. Εκπληκτική ποιότητα κατασκευής, παντού μαλακά υλικά, ποιοτικά στην όψη τους και απίστευτη σχεδίαση. Πραγματικά το εσωτερικό έχει βελτιωθεί 150% από την Ε90. Ακόμα κι η θέση οδήγησης είναι σαφώς καλύτερη και όλους τους διακόπτες τους βρίσκεις εκεί που περιμένεις. Το μοναδικό θέμα που προβληματίζει είναι το ότι δε μπορείς να δεις το κάτω μέρος της κεντρικής οθόνης στο καντράν, δηλαδή την εξωτερική θερμοκρασία και τα χιλιόμετρα. Πρέπει να σηκώσεις λίγο το κεφάλι. Δεν έχω βρει ακόμα τη θέση που μπορείς με μια ματιά να δεις αυτά τα δεδομένα.

https://img208.imageshack.us/img208/1125/img2833te.jpg

https://img526.imageshack.us/img526/8862/img2834h.jpg

Θέλω λίγο να σταθώ στη θέση οδήγησης. Για άλλη μια φορά, απίστευτη. Σημαντικά βελτιωμένη. Πιο χαμηλή, πιο "χωστή" με το κεντρικό τούνελ να σε περιβάλει κι έτσι ο λεβιές και το χειριστήριο του iDrive βρίσκεται εκεί που πρέπει. Ο όγκος του αυτοκινήτου στη πόλη όμως θέλει συνήθεια καθώς έχει φαρδύνει αισθητά σε σχέση με την Ε90, αλλά δε θα προβληματίσει όσο θα προβλημάτιζε μια F10 5άρα πχ. Το PDC (για πίσω τουλάχιστον) είναι must και πολύ καλό γιατί σου δίχνει την απόσταση πίσω, στη κεντρική οθόνη.

Στο εσωτερικό το αυτοκίνητο έχει γίνει ΠΟΛΥ πιο άνετο, πιο μεγάλο και γενικότερα πιο ευρύχωρο. Επιτέλους έφτιαξαν το κατώφλι της πίσω πόρτας όπου όποιος μπαίνει στην Ε90 χτυπάει το κεφάλι του και μεγάλωσε ακόμα περισσότερο το πορτ-μπαγκάζ. Πίσω από τη θέση μου κάθομαι με...σταυροπόδι και οι πίσω θέσεις είναι ένα κλικ πιο ψηλά από τις μπροστινές, έτσι δίνει μια ωραία και πιο ξεκούραστη θέα προς τα έξω και δε νιώθεις "εγκλωβισμένος".

Στα των gadget τώρα. Πολύ εύχρηστο το iDrive παίδες. ΠΑΡΑ πολύ! Είναι στάνταρ στη 3άρα και βλέπεις τα πάντα. Πληροφορίες οχήματος (στάθμη λαδιού, διαστήματα service, κατάσταση οχήματος κλπ), ρυθμίσεις για τα πάντα, ραδιόφωνο με όλους τους σταθμούς αποθηκευμένους οπότε με ένα roll τους βρίσκεις και τέλος το ΠΟΛΥ χρήσιμο (αξίζει, βάλ'τε το) bluetooth. Συνδέεται με το τηλέφωνο και σου βγάζει τις τελευταίες κλήσεις σου στο κεντρικό καντράν κι με ένα roll & κλικ από το τιμόνι την επιλέγεις. Από την οθόνη δε, μπορείς να έχεις πρόσβαση στις επαφές σου.

Πάμε τώρα στην ουσία όμως...

Στο δρόμο

Αφού πήρα τη κάρτα-κλειδί στο χέρι, ξεκλείδωσα, έκατσα και ρύθμισα θέση οδήγησης, σταθμό (best :original: ) και καθρέπτες πήγα να ξεκινήσω με πρώτη στο σασμάν. ΠΟΣΟ ψηλό σημείο αποσύμπλεξης μπορεί να έχει αυτό το αυτοκίνητο? :shok:

Αφού ξεκίνησα έμεινα έτσι --> :shok: <-- από τη ΡΟΠΑΚΛΑ του 2λτ turbo-diesel στο Sport mode. Τέλεια απόκριση στο γκάζι, ΠΟΛΥ ροπή, αλλά για λίγο. Από τις 2.000 στροφές γίνεται αισθητό το τράβημα μέχρι τις 5.000. Από τις 5Κ μέχρι τις 6Κ νιώθεις ένα φρενάρισμα λες και κρατάει κάποια δύναμη το αυτοκίνητο πίσω.

Πολύ καλύτερο βρήκα το τιμόνι από το variable sport steering της 1, με σαφώς βελτιωμένη αίσθηση, πλήρη ενημέρωση για τις συνθήκες στο δρόμο και φουλ πληροφορία. Ακριβώς ό,τι θες κι όσο καλύτερο μπορεί να γίνει ένα ηλεκτρικό τιμόνι. Μάλιστα με το τιμόνι της έκανα κάτι που δε μπορούσα να κάνω με της 1. Δηλαδή να βάλω ένα σημάδι στο δρόμο (πχ μια μικρή ανωμαλία/λακούβα) και να προσπαθήσω να το χτυπήσω. Με τη 3άρα σημάδεψα και το κατάφερα με τη πρώτη, με την 1 δε το είχα καταφέρει.

Αλλά οι καλές εντυπώσεις δε σταματάνε εδώ. Αν και η 3άρα που είχα φορούσε τη "βάρκα"-comfort ανάρτηση, είχε εκπληκτική "μούρη". Δηλαδή εκεί που η 1 έβγαζε μούτρα στην είσοδο, η 3άρα ακούει, βουτάει, βιδώνει τη μούρη κάτω και στρίβει. Απόδειξη στο πόσο καλύτερο είναι το σασί της από της 1. Τα "μπαλόνια" που είχε για ελαστικά βεβαίως δεν έφεραν συγκλονιστικές ταχύτητες πρόσφυσης, :th_Laie_67-1: αλλά διασκεδαστικές γωνίες. :thumbsup: Έχοντας σβήσει τα ηλεκτρονικά και κρατώντας το μοτέρ πάνω από τις 2Κ στροφές, στοχεύεις, μπαίνεις στο γκάζι από πριν και στο apex έχει ήδη σπάσει η πρόσφυση πίσω και βγαίνεις διπλωμένος με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά! :thumbsup: ...ποτέ δε με προβλημάτισε το "ζύγισμα" του πίσω μέρους, όσο με είχε προβληματίσει και εκνευρίσει στην 1 και επιτέλους το EDL να κάνει αυτό που πρέπει. Πραγματικά το καταχάρηκα! :thumbsup:

Σε πιο χαλαρούς ρυθμούς το αυτοκίνητο είναι υποδειγματικό στο πόλη. ΠΟΛΥ ροπή, χαμηλή κατανάλωση στο eco pro, άνετο όποια σχέση κι αν έχεις αλλά ΑΚΡΩΣ ενοχλητικό το start/stop. Όταν ξεκινάει το αυτοκίνητο νομίζεις ότι γίνεται σεισμός 8 ρίχτερ και αμέσως η σκέψη σου πάει στις βάσεις κινητήρα :help: . Επίσης όσο ανεβαίνεις στις ταχύτητες και πέφτεις σε στροφές οι κραδασμοί κάνουν κάποια σημεία του εσωτερικού να συντονίζουν και να γίνονται λίγο ενοχλητικά. Όμως όποια στιγμή βαρεθείς, σβήνεις τα ηλεκτρονικά, βρίσκεις μια γωνία, πατάς το γκάζι και το χαμόγελο πάει μέχρι τ'αυτιά. :thumbsup:

Επίσης πολύ ωραίο το σασμάν. Γρήγορο, μαλακό, σχετικά κοντό από σχέση σε σχέση, με τέλεια κλιμάκωση και το γνωστό κούμπωμα που χαρακτηρίζει τα σασμάν της BMW. Τα φρένα επίσης δυνατά, πιο προοδευτικά και "σωστά" από της 1 και η απόκριση γκαζιού σε όλα τα mode σημαντικά βελτιωμένη από το ηλεκτρόγκαζο της E90/E90LCI. Το τιμόνι είναι το ίδιο ηλεκτρικό που όλοι γνωρίζουν από τις Ε92/Ε90 LCI. Αν και δεν μπορεί να συγκριθεί με υδραυλικό, είναι πολύ καλύτερο από το variable sports steering, όπως έχω ήδη γράψει.

Από κατανάλωση, ό,τι περιμένεις από diesel μοτέρ:

https://img33.imageshack.us/img33/5067/img2844is.jpg

Σχεδόν 300κμ αυτονομία, κοιτάξτε που είναι ο δείκτης της βενζίνης. Αααα...άσχετο, αλλά επιτέλους έβαλαν θερμοκρασία λαδιού στα 4κυλ! :whistle:

Γενικώς μου άρεσε το αυτοκίνητο. Ένιωσα ότι μπήκα σε ένα πιο ώριμο, ευρύχωρο και πιο βελτιωμένο αυτοκίνητο από την Ε90 LCI.

Αν θα το αγόραζα? Ναι, αλλά βενζίνη. Σίγουρα αξίζει περισσότερο τα λεφτά της από την 1 η οποία μπροστά στη 3άρα φαίνεται σαν...παιχνιδάκι.

"Έκτισα" ένα αυτοκίνητο με τα εξής specs, όπως θα το ήθελα σαν αντικαταστάτη του si:

320i +
-Μ-Pack (Μ-ανάρτηση, Μ-τιμόνι, Μ-λεβιέ, 18άρες Μ ζάντες, bucket καθίσματα, εσωτερικά inserts σε αλουμίνιο)
-M φρένα
-Χρώμα estoril blue
-Γυάλινη, ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή
-Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες (πακέτο καθρεπτών δηλαδή)
-Σύστημα φόρτωσης μεγάλων αντικειμένων (έλεος...450 ευρώ έξτρα για να πέφτουν τα πίσω καθίσματα :thumbsdown: )
-Xenon + πλυστικά
-Πακέτο φωτισμού
-Λειτουργία handsfree με bluetooth και σύνδεση USB
-Διευρυμένος πίνακας οργάνων (black panel)
-Πίσω PDC (απαραίτητο )

Σύνολο 48...μείον 5 έκπτωση πάει στα 43 χωρίς να του λείπει τίποτα.

Περίπου σαν κι αυτό:

https://3.bp.blogspot.com/-3XkE1K68z20/Tpqu66BPFbI/AAAAAAAABbA/6EMfOYgX9zU/s640/F30MSport-9.jpg

https://2.bp.blogspot.com/-NIEI6fNSBWI/TpqvkZfTYiI/AAAAAAAABbY/RMHzksXl8eQ/s640/F30MSport-14.jpg

https://4.bp.blogspot.com/-dIqwPUFlNQs/Tpqvwq7nkuI/AAAAAAAABbw/cH5cFYyNfWI/s640/F30MSport-22.jpg

https://1.bp.blogspot.com/-git9Hs8X_a0/TpqyjNWQTxI/AAAAAAAABcI/YYhUzoxxIWQ/s640/F30MSport-29.jpg

Πολύ ενδιαφέρον τα χρηματοδοτικά της BMW που δίνεις 17.200¤ μπροστά, για 4 χρόνια πληρώνεις 425 ευρώ και στο τέλος σου αφήνουν μια μεγάλη δόση (12,5Κ) με την οποία αποφασίζεις τότε τι θα τη κάνεις. Ή επαναχρηματοδοτείς ή ξεχρεώνεις ή επιστρέφεις το αυτοκίνητο για να πάρεις άλλο.

Αυτά...αν σας κούρασα, ζητώ συγνώμη.

:thanks:

Driver M
03-11-12, 15:42
Ωραία παρουσίαση!

Σαν οδική συμπεριφορά σε σχέση με την Ε90, πως σου φάνηκε?

Nikos!
03-11-12, 15:51
Ωραία παρουσίαση!

Σαν οδική συμπεριφορά σε σχέση με την Ε90, πως σου φάνηκε?

Μη ξεχνάμε ότι το συγκεκριμένο είχε comfort ανάρτηση, οπότε δε μπορώ να το συγκρίνω με το si.

Με 3άρα με comfort είναι πολύ πιο άνετο και μαλακό στο δρόμο, αλλά γέρνει περισσότερο στις στροφές. Όμως το εμπρός μέρος μου φάνηκε πιο ουδέτερο από της comfort Ε90. Μου θύμισε si.

E60_Arkadia
03-11-12, 15:52
Πολυ καλη περιγραφη και εντυπωσεις.Οδηγησα και εγω την 320 στην Ιταλια και μπορω να πω οτι με ενθουσιασε η συμπεριφορα της στο δρομο,αφθονη ροπη με ο,τι ταχυτητα να εχεις,αρκει να σανιδωσεις,να αλλαζεις παντα γυρω στις 4800,γτ μετα δεν υπαρχει νοημα μιας και πεφτει πολυ η αποδοση και αντε γεια! Εντωμεταξυ με αυτο το μοτερ μπορεις να κινησαι σβελτα με καταναλωση για γελια.Το εσωτερικο δεν με τρελλανε αλλα ειναι αποδεκτο.

fan1s_e21
03-11-12, 16:33
Mπράβο πολύ ευχαριστη παρουσίαση!

Ε91
03-11-12, 17:45
Πολύ καλή η παρουσίαση,Νίκο. Σε ευχαριστούμε.
Υποκειμενικές μεν οι απόψεις (πώς θα μπορούσε άλλωστε να είναι διαφορετικά) από έναν "δοκιμαστή" με πλούσια εμπειρία στα BMW,έχουν διαφορετική βαρύτητα.
Αλήθεια,μια και κυκλοφορείς στις αντιπροσωπείες BMW,αληθεύει ότι ήρθε η F30 με μοτέρ 1.6 turbo,με 136 και 170 hp (μάλλον το μοτέρ του Άσσου) και (πλασματική) τιμή εκκίνησης τα 27.500 ¤;
Είδα μία σχετική διαφήμιση στους 4Τ και γι'αυτό ρωτάω.

aristent
03-11-12, 17:51
Μπραβο Νικο για την περιγραφη και την αποτυπωση των εντυπωσεων σου!!!thumb

Εχεις γραψει επαγγελματικα για περιοδικο αυτοκινητου???...αν οχι, σιγουρα θα μπορουσες να το κανεις ανετα,αφου συνηθως δεν διαβαζω "σεντονια" παρουσιασεων,αλλα το δικο σου το διαβασα ολο!!!:thumbsup:


ΥΣ....οταν λες Μ φρενα στα εξτρα,για τι διαφορα μιλαμε???...τεχνικη και οικονομικη....

Nikos!
03-11-12, 18:18
Μπραβο Νικο για την περιγραφη και την αποτυπωση των εντυπωσεων σου!!!thumb

Εχεις γραψει επαγγελματικα για περιοδικο αυτοκινητου???...αν οχι, σιγουρα θα μπορουσες να το κανεις ανετα,αφου συνηθως δεν διαβαζω "σεντονια" παρουσιασεων,αλλα το δικο σου το διαβασα ολο!!!:thumbsup:


ΥΣ....οταν λες Μ φρενα στα εξτρα,για τι διαφορα μιλαμε???...τεχνικη και οικονομικη....

Όχι δεν έχω γράψει επαγγελματικά. Προσπαθώ απλά να οργανώσω τις σκέψεις μου και να τις αποτυπώσω με τέτοιο τρόπο ώστε να μη βαρεθεί κάποιος.

Τα Μ φρένα κοστίζουν 750 ευρώ περίπου και είναι 4πίστονα μπροστά, 2πίστονα πίσω με διαστάσεις 370mm και 345mm αντίστοιχα. Είναι μπλε κι έχουν σηματάκι Μ. Στην ουσία είναι τα φρένα του 335i:

https://www.f30post.com/forums/attachment.php?attachmentid=630446

(δε ξέρω αν φαίνεται).

Bazil Van Sinner
03-11-12, 18:23
Πολυ ωραια παρουσιαση,αποτυπωνει θεση και αποψη!thumb

zaharias
03-11-12, 23:01
Μπραβο Νικο.. πολυ ωραια παρουσιαση!! :original:
Εγκατελειψες το ψαξιμο για Μ3 Ε46..??

Nikos!
03-11-12, 23:13
Μπραβο Νικο.. πολυ ωραια παρουσιαση!! :original:
Εγκατελειψες το ψαξιμο για Μ3 Ε46..??

Ε ναι, δε βρήκα κάτι ουσιαστικό. Λοξοκοιτάω, αλλά περισσότερο κάτι με τραβάει πίσω λόγω της όλης κατάστασης κι αβεβαιότητας. :thumbsdown:

Οπότε αν κάνω κίνηση, όταν και αν εξομαλυνθεί η κατάσταση, μάλλον θα είναι για κάτι καινούριο.

Προς το παρόν χαίρομαι το αυτοκινητάκι μου που με καλύπτει 150%. :thumbsup:

vagmag
04-11-12, 00:08
Μπορείς να γράψεις περισσότερες πληροφορίες για το χρηματοδοτικό ;
Αυτό με την τελευταία δόση ή ξαναπαίρνεις αυτοκίνητο ακούγεται δελεαστικό.

Άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις, να δώσει ένας φίλος τη Ζ4 εκει, να πάρει το Μ3 και να πάρω το ντιζελάκι οικογενειακό..... ή μήπως αύριο θα αναθεωρήσω πάλι αφού το οδηγήσω το Μ3;;;

Πάντως θυμάμαι και εγώ που το οδήγησα μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Αλλά το οδήγησα μόνο μαζί με τον πωλητή για 20 λεπτά νομίζω. Πως μπορείς να το πάρεις για ολόκληρη μέρα ;

Nikos!
04-11-12, 00:24
Μπορείς να γράψεις περισσότερες πληροφορίες για το χρηματοδοτικό ;
Αυτό με την τελευταία δόση ή ξαναπαίρνεις αυτοκίνητο ακούγεται δελεαστικό.

Άρχισα να μπαίνω σε σκέψεις, να δώσει ένας φίλος τη Ζ4 εκει, να πάρει το Μ3 και να πάρω το ντιζελάκι οικογενειακό..... ή μήπως αύριο θα αναθεωρήσω πάλι αφού το οδηγήσω το Μ3;;;

Πάντως θυμάμαι και εγώ που το οδήγησα μου έκανε πολύ καλή εντύπωση. Αλλά το οδήγησα μόνο μαζί με τον πωλητή για 20 λεπτά νομίζω. Πως μπορείς να το πάρεις για ολόκληρη μέρα ;

To χρηματοδοτικό λέγεται BMW Select: https://www.bmw.gr/insights/corporation/financialservices/select3.html

Το λινκ έχει και υπολογιστή δόσεων.

Είναι όντως πολύ δελεαστικό και να σου πω την αλήθεια το σκέφτομαι, αλλά περιμένω να δω πως θα πάνε τα πράγματα και ίσως του χρόνου κάνω τη κίνηση.

Στην ουσία προκαταβάλεις μέχρι το 40% της αρχικής αξίας και μετά σου χρηματοδοτούν με 48 μήνες και σταθερό επιτόκιο 9,62% ένα ποσό, κρατώντας σου μια μεγάλη τελευταία δόση για το τέλος.

Όταν έρθει εκείνος ο καιρός, ή επαναχρηματοδοτείς το ποσό ή επιστρέφεις το αυτοκίνητό σου και αγοράζεις άλλο.

Στη δική μου περίπτωση, στα 48.000 μου έκανε έκπτωση 5.000 και για τα 43.000 μου έκαναν την εξής πρόταση μέσω του select:

Προκαταβολή: 17.500 ¤
Χρημ/μενο κεφάλαιο: 25.800 ¤
Διάρκεια: 48 μήνες
Επιτόκιο: 9,62% (σταθερό)
Μηνιαία δόση: 425,24¤
Τελευταία μεγάλη δόση: 12.470 ¤

Είναι πολύ καλό και μεταφέρεις ένα κομμάτι του ρίσκου σε 4 χρόνια κι επειδή είσαι ήδη πελάτης τους, απλά στο συνεχίζουν τότε.

Όπως έγραψα το είχα για 24 ώρες. Τέτοιο test drive κάνει ΜΟΝΟ ο Σφακιανάκης και ΜΠΡΑΒΟ του!! :thumbsup:

vagmag
04-11-12, 00:28
Όπως έγραψα το είχα για 24 ώρες. Τέτοιο test drive κάνει ΜΟΝΟ ο Σφακιανάκης και ΜΠΡΑΒΟ του!! :thumbsup:

Πουλάει ο Σφακιανάκης bmw ?? Έχω μείνει πίσω. Ισχύει το ίδιο και στη Θεσσαλονίκη ;

vagmag
04-11-12, 00:30
To χρηματοδοτικό λέγεται BMW Select: https://www.bmw.gr/insights/corporation/financialservices/select3.html

Το λινκ έχει και υπολογιστή δόσεων.

Είναι όντως πολύ δελεαστικό και να σου πω την αλήθεια το σκέφτομαι, αλλά περιμένω να δω πως θα πάνε τα πράγματα και ίσως του χρόνου κάνω τη κίνηση.

Στην ουσία προκαταβάλεις μέχρι το 40% της αρχικής αξίας και μετά σου χρηματοδοτούν με 48 μήνες και σταθερό επιτόκιο 9,62% ένα ποσό, κρατώντας σου μια μεγάλη τελευταία δόση για το τέλος.

Όταν έρθει εκείνος ο καιρός, ή επαναχρηματοδοτείς το ποσό ή επιστρέφεις το αυτοκίνητό σου και αγοράζεις άλλο.

Στη δική μου περίπτωση, στα 48.000 μου έκανε έκπτωση 5.000 και για τα 43.000 μου έκαναν την εξής πρόταση μέσω του select:

Προκαταβολή: 17.500 
Χρημ/μενο κεφάλαιο: 25.800 
Διάρκεια: 48 μήνες
Επιτόκιο: 9,62% (σταθερό)
Μηνιαία δόση: 425,24
Τελευταία μεγάλη δόση: 12.470 

Είναι πολύ καλό και μεταφέρεις ένα κομμάτι του ρίσκου σε 4 χρόνια κι επειδή είσαι ήδη πελάτης τους, απλά στο συνεχίζουν τότε.



Ίσως πάω να ρωτήσω. Βέβαια γράφει στο λινκ για 25000 χιλιόμετρα ετησίως και εγώ σκεφτόμουν να αντικαταστήσω το Prius...

Nino
04-11-12, 00:33
ωραια και αναλυτικη παρουσιαση!
μαλιστα θα προτεινα να υπηρχε μια ξεχωριστη ενοτητα test drive που ο αυριανος αναγνωστης θα μπορουσε να ψαξει και να βρει μαζεμενες τις εμπειριες των μελών απο test drive σε ολες τις σειρες.

υγ. για το χρηματοδοτικο εχω μια μικρη ενστασουλα (καντε πολλαπλασιασμο και προσθεση) αλλα δεν ειναι το θεμα μας και ουτε εδω.

Nikos!
04-11-12, 01:57
Πουλάει ο Σφακιανάκης bmw ?? Έχω μείνει πίσω. Ισχύει το ίδιο και στη Θεσσαλονίκη ;

Στη Θεσσαλονίκη δε ξέρω τι ισχύει, θα σε γελάσω. :original:

Ο πωλητής δε μου είπε κάτι για περιορισμό στα χιλιόμετρα.

katsaraios
04-11-12, 05:46
Εγω δεν καταλαβαινω γιατι με τον δεικτη στην μεση σχεδον και "υπολοιπο" 291 km θα πρεπει καποιος να ειναι χαρουμενος απο ενα ντιζελοκινητο....
Ποση καταναλωση δλδ lt/100km καταφερε με γρηγορη απο οτι καταλαβα οδηγηση??
Η αυτονομια του εχει τελικα τοση μεγαλη διαφορα απο το βενζινοκινητο?

aristent
04-11-12, 09:43
Ίσως πάω να ρωτήσω. Βέβαια γράφει στο λινκ για 25000 χιλιόμετρα ετησίως και εγώ σκεφτόμουν να αντικαταστήσω το Prius...

αν καταλαβα καλα εννοει μεχρι 25,000 χιλ. ετησιας χρησης ισχυουν στο ακεραιο οτι εχει συμφωνηθει.thumb

......εαν καποιος κανει υπερβολικα πολλα χιλ ετησιως(πχ.100,000χιλ.) , τοτε επαναδιαπραγματευεται η εταιρεια το ποσο της τελευταιας δοσης προσθετοντας οτι προκυπτει απο την απαξιωση της μεταπωλησης λογο χρησης......φυσικα οι υπερβολικες φθορες,(πχ.κουβαλουσες ενα ντοπερμαν και δαγκωσε τα παντα εκει μεσα!!!)χρεωνονται και υπολογιζονται και αυτες.

....ολα αυτα ελεγχονται, μονο στην περιπτωση που πας στην 4ετια για ανταλλαγη με νεο μοντελο ή πας να παραδωσεις απλα το οχημα χωρις να συνεχισεις το προγραμμμα, σε περιπτωση που θα το κρατησεις δεν ελεγχεται τιποτα.thumb




Το πρόγραμμα BMW Select ισχύει για 25.000 χιλιόμετρα ετήσιας χρήσης. Χρεώσεις για πιθανή υπέρβαση χιλιομέτρων και χρεώσεις που πιθανό να προκύψουν από την κατάσταση του οχήματος κατά την επιστροφή του είναι δυνατό να είναι απαιτητές με την επιστροφή του αυτοκινήτου.

Καλο το "κουστουμακι" σαν ιδεα ,αλλα δεν ταιριαζει απολυτα σε ολους.:original:

Z4 DCT
04-11-12, 10:22
Καλο το "κουστουμακι" σαν ιδεα ,αλλα δεν ταιριαζει απολυτα σε ολους.:original:




μονο με εξασφαλισμενη εργασία η το ποσό της εξαγοράς.....εκτος και εχεις αποφασίσει οτι θα το δώσεις πισω

Nikos!
04-11-12, 12:29
Εγω δεν καταλαβαινω γιατι με τον δεικτη στην μεση σχεδον και "υπολοιπο" 291 km θα πρεπει καποιος να ειναι χαρουμενος απο ενα ντιζελοκινητο....
Ποση καταναλωση δλδ lt/100km καταφερε με γρηγορη απο οτι καταλαβα οδηγηση??
Η αυτονομια του εχει τελικα τοση μεγαλη διαφορα απο το βενζινοκινητο?

Κοίτα, η μέση ήταν 5,6λτ/100κμ και το αυτοκίνητο δούλευε σαν...βενζίνης. :hystericalbs1:

Δεν οδηγούσα σαν ταρίφας δηλαδή, του έδινα να καταλάβει. Το πήγα Πεντέλη, βάρεσα κάτι 180άρες στην Α.Ο. και μέσα στο πόλη με κλειστά ηλεκτρονικά είχα συνεχώς το χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά.

Το βενζινοκίνητο με το δείκτη στη μέση θα είχε τη μισή αυτονομία. :hystericalbs1:

Πάντως καλό, χρυσό το diesel...αλλά not my cup of tea. :thnx:

Andri
04-11-12, 12:53
5.6 και στη μέση τόσο μικρή αυτονομία? Πόσα λτ ρεζερβουάρ έχει?

Nikos!
04-11-12, 12:59
5.6 και στη μέση τόσο μικρή αυτονομία? Πόσα λτ ρεζερβουάρ έχει?

60άρι έχει, αλλά η αυτονομία προσαρμόζεται συνεχώς με τη στιγμιαία. Οπότε αν για 5 λεπτά πηγαίνεις τάπα πέφτει κι αν πας χαλαρά ανεβαίνει. Είναι κάπως δυναμική δηλαδή.

Ε91
04-11-12, 14:44
Επίσης,από ό,τι έχω παρατηρήσει στο κρυφό menu,για λόγους ασφαλείας,η μέση κατανάλωση που χρησιμοποιείται ως σημείο αναφοράς για να εξαχθεί η αυτονομία,είναι μεγαλύτερη κατά 2 περίπου λίτρα από την πραγματική τρέχουσα μέση κατανάλωση.

mark e92
04-11-12, 18:50
Νικο το οργανο για την θερμ. Λαδιου που το ειδες?

Vasilis
04-11-12, 19:06
Συγχαρητηρια κ απο μενα για την ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ παρουσιαση-περιγραφη!thumb

Nikos!
04-11-12, 20:27
Νικο το οργανο για την θερμ. Λαδιου που το ειδες?

Κοίτα δεξιά:

https://img33.imageshack.us/img33/5067/img2844is.jpg

:original:

mark e92
04-11-12, 20:37
Aυτο δεν ειναι νερου?

Z4 DCT
04-11-12, 20:40
Aυτο δεν ειναι νερου?

εφαγες πολυ.........και δε λεπεις καλα :hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:

mark e92
04-11-12, 20:44
εφαγες πολυ.........και δε λεπεις καλα :hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:

Ε οχι και πολυ:th_Laie_67-1:
Εγω το εβλεπα για νερου:thumbsdown:

Nikos!
04-11-12, 20:45
Aυτο δεν ειναι νερου?

Όχι, λαδιού είναι. :thumbsup:

Moufas E46
04-11-12, 21:41
εγω παντως που το συναντησα στην εθνικη προχθες το περασα για την 5αρα και μιλαω για το πισω μερος. επρεπε να πλησιασω πολυ κοντα και να διαβασω οτι γραφει 320. δε ξερω αν ειναι ιδεα μου αλλα το πισω μερος ειναι πανομοιοτυπο με της 5αρας :thumbsdown:

Nikos!
04-11-12, 22:12
εγω παντως που το συναντησα στην εθνικη προχθες το περασα για την 5αρα και μιλαω για το πισω μερος. επρεπε να πλησιασω πολυ κοντα και να διαβασω οτι γραφει 320. δε ξερω αν ειναι ιδεα μου αλλα το πισω μερος ειναι πανομοιοτυπο με της 5αρας :thumbsdown:

Ναι, μοιάζει πολύ με της 5άρας...αλλά αν δεις στο δρόμο τη 5άρα θα καταλάβεις ότι είναι 5άρα. :original:

Moufas E46
04-11-12, 22:52
Ναι, μοιάζει πολύ με της 5άρας...αλλά αν δεις στο δρόμο τη 5άρα θα καταλάβεις ότι είναι 5άρα. :original:

ναι συμφωνω απολυτα οτι η 5 αρα ξεχωριζει λογω ογκου. απλα κινουμενος ακριβως απο πισω μπερδευτηκα γιατι τα φαναρια ειναι πανομοιοτηπα. καλο θα ταν καθε σειρα να χε την δικη της ταυτοτητα oπως γινοταν με τις προηγουμενες σειρες γιατι απο οτι βλεπω η bmw παει να γινει audi οπου ολες οι μουρες απο το Α4 εως το Α8 ειναι ιδιες

Driver M
05-11-12, 02:15
ναι συμφωνω απολυτα οτι η 5 αρα ξεχωριζει λογω ογκου. απλα κινουμενος ακριβως απο πισω μπερδευτηκα γιατι τα φαναρια ειναι πανομοιοτηπα. καλο θα ταν καθε σειρα να χε την δικη της ταυτοτητα oπως γινοταν με τις προηγουμενες σειρες γιατι απο οτι βλεπω η bmw παει να γινει audi οπου ολες οι μουρες απο το Α4 εως το Α8 ειναι ιδιες
Συμφωνώ απόλυτα.

Πλέον, ακόμα και τα audi ξεχωρίζουν πολύ περισσότερο απ'ότι οι σειρές 3-5-7.
Κι αυτό είναι πολύ κακό για μια εταιρεία σαν τη bmw που πάντα είχε ευδιάκριτα μοντέλα στη γκάμα της με διαφορετικό χαρακτήρα.
Τώρα είναι σαν να πήραμε το ίδιο αμάξι και του αλλάξαμε το μήκος.

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και στο εσωτερικό που ιδίως οι σειρές 1 και 3 είναι πανομοιότυπες.