Επιστροφή στο Forum : Μετατροπή σε πετρέλαιο...!!!
Ανοίγω ένα θέμα λίγο περίεργο. Θέλω να μάθω τί επιπτώσεις (νομικές) άν σε μετατροπή απο βενζίνα σε πετρέλαιο (μή νόμιμο), υπάρχουν.Δηλαδή πρέπει να ξηλωθεί το αυτοκίνητο και να περάσει ξανά κτεο? Ποιο είναι το πρόστιμο και η διαδικασία?
Ευχαριστώ
Θελει κτεο.
Δυστυχως για τα ντηζελ της μπεμβε δεν υπαρχει εγκριση τυπου εκτος απο καποια 320d και 520-525-530d και td που εχουν εισαχθει.
Οποτε πρεπει να γινει και μηχανολογικη εκθεση απο μηχανικο του ΕΜΠ
Οι διεκπεραιωτες ζητανε περιπου 400 ευρω για κατι τετοιο και φυσικα το αμαξι πρεπει να παει στο ελληνικο.
Επισης δεν μπορεις να παρεις τεχνικη εκθεση ρυπων για τελευταιας ντιρεκτιβας προδιαγραφη οποτε ξεχνας το οτι μπορει να κυκλοφορει αθηνα.
Προστιμο αναλογα με τα κυβικα που εισαι τωρα και το τι θα βαλεις.
Δεν ειναι απλη κληση. Εχει και δικαστηριο.
Stunt Mike
19-08-12, 00:12
Aξιζει τον κοπο μια τοσο εκτεταμενη μετατροπη??Δεν θα'ταν καλυτερα να πουλαγες το δικο σου και να'παιρνες ενα γνησιο ντιζελ??
απο οσα ξερω δεν μπορεις να βαλεις ντιζελ μοτερ σε βενζινη η το αντιστροφο,,,αλλα και να γινεται δεν συμφερει με τιποτα!
Ανοίγω ένα θέμα λίγο περίεργο. Θέλω να μάθω τί επιπτώσεις (νομικές) άν σε μετατροπή απο βενζίνα σε πετρέλαιο (μή νόμιμο), υπάρχουν.Δηλαδή πρέπει να ξηλωθεί το αυτοκίνητο και να περάσει ξανά κτεο? Ποιο είναι το πρόστιμο και η διαδικασία?
Ευχαριστώ
καλώς μας βρήκες κ καλά posts :viannen_01:
Εκανες μια τέτοια μετατροπή χωρίς να γνωρίζεις τις επιπτώσεις;:no:
Η ζωη είναι ρίσκο.Συναίφερε και έχω κάνει σχεδόν απόσβεση τα χρήμματα μου λόγω πολλών ταξιδίων για την δουλειά.!!!!
Θελει κτεο.
Δυστυχως για τα ντηζελ της μπεμβε δεν υπαρχει εγκριση τυπου εκτος απο καποια 320d και 520-525-530d και td που εχουν εισαχθει.
Οποτε πρεπει να γινει και μηχανολογικη εκθεση απο μηχανικο του ΕΜΠ
Οι διεκπεραιωτες ζητανε περιπου 400 ευρω για κατι τετοιο και φυσικα το αμαξι πρεπει να παει στο ελληνικο.
Επισης δεν μπορεις να παρεις τεχνικη εκθεση ρυπων για τελευταιας ντιρεκτιβας προδιαγραφη οποτε ξεχνας το οτι μπορει να κυκλοφορει αθηνα.
Όντως χρειάζεται μια μετατροπή μηχανολ.αναφορά απο Μηχανολόγο Μηχανικό αλλά όχι απαραίτητα απο απόφοιτο του ΕΜΠ και διπλωματούχος του αριστοτελείου τα κάνει..
απο οσα ξερω δεν μπορεις να βαλεις ντιζελ μοτερ σε βενζινη η το αντιστροφο,,,αλλα και να γινεται δεν συμφερει με τιποτα!
Το αντίστροφο γίνεται.. δηλαδή απο πετραιοκινητήρα σε βενζινοκινητήρα
Λογικο, Στην ΕΛΛΑΔΑ είμαστε....!!!!!
Η ζωη είναι ρίσκο.Συναίφερε και έχω κάνει σχεδόν απόσβεση τα χρήμματα μου λόγω πολλών ταξιδίων για την δουλειά.!!!!
φίλε μου ρισκάρεισ δηλ τ ζωή σου για να κανεισ οικονομία με το πεμβε;
κ πωσ έκανες απόσβεση εδώ το 330d καίει πιο πολύ από τι το 318ι φαντάζομαι το xd εκτοσ εάν κανεισ ΤΠΤ κομπίνες με πετρέλαια τότε παω πάσο + στ συντήρηση το 330 είναι πιο τσουχτερό
Η μετατροπη ηταν ολικη. Εμεινε μονο το σασι και το σαλόνι , όλα τα άλλα άλλαξαν, την ιδια ασφάλεια έχεις και σε πληροφορω αν συγκρινουμε τα φρενα κλπ έγινε και πιο ασφαλές. Οσον αφορα την κατανάλωση , συμφονώ μαζί σου μόνο για τον κύκλο πόλης. Ταξιδέυοντας με 330 πετρέλαιο δέν έχει καμία σχέση η κατανάλωση σε σχέση με την βενζίνα...!!!!
Επίσης το πετρέλαιο είναι πολύ πιο οικονομικό στην συντήρηση..!!
μπαααα χλωμο.............
Απο θεωρίες όλοι καλοί είμαστε...........!!!!!
φιλε μου ειναι γνωστο οτι οι diesel κινητηρες ειναι μεν οικονομικοτεροι και πιο ροπατοι και δυνατοι απ τους βενζινης αλλα πιο ακριβοι στη συντηρηση και επιδιορθωση.
φιλε μου ειναι γνωστο οτι οι diesel κινητηρες ειναι μεν οικονομικοτεροι και πιο ροπατοι και δυνατοι απ τους βενζινης αλλα πιο ακριβοι στη συντηρηση και επιδιορθωση.
ισως θα διαφωνήσω, χωρίς να ξέρω αν είναι ο κανόνας ή όχι.
Στο Hilux, 150.000 μόνο με λάδια, φίλτρα, μπεκ και τρόμπα στα 100.000.
Και δυό αντιστάσεις κάπου στα 70.000
κάπου 1.500 ευρώ σύνολο υπολογίζω να έχει ζητήσει το μοτέρ σε αναλώσιμα.
και δυό εξατμίσεις σάπιες και ένα σετ αμορτισέρ μπροστινά.
Αυτά ηταν όλα.
για αγροτικό, μια χαρά τα πάει...
Φυσικά ιδέα δεν έχω τι ζητάνε οι σύγχρονοι κινητήρες ντήζελ.
Πώς το υπολόγισα εγώ.
Το μοτέρ που είχα ήθελε επισκευή επειδή έχανε λάδια και είχε 240000 χιλ, βάλε και επισκευή διαφορικού και σασμάν , όλα αυτά λόγω του προηγούμενου ιδιοκτήτη το οποίος πήγαινε σε έναν αχαρακτήριστο μηχανικό στην ραφίνα και έβαζε απλό παραφλού στο ψηγείο (διάβρωση κινητήρα) και βαλβολίνες για φορτηγά στο σασμαν.
Αλλαγή αυτοκινήτου δέν με έπαιρνε επειδή λόγω κρίσης θα πήγαινα σε μεταχειρισμένο και για τον ίδιο λόγο (κρίση) θα έπαιρνα γουρούνι στο σακι.
Πήρα ένα τροπέτο με ΟΛΑ τα απαραίτητα χωρίς να λείπει τίποτα μοντέλο 2004 σε πετρελαιάκι και ήδη έχω κάνει 40 000 χιλιόμετρα και είμαι πολύ ευχαριστημένος .
Κοιτα να δεις αφού είχες μείνει απο μοτέρ έτσι και αλιώς καλύτερα που έβαλες μια και καλή πετρέλαιο απλα το παιζεις κορώνα γράμματα σε κάναν έλενχο γιατί ούτε κτεο παιρνάς ούτε τίποτα.Τώρα ότι αφορά την οικονομία θα διαφωνήσω λιγάκι ένας φίλος έφερε απο γερμανία ένα 46στέισον 330 με 204 ίππους.Φοβερό αυτοκίνητο δυνατό με δυνατή ροπή.Ο υπολογιστής ταξιδίου του έδειχνε όμως λίγο πολύ σε κατανάλωση ότι μου δείχνει το δικό μου το 330 το βενζινοκίνητο μιλάμε δηλαδή για΄1 λίτρο διαφορα στα 100 και να γνωρίζεις ότι το 330 στην εθνική με μια λογική ταχύτητα μέχρι 160 χιλιομετρα καίει ότι ένα 1600ρι γιατί κινήτε με 3000στροφές.Δηλαδή και το πετρέλαιο αν κινηθεις γρήγορα καίει και αυτο απλα ο μύθος της οικονομίας βγήκε απο τους ταρίφες οι που κινουνται με 40χιλιομετρα και εκτος δεν παιρνάν τα 120 :ranting2:εσένα τι σου δείχνει ο υπολογιστής ταξιδίου εκτός πολης και με ποια χιλιομετρα και με τι οδήγηση νορμάλ με προσπεράσεις πως???
Πώς το υπολόγισα εγώ.
Το μοτέρ που είχα ήθελε επισκευή επειδή έχανε λάδια και είχε 240000 χιλ, βάλε και επισκευή διαφορικού και σασμάν , όλα αυτά λόγω του προηγούμενου ιδιοκτήτη το οποίος πήγαινε σε έναν αχαρακτήριστο μηχανικό στην ραφίνα και έβαζε απλό παραφλού στο ψηγείο (διάβρωση κινητήρα) και βαλβολίνες για φορτηγά στο σασμαν.
Αλλαγή αυτοκινήτου δέν με έπαιρνε επειδή λόγω κρίσης θα πήγαινα σε μεταχειρισμένο και για τον ίδιο λόγο (κρίση) θα έπαιρνα γουρούνι στο σακι.
Πήρα ένα τροπέτο με ΟΛΑ τα απαραίτητα χωρίς να λείπει τίποτα μοντέλο 2004 σε πετρελαιάκι και ήδη έχω κάνει 40 000 χιλιόμετρα και είμαι πολύ ευχαριστημένος .
διαφόρικο με σασμαν μτχ(αυτα είναι ασπάστα δεν υπάρχει λόγος να τα πάρειs καινούρια) από 318 έχουν το πολύ 300 ευρώ + μότερ μ43 (αυτό δε φορούσε;) κ αυτό σκυλί είναι αλλά επειδή δεν ήθελες γουρούνι στ σάκι σου το βάζω καινούριο 2500 ευρώ + εργατικα άντε 700 ευρώ στ σύνολο 3500 ευρώ με φπα για μετατροπή σε 330xd πόσα έδωσες?
p.s. εάν έπαιρνες αμάξι μτχ θα ταν γουρούνι στ σάκι δηλ ενώ το τόρπετ δεν ήταν κοιτάξεις μέσα πριν τ πάρεις;
διαφόρικο με σασμαν μτχ(αυτα είναι ασπάστα δεν υπάρχει λόγος να τα πάρειs καινούρια) από 318 έχουν το πολύ 300 ευρώ + μότερ μ43 (αυτό δε φορούσε;) κ αυτό σκυλί είναι αλλά επειδή δεν ήθελες γουρούνι στ σάκι σου το βάζω καινούριο 2500 ευρώ + εργατικα άντε 700 ευρώ στ σύνολο 3500 ευρώ με φπα για μετατροπή σε 330xd πόσα έδωσες?
p.s. εάν έπαιρνες αμάξι μτχ θα ταν γουρούνι στ σάκι δηλ ενώ το τόρπετ δεν ήταν κοιτάξεις μέσα πριν τ πάρεις;
Το Τροπέτο χωρις να λείπει τίποτα με 200000 χιλ το πηρα 4000 και στον μηχανικό έδωσα 3500.Το τροπέτο το περίμετα 3 μήνες μέχρι να το εγκρίνει ο μηχανικός.
συγνωμη ρε Φωτη.... εδωσες 3500 στο μηχανικο για να σου κανει τη μετατροπη? Και εδωσες και αλλα 4000 για ενα τροπετο ...συνολο 7500 για να κυκλοφορεις και να εισαι παρανομος??
Stunt Mike
25-08-12, 19:53
Κι εγω θα ξαναρωτησω...Γιατι βρε Φωτη δεν πουλαγες τ'αμαξι σου και να παρεις ενα γνησιο Diesel???Παρα εδωσες 7500 ευρω(παναγια μου!!) για να κατακερματισεις τ'αμαξι σου και να κανεις κατι που θεωρειται εντελως παρανομο και δεν δηλωνεται αν σε πιασουν?
Πρεπει να'ναι η πιο ακυρη μετατροπη που'χω ακουσει τα τελευταια χρονια!!!!
ας θυμηθούμε και πάλι το γνωστό ρητό:
"είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε πολλά για να κάνουμε οικονομία"
...
Αλλο πετρέλαιο και άλλο 330 κουπε τετρακίνητο πετρέλαιο και μάλιστα το αυτοκίνητο μου πάνω απο 3000 δέν έπιανε με τις βλάβες που είχε. Πείτε μου με 10000 ευρώ ποιό αυτοκίνητο θα μπορούσα να πάρω , έστω με 15 000 με τα ίδια χαρακτηριστικά.
giannis_compact
25-08-12, 22:51
Το θεμα ειναι τι κανεις στην περιπτωση που σε σταματησουν και το καταλαβουν. Κτεο, επισης, πως θα περασεις;
Stunt Mike
25-08-12, 22:53
Ειλικρινα ρε φιλε και φιλικα μιλωντας παντα,θα συμφωνησω μαζι σου οτι γουσταρες 3λιτρο 4κινητο πετρελαιο και τουλαχιστον οι μισοι εδω μεσα κυκλοφορουν με αδηλωτες μετατροπες,αλλα αν τους πιασουν στην χειροτερη ν'αναγκαστουν να το δηλωσουν!!Εσυ ομως ΔΕΝ την εχεις αυτην την επιλογη κι εχεις ριξει ενα σκασμο χρηματα στ'αμαξακι σου!Κριμα δεν ειναι??
Ειλικρινα καλοταξιδο ευχομαι,αλλα ψαξου για το θεμα σοβαρα κι εχε παντα μαζι σου τα χαρτια του τροπετου καθως και τα τιμολογια της μετατροπης.ΠΑΝΤΑ ομως!ισως σε γλυτωσουν απο μπελαδες....
ΚΟΚ αρθρο 85
https://www.sefeaa.gr/downloads/2009/KOK.pdf
και φυσικα μην τυχει και εμπλακει το οχημα σε τροχαιο και το παρει χαμπαρι η ασφαλιστικη (που τωρα πια τα ψαχνουν ολα)...
Αλλο πετρέλαιο και άλλο 330 κουπε τετρακίνητο πετρέλαιο και μάλιστα το αυτοκίνητο μου πάνω απο 3000 δέν έπιανε με τις βλάβες που είχε. Πείτε μου με 10000 ευρώ ποιό αυτοκίνητο θα μπορούσα να πάρω , έστω με 15 000 με τα ίδια χαρακτηριστικά.
το δικο μου ! 320D με ενα προγραμμα στα 180ps!:original:
Καλησπέρα σας.
Φώτη Η μετατροπή γίνεται νόμιμη κανονικότατα χωρίς κανένα πρόστιμο Η δικαστήριο που λες μερικοί. Απλά πρέπει να πλήρεις κάποιες προϋποθέσεις. Αν θες μπορώ να σου τα πω λεπτομερώς.
Σκέφτομαι να κάνω και εγω μια τέτοια μετατροπή.
Πες μου λίγο αντιμετώπισες πρόβλημα με τα ηλεκτρολογικά εσύ? Η απλώς έδωσες 3500 και το πήρες έτοιμο χωρίς να ξέρεις τι προέκυψε? (νομίζω όμως τα 3500 είναι παρατραβηγμένα)
PS. Paides sorry gia ta greeklish alla ta windows 8 pou ebala me ton explorer de simbadizoun sosta me apotelesma otan grafo ellinika na fainontai kapos etsi.... ²½²,±Ό½<.¶½ΏΐΒΉΈΕ;»„Ό±Γ
Φίλε μου χρησιμοποίησε αυτό https://speech.ilsp.gr/greeklish/ (https://speech.ilsp.gr/greeklish/) :thnx:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.