Επιστροφή στο Forum : [E46](M54) ΠΛΥΣΙΜΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Bazil Van Sinner
25-08-12, 23:31
:ranting2:Την εκανα την π@π@ρι@ μου!
Για πρωτη φορα πειστηκα να πλυνω τον κινητηρα μου:whistle:
Με την σειρα τι εκανα:
1)Με αναμμενο μοτερ
2)Βρεχω τον κινητηρα με νερο
3)τον ψεκαζω(με ενα πολυ γ@μ@το υγρο που βρηκα αλλα θα τα πουμε αλλου)
4)ξεπλενω
5)δουλευει ακομη το μοτερ,ενω μαζευω οτι νερο βλεπω με πανια
6)σβηνω κινητηρα
7)ασχολουμαι με το υπολοιπο αυτοκινητο,συνολικα ξεκινησα 18¨30 και τελειωσα πριν λιγο.....τρελλο γλυψιμο επεσε.κανα 2 φορες το εβαλα μπροστα να το παω λιγο μπροστα λιγο πισω.απο της 21:15 μεχρι της 23:00 ηταν σβηστο
8)παω να το βαλω μπροστα.......τσουφ...τιποτα.... ενας ηχος 3δευτερολεπτων,οχι η αντλια καπως αλλιως και τιποτα ουτε τσικ ουτε τσακ,πηρα το πιστολακι κανα εικοσαλεπτο και φυσηξα οτι μπορεσα.....
στεναχωρηθηκα πολυ.το αφησα για το πρωι τωρα
ξερει κανεις κατι?να ανυσηχω?εκανα χοντρη μαλακια??
:ranting2:Την εκανα την π@π@ρι@ μου!
Για πρωτη φορα πειστηκα να πλυνω τον κινητηρα μου:whistle:
Με την σειρα τι εκανα:
1)Με αναμμενο μοτερ
2)Βρεχω τον κινητηρα με νερο
3)τον ψεκαζω(με ενα πολυ γ@μ@το υγρο που βρηκα αλλα θα τα πουμε αλλου)
4)ξεπλενω
5)δουλευει ακομη το μοτερ,ενω μαζευω οτι νερο βλεπω με πανια
6)σβηνω κινητηρα
7)ασχολουμαι με το υπολοιπο αυτοκινητο,συνολικα ξεκινησα 18¨30 και τελειωσα πριν λιγο.....τρελλο γλυψιμο επεσε.κανα 2 φορες το εβαλα μπροστα να το παω λιγο μπροστα λιγο πισω.απο της 21:15 μεχρι της 23:00 ηταν σβηστο
8)παω να το βαλω μπροστα.......τσουφ...τιποτα.... ενας ηχος 3δευτερολεπτων,οχι η αντλια καπως αλλιως και τιποτα ουτε τσικ ουτε τσακ,πηρα το πιστολακι κανα εικοσαλεπτο και φυσηξα οτι μπορεσα.....
στεναχωρηθηκα πολυ.το αφησα για το πρωι τωρα
ξερει κανεις κατι?να ανυσηχω?εκανα χοντρη μαλακια??
κανονικα Βασιλη επρεπε με κρυο μοτερ.
εριξες με πιεστικο νερο ή με το λαστιχο?
κανονικα δε θα επρεπε να εχεις θεμα, ψεκασες σε κανα περιεργο ηλεκτρικο/ηλεκτρονικο σημειο λιγο παραπανω?
αυριο ειναι Κυριακη ετσι κι αλλιως, αμα θες ασε το μεχρι το μεσημερι στον ηλιο πριν ξαναδοκιμασεις ???
που να εχεις εξατμιστει οτι νερο ητανε εκει μεσα.
Bazil Van Sinner
25-08-12, 23:46
με το λαστιχο την εκανα την δουλεια.
και γω ετσι σκεφτηκα και αφησα και καπο ανοιχτο.
αν ειναι απο υγρασια,θα φυγει δεν παιζει 40αρι θα βαρεσει μεχρι το μεσημερι,
το θεμα μου ειναι,αν υπαρχει καμια πιθανοτητα να εβρεξα κατι που χαλαει...?
STREETRACING
25-08-12, 23:54
Με αναμμένο μοτέρ;
Δεν το έχω ξανακούσει αυτο
Θα πήραν νερά οι πολλαπλασιαστες
με το λαστιχο την εκανα την δουλεια.
και γω ετσι σκεφτηκα και αφησα και καπο ανοιχτο.
αν ειναι απο υγρασια,θα φυγει δεν παιζει 40αρι θα βαρεσει μεχρι το μεσημερι,
το θεμα μου ειναι,αν υπαρχει καμια πιθανοτητα να εβρεξα κατι που χαλαει...?
αν εχεις λιγη ωρα, διαβασε στο car care εδω στο φορουμ τι γραφουν για πλυσιμο μοτερ.
giannis_compact
26-08-12, 00:02
Φιλε μου εγω νομιζω πως το μοτερ δε θα επρεπε να ηταν αναμμενο. Δεν πας να ξαναδοκιμασεις παλι;
Bazil Van Sinner
26-08-12, 00:33
Με αναμμένο μοτέρ;
Δεν το έχω ξανακούσει αυτο
Θα πήραν νερά οι πολλαπλασιαστες
μην με κραζετε ε,χαλαστηκα πολυ....
ξαδερφος απο ντοητζλαντ μου ειπε το πως απο το 89 BMW ανεβαινει,
μου φανηκε και λιγο λογικο,οτι θα στεγνωνει απ ευθειας στα ευαισθητα σημεια,
το αμαξι ηταν κρυο,σταθμευμενο 3μερες και το βαλα μπροστα για το πλυσιμο.
οι πολλαπλασιαστες 1)αν πηραν νερο χαλασανε?
2)ειναι κατω απ το καπακι?να το βγαλω να τους φυσηξω?
Konstantinos E60
26-08-12, 00:49
Αφησέ το να στεγνώσει καλά και λογικά θα ξαναπάρει.Καπου εχει παρει υγρασία μην αγχώνεσαι.
Bazil Van Sinner
26-08-12, 00:54
Eυχαριστω παιδια...αντε γιατι λιγο ελειψε να μην καμουμε και σεξ σαββατοβραδο γαρ,με το μοτερ.....πφφφφφ.
Τον αφηνω να στεγνωσει αποψε και αυριο εχει τιμωρια:warriorsmiley:
:thnx:
ΔημήτρηςΜ3
26-08-12, 05:44
Έλα μωρε πως κανεις έτσι στη χειρότερη
Να έχει καεί η ecu!!
Christos 330
26-08-12, 10:20
Οσες φορες εχω πλυνει μοτερ Μ54 και εγω και δεν σου κρυβω οτι το πλενω με το
πιεστικο και με πολυ αφρο δεν ειχα το παραμικρο θεμα !!!
Αλλα οχι με αναμενο κινητηρα και παντα μα παντα κρυο !!!
Αν εχεις καποιο μαστορακι με διαγνωστικο ριχτου μια ματια !!!
Bazil Van Sinner
26-08-12, 11:21
Έλα μωρε πως κανεις έτσι στη χειρότερη
Να έχει καεί η ecu!!
πλακα με κανεις αααααα???!?!?!
Έλεγξε τα μπούζι μπορεί να έχουν υγρασία
Bazil Van Sinner
26-08-12, 14:14
Ποσο ψαρας παιζει να ειμαι ακομη?????Κατι ηξερα που εγραψα ενα ενα τα βηματα,αλλα η μ@λ@κι@ που με δερνει δεν μ'αφησε να σκεφτω.....
To αμαξι χτες δεχτηκε την εξτρα περιποιηση που του αξιζε μετα απο τοοοοσα πηγαινε ελα στη θαλασσα.Αφου πλυθηκε το μοτερ λοιπον,εκανα ντου στο ιντεριορ!!!!Σκουπα,τζαμια,δε ρματα.Μια να καθαρισω τα δερματα,μια να τα ξεπλυνω,μια να στεγνωσουν καπακι αλοιφες και γαλακτωματα εμεινε κανα 3ωρο ανοιχτο με μουσικες,στο φουλ εννοιοτε,και οοοοολα τα λαμπιονια του αναμενα....:ranting2::thumbsdown:
:whistle:ξελυγωσα την μπαταρια πολυ απλα!!!!
Να ειναι καλα ο γειτονας που με λυπηθηκε μεσα στη νταλα και μου προτεινε τα καλωδια:warriorsmiley:
Τελος καλο,ολα καλα!Επι της ευκαιριας τσεκαραμε και την μπαταρια και τις συμπλυρωσαμε και λιγα υγρα που ηθελε!
Τελικα θα παω στα βαφτισια το απογευμα!!
Ευχαριστω για τις ιδεες και που ασχοληθηκατε παιδες!!!!!
https://img4.imageshack.us/img4/3951/dsc0749rs.jpg
υ.γ.εμπαξα και τις νικελ γριλιες ετσι για αλλαγη!!!!
τιποτα....ενας ηχος 3δευτερολεπτων,οχι η αντλια καπως αλλιως και τιποτα ουτε τσικ ουτε τσακ
Αυτό που έγραψες εχθές με προβλημάτισε για μπαταρία.
Μιας και άν δεν κάνει τσικ καν σημαίνει ότι δεν έχει ρεύμα.
Τέλος καλό, όλα καλά.
:thumbsup:
katsaraios
27-08-12, 02:53
Τελος καλο,ολα καλα!Επι της ευκαιριας τσεκαραμε και την μπαταρια και τις συμπλυρωσαμε και λιγα υγρα που ηθελε!
σε κλειστου τυπου μπαταρια μπορεις να συμπληρωσεις υγρα?
η δεν φορας κλειστου τυπου?
Bazil Van Sinner
27-08-12, 07:39
Ακολαστε ανηρ,οχι δεν ηταν κλειστου τυπου.
Εν τω μεταξυ,πηγα απο το κρυφο μενου,στη λειτουργεια 9.0
Αφορα την φορτιση της μπαταριας.Τα νουμερα που μου εβγαλε ηταν 138-143
που σημαινει 13,8 εως 14,3v ,νομιζω πως ειναι Οκ σωστα??
katsaraios
27-08-12, 09:37
Ακολαστε ανηρ,οχι δεν ηταν κλειστου τυπου.
Εν τω μεταξυ,πηγα απο το κρυφο μενου,στη λειτουργεια 9.0
Αφορα την φορτιση της μπαταριας.Τα νουμερα που μου εβγαλε ηταν 138-143
που σημαινει 13,8 εως 14,3v ,νομιζω πως ειναι Οκ σωστα??
δεν το εχω ψαξει στο μενου ,μονο σε ηλεκτρολογο .
Πάντως, ξέχωρα απο την όλη περιπετειούλα, μήπως πρέπει να συμφωνίσουμε πως, την μηχανή δεν την πλένουμε σε λειτουργία και μάλιστα ζεστή ;;;
:original:
Bazil Van Sinner
27-08-12, 13:48
Πάντως, ξέχωρα απο την όλη περιπετειούλα, μήπως πρέπει να συμφωνίσουμε πως, την μηχανή δεν την πλένουμε σε λειτουργία και μάλιστα ζεστή ;;;
:original:
Σωστη παρατηρηση φιλε!
Ποτε δεν θα επλενα την μηχανη ζεστη,εδω περιμενω και τα φρενα να κρυωσουν καποιες φορες.Το αμαξι το ειχα σταθμευμενο στο γκαραζ και το εβαλα μπροστα για να το πλυνω,καθ'υποδειξη ξαδερφου απο Γερμανια(τι να πω,τον πιστεψα).Τωρα που το ξανασκεφτομαι ομως βλακεια και αυτο.
Πλενεις,φυσας,αφηνεις να στεγνωσει και βαζεις μπροστα μετα.Αυτα ειναι τα βηματα.
Να πω επισης πως χρησιμοποιησα WD40 για τις δυσκολες βρωμιες και μετα με ενα φοβερο υγρο της CARTEC-Allpurpose cleaner.Εγινε λαμπικο!!!!!!
nikos valvetronic
27-08-12, 23:58
Όπως είπαν όλοι το μοτέρ μόνο κρύο.Έγώ όλα τα αυτοκίνητα οικογένειας και δουλειάς
συχνά πυκνά τα πλένω τα μοτέρ τους.Το μόνο που δεν έπαιρνε ποτέ ήταν-τι άλλο-VAG φυσικά
ένα ΙΒΙΖΑ 1.6 8v του '95.Τουλάχιστον 100 λίτρα αέρα για να
στεγνώσει το ντιστριπιτέρ!
Όπως είπαν όλοι το μοτέρ μόνο κρύο.Έγώ όλα τα αυτοκίνητα οικογένειας και δουλειάς
συχνά πυκνά τα πλένω τα μοτέρ τους.Το μόνο που δεν έπαιρνε ποτέ ήταν-τι άλλο-VAG φυσικά
ένα ΙΒΙΖΑ 1.6 8v του '95.Τουλάχιστον 100 λίτρα αέρα για να
στεγνώσει το ντιστριπιτέρ!
Στη BMW καλύπτεις τίποτα ή κατ'ευθείαν ρίχνεις νερό??
Προσωπικά και το έχω δηλώσει το μοτέρ το πλένω με λιγότερο από 1 λίτρο νερό μαζί με το ξέβγαλμα
Δεν χρειάζεται να ρίχνετε με πιεστικό νερό με τις ώωωωωρες!!
Πόσο μάλλον να είναι αναμμένος ο κινητήρας....
nikos valvetronic
29-08-12, 00:03
Στη BMW καλύπτεις τίποτα ή κατ'ευθείαν ρίχνεις νερό??
Τίποτα δεν καλύπτω απλά προσέχω με το πιεστικό και δεν είμαι επίμονος στα
ηλεκτρικά μέρη.Πλένω με ένα μικρό κάρχερ 110 bar.
Να πω επισης πως χρησιμοποιησα WD40 για τις δυσκολες βρωμιες και μετα με ενα φοβερο υγρο της CARTEC-Allpurpose cleaner.Εγινε λαμπικο!!!!!!
Μην τρελλαθούμε
Ένα απλό APC είναι, υπάρχουν άπειρα ΑPC...
Bazil Van Sinner
29-08-12, 09:41
Μην τρελλαθούμε
Ένα απλό APC είναι, υπάρχουν άπειρα ΑPC...
Νταξ ρε Στεφ δεν το ερωτευτηκα κι ολας!!Ουτε ασχολουμαι επαγγελματικα με το ειδος.Αυτο που μου πεσε στα χερια παντως κανει ΦΟΒΕΡΗ δουλεια :original:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.