Επιστροφή στο Forum : Airbus A380 Wing Cracks
30.000 ώρες για την επισκευή !!!!
https://engtechmag.files.wordpress.com/2012/02/airbus-a380-wing-cracks.jpg
“Of course we are not happy, but we have to live with it,” Emirates President Tim Clark said in the interview today in Beijing. “There was an error in design and specification of metals and plastic composite to the aircraft. They are making detailed studies of what happened and what they have to do.”
https://www.businessweek.com/news/2012-06-11/airbus-a380-wing-fix-can-ground-aircraft-for-8-weeks
Definitely NOT a diy job. :D
First cracks: Found late last year on wng of Qantas Airways A380 that was being refurbished following mid-air engine explosion in 2010.
:shok:
:shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok: :shok:
έλα μωρέ.. παιδικές ασθένειες! :whistle:
έλα μωρέ.. παιδικές ασθένειες! :whistle:
Έτσι και είχατε Α380, θα πέρναγες τις διακοπές σου πάνω στα φτερά των 80 μ. :hystericalbs1:
Περνάει ένα της Singapore κάθε μέρα πάνω από το σπίτι μου.
Να αρχίσω να ανησυχώ με το Γαλλικό τροπέτο ? :shok:
+++
Και μετά παραπονιέται κόσμος ότι ραγίζει το πίσω πάτωμα στα Ε46...
Εδώ ολόκληρο θηρίο ραγίζει φτερά.
Άσε που το φιξ της BMW για το Ε46 θέλει μια μέρα thumb
m-power_01
14-06-12, 20:17
Η airbus είναι πρώτοπορος στα σύνθετα υλικά, στις εποξειδικες κόλλες και στην επιστήμη των υλικών. Βγάζει "δημοπρασίες" ,για την μελέτη επιμέρους κομματιών, στα πανεπιστήμια συνεχώς και οι Μηχανολογοι στην Πάτρα είναι στην ευχάριστη θέση να μονοπωλούν το ενδιαφέρον
Επίσης καλό είναι να πούμε πως τα σημεία που βρέθηκαν ρωγμές δεν είναι καθόλου μα καθόλου critical..thumb
Κάθε φορά που ετοιμάζομαι για υπερατλαντικό ο καρΓιόλης ο μάνστας ανοίγει airplane thread.
m-power_01
14-06-12, 20:45
Επίσης καλό είναι να πούμε πως τα σημεία που βρέθηκαν ρωγμές δεν είναι καθόλου μα καθόλου critical..thumb
Γιώργο εσυ εργάζεσαι μόνο σε κινητήρες ;
m-power_01
14-06-12, 20:48
Κάθε φορά που ετοιμάζομαι για υπερατλαντικό ο καρΓιόλης ο *****ανοίγει airplane thread.
Μην με κάνεις να βάζω αστεράκια! Χαχαχαχα
όχι.. τέτοια εξειδίκευση υπάρχει συνήθως σε μεγάλα repair shops που έχουν τμήμα κινητήρων, τμήμα σκάφους, ηλεκτρονικών. υδραυλικών κλπ.. εμείς είμαστε Β1 Engineers (Airfarame & Powerplant που λένε και τα αμερικανάκια). Δουλεύουμε όλο το αεροσκάφος.
m-power_01
14-06-12, 20:57
όχι.. τέτοια εξειδίκευση υπάρχει συνήθως σε μεγάλα repair shops που έχουν τμήμα κινητήρων, τμήμα σκάφους, ηλεκτρονικών. υδραυλικών κλπ.. εμείς είμαστε Β1 Engineers (Airfarame & Powerplant που λένε και τα αμερικανάκια). Δουλεύουμε όλο το αεροσκάφος.
Α ωραία!
Επί θεωρείτε εσείς το σκάφος ;
Για τον gnx
Τα αεροσκάφη πάντα έχουν ρωγμές. Τα μέρη του "κουράζονται" . Δεν είναι πρωτοφανές το γεγονός μιας ρωγμής. Όλα έχουν εκατοντάδες ρωγμές.
Ο τομέας τω υλικών από πειραματικές μετρήσεις γνωρίζει την κόπωση τον υλικών, την διάδοση των ρωγμων και επεμβαίνει όταν κρίνεται σκόπιμο . Και όχι όταν εμφανιστεί ρωγμή.
Όπως τα λέει ο Σπύρος είναι.. υπάρχουν κάποια θέματα που αν τα γνώριζε ο κόσμος ούτε στο αεροδρόμιο θα πατούσε! :th_Laie_67-1:
Φυσικά δεν αποτελούν κανένα μα κανένα κίνδυνο για την ασφάλεια απλά είναι αυτό το συναίσθημα..
Σπύρο εμείς κάνουμε μέχρι και C-Check(στο υπόστεγο στην Αθήνα) και επίσης αλλαγές κινητήρων όποτε απαιτηθεί..
Ρε συ Γιώργο για πες μας πόσο δύσκολο είναι να πέσει αεροσκάφος απο αστοχία υλικών η απο ανθρώπινο λάθος.
Τώρα τελευταία έχω περίεργα συναισθήματα όταν πεταω....μάλλον μεγάλωσα.
m-power_01
14-06-12, 21:06
Μπορείς να με πάρεις μαζι σου σε καμιά "μετατροπή";
Πέρα απο την πλάκα θα μπορούσες να με ξεναγήσεις ;
αν έρθεις πότε Θεσ/νικη θα σε πάρω μαζί μου σε κάνα βραδινό..μη περιμένεις να δεις και παααρα πολλά όμως..οι ''βαριές'' δουλειές γίνονται Αθηνά όπως είναι λογικό.
Ρε συ Γιώργο για πες μας πόσο δύσκολο είναι να πέσει αεροσκάφος απο αστοχία υλικών η απο ανθρώπινο λάθος.
Τώρα τελευταία έχω περίεργα συναισθήματα όταν πεταω....μάλλον μεγάλωσα.
Απο ανθρώπινο λάθος είναι πολύ πιο πιθανό, αν και αυτό πλέων είναι σπάνιο λόγω της εξαιρετικής τεχνολογίας σήμερα.. από αστοχία το θεωρώ απίθανο για όλες τις σοβαρές εταιρείες. Η τελευταία περίπτωση μάλιστα ήταν με τον κινητήρα του Α380 της Qantas που διαλύθηκε ο στρόβιλος και τα κομμάτια έκαναν σοβαρή ζημιά σε πολλά συστήματα..ΔΕΝ άνοιξε μύτη όμως!
Τώρα αστοχία ώστε να πέσει το αεροσκάφος θα ήταν να κοπεί το φτερό...ε το θεωρώ απίθανο εκτός και αν μιλάμε για καμιά Γιομπανακούρτ Ερλαϊνς!!
m-power_01
14-06-12, 21:17
Ρε συ Γιώργο για πες μας πόσο δύσκολο είναι να πέσει αεροσκάφος απο αστοχία υλικών η απο ανθρώπινο λάθος.
Τώρα τελευταία έχω περίεργα συναισθήματα όταν πεταω....μάλλον μεγάλωσα.
Το 70% ανθρώπινο λάθος
20% μηχανικό
10% λοιπά πειρατεία κλπ
Το αεροπλάνο είναι το πιο ασφαλές μεταφορικό μέσο. Είναι 50φορες πιο πιθανό να σε χτυπήσει κεραυνός όπως είσαι πεζός , παρα να γίνει αεροπορικό. Και όλο βελτιώνεται αυτο το ποσοστό.
Επίσης λίγο μετο το Ήλιος θεσπίστηκε μια μαύρη λίστα στην Ε.Ε . Εκει ανήκουν κάποια σαραβαλα τριτοκοσμικων χωρών. Απαγορεύτηκε να εκτελούν δρομολόγια στην Ευρώπη. Δεν ξέρω αν έγινε και παγκόσμιο αυτο το μέτρο. Τότε έτσι έλεγαν
Ρε συ Γιώργο για πες μας πόσο δύσκολο είναι να πέσει αεροσκάφος απο αστοχία υλικών η απο ανθρώπινο λάθος.
Τώρα τελευταία έχω περίεργα συναισθήματα όταν πεταω....μάλλον μεγάλωσα.
Μια από τα ίδια και για εμένα.
Πλέον δεν μου αρέσει καθόλου να μπαίνω σε αεροπλάνο.
m-power_01
14-06-12, 21:25
Μια από τα ίδια και για εμένα.
Πλέον δεν μου αρέσει καθόλου να μπαίνω σε αεροπλάνο.
Να προτιμας Swiss!
Οπως τα λενε ο Γιωργος και ο Σιπυρος.
26 χρονια στην ΠΑ, σχεδον ολα τα ατυχηματα που ξερω ηταν ανθρωπινο λαθος.
Αστοχια υλικου κατα κανονα μπορει και να αντιμετωπιστει απο τους πιλοτους. Εκτος βεβαια απο extreme καταστασεις που τα πολιτικα αεροσκαφη σπανια αντιμετωπιζουν
oldcarskickass
15-06-12, 00:11
αν έρθεις πότε Θεσ/νικη θα σε πάρω μαζί μου σε κάνα βραδινό..μη περιμένεις να δεις και παααρα πολλά όμως..οι ''βαριές'' δουλειές γίνονται Αθηνά όπως είναι λογικό.
Θα έρθω εγώ Θεσσαλονίκη για μάθημα από αύριο μέχρι την άλλη παρασκευή, είσαι να κάνουμε καμιά αγεροπειρατεία κιετς;
Πάντως από λάθος επιδιόρθωση ρωγμών αν θυμάμαι καλά είχε γίνει mid air κομμάτια ένα 747 των κινεζικών αερογραμμών (κόπηκε όλο πίσω στο ύψος του κάθετου σταθερού). Αυτό πάντως που με εντυπωσίασε είναι ότι παρόλο που η αρχική ζημιά είχε επισκευαστεί προσωρινά (βάσει των οδηγιών της Boeing) άντεξε για 12 χρόνια αν θυμάμαι καλά.
Και δεν έφταιγε η αεροπορική γιατί οι μηχανικοί είχαν φτιάξει πλαστά έγγραφα ότι είχε επιδιορθωθεί μόνιμα.
Απο ανθρώπινο λάθος είναι πολύ πιο πιθανό, αν και αυτό πλέων είναι σπάνιο λόγω της εξαιρετικής τεχνολογίας σήμερα.. από αστοχία το θεωρώ απίθανο για όλες τις σοβαρές εταιρείες. Η τελευταία περίπτωση μάλιστα ήταν με τον κινητήρα του Α380 της Qantas που διαλύθηκε ο στρόβιλος και τα κομμάτια έκαναν σοβαρή ζημιά σε πολλά συστήματα..ΔΕΝ άνοιξε μύτη όμως!
Τώρα αστοχία ώστε να πέσει το αεροσκάφος θα ήταν να κοπεί το φτερό...ε το θεωρώ απίθανο εκτός και αν μιλάμε για καμιά Γιομπανακούρτ Ερλαϊνς!!
Το ανθρώπινο λάθος θεωρώ ότι σηκώνει μεγάλη (φιλοσοφική και στην απέξω, να ξέρουμε και που πατάμε) συζήτηση, το ίδιο έλεγε και ο πατέρας μου (36 χρόνια σε HU 16B, Canadair 215, P3 Orion, PZL M18 Dromader), με την έννοια ότι δεν υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποια κατάσταση που να μην προβλέπεται από το εγχειρίδιο, το θέμα είναι να είναι σωστά εκπαιδευμένοι και έτοιμοι οι χειριστές για να την αντιμετωπίσουν.
nikos valvetronic
15-06-12, 01:10
Όπως τα λέει ο Σπύρος είναι.. υπάρχουν κάποια θέματα που αν τα γνώριζε ο κόσμος ούτε στο αεροδρόμιο θα πατούσε! :th_Laie_67-1:
Φυσικά δεν αποτελούν κανένα μα κανένα κίνδυνο για την ασφάλεια απλά είναι αυτό το συναίσθημα..
Σπύρο εμείς κάνουμε μέχρι και C-Check(στο υπόστεγο στην Αθήνα) και επίσης αλλαγές κινητήρων όποτε απαιτηθεί..
Υπάρχει κόσμος που κάνει ακόμα μετατροπές ρε Γιώργο??? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
nikos valvetronic
15-06-12, 01:18
Εγώ πάντως ενώ είχα πάθει ανοσία με τις πτήσεις, από τότε που δείχνει το
ΜακεδονίαTV το mayday και κάθομαι και το βλέπω ο παπάρας άρχισα πάλι να φοβάμαι
στο αεροπλάνο.Ρε άσφαλτος και πάλι άσφαλτος λέω εγώ....
Πάντως από λάθος επιδιόρθωση ρωγμών αν θυμάμαι καλά είχε γίνει mid air κομμάτια ένα 747 των κινεζικών αερογραμμών (κόπηκε όλο πίσω στο ύψος του κάθετου σταθερού). Αυτό πάντως που με εντυπωσίασε είναι ότι παρόλο που η αρχική ζημιά είχε επισκευαστεί προσωρινά (βάσει των οδηγιών της Boeing) άντεξε για 12 χρόνια αν θυμάμαι καλά.
Και δεν έφταιγε η αεροπορική γιατί οι μηχανικοί είχαν φτιάξει πλαστά έγγραφα ότι είχε επιδιορθωθεί μόνιμα.
Είκοσι δύο (22) χρόνια άντεξε η (μούφα) επισκευή των Κινέζων.
https://www.youtube.com/watch?v=omFKguPSilM
Να προτιμας Swiss!
+1 on Swiss. :original:
https://www.youtube.com/watch?v=ydis5RQZWuE
Εξηγούνται και οι διαφορές μεταξύ Boeing vs. Airbus.
https://www.youtube.com/watch?v=ecX1wxWjpgs
Καλά αυτό που έκαναν οι Κινέζοι είναι άλλη περίπτωση.. εγώ το κατατάσσω στο ανθρώπινο λάθος..μια τέτοια αστοχία σίγουρα επιφέρει την καταστροφή αλλά δείτε πόσο σπάνιο είναι!
Ακριβώς απο εκείνο το περιστατικό επιβεβαιώνεται αυτό που λένε: Ο κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβαίνοντες για όσο διαρκεί η πτήση, ο μηχανικός είναι υπεύθυνος για πάντα! thumb
Να προτιμας Swiss!
Για εκεί είμαστε Σπύρο..
Το Α321 που εκτελεί καθημερινά την 185G Ζυρίχη-Θεσ/νικη-Ζυρίχη το κάνουμε εμείς συντήρηση κάθε βράδυ όταν έρχεται Θεσ/νικη. thumb
Εχω φάει ελβετική σοκολάτα που πήγε σύννεφο! :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Γιώργο, όταν έχεις χρόνο δες και το παραπάνω βιντ (AF447) που λέει για τα pitots.
Ωστόσο και χωρίς τις ενδείξεις τους (air speed etc), θα έπρεπε να είχαν καταφέρει να ξεπεράσουν τα όποια προβλήματα manually.
Παραμένει βέβαια unsolved μέχρι να βρεθούν τα κουτιά...
Τον περασμένο Νοέμβριο που είμουν Αθήνα για εκπαίδευση, οι εκπαιδευτές ήταν Μηχανικοί της Airbus και μας είπαν αρκετά πράγματα για εκείνο το ατύχημα.. Καταρχάς υπήρχαν πολλαπλές βλάβες στα flight computers από πολλαπλά χτυπήματα κεραυνών. Το αεροσκάφος πέρασε μέσα από τρομακτική καταιγίδα την οποία οι χειριστές νόμισαν πως θα απέφευγαν. Επίσης, τραγικό κατ'εμέ λάθος της Air France, ήταν το γεγονός πως υπήρχε ένας κυβερνήτης και δυο συγκυβερνήτες(με όχι μεγάλη εμπειρία) οπότε την στιγμή του ατυχήματος στο πιλοτήριο υπήρχαν μόνο οι δυο συγκυβερνήτες. Αν υπήρχαν δυο κυβερνήτες και ένας συγκυβερνήτης, τότε ανεξάρτητα απο το ποιος θα έκανε το διάλειμμα του(έτσι γίνεται στις πολύωρες πτήσης) πάντα θα υπήρχε ένας κυβερνήτης στο πιλοτήριο.
Επίσης το τραγικό της υπόθεσης είναι πως η εξέταση του Flight Data Recorder έδειξε πως οι χειριστές έκαναν τα ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ όσων αφορά τον χειρισμό του αεροσκάφους!!
Γιώργο, όταν έχεις χρόνο δες και το παραπάνω βιντ (AF447) που λέει για τα pitots.
Ωστόσο και χωρίς τις ενδείξεις τους (air speed etc), θα έπρεπε να είχαν καταφέρει να ξεπεράσουν τα όποια προβλήματα manually.
Παραμένει βέβαια unsolved μέχρι να βρεθούν τα κουτιά...
έχουν βρεθεί τα κουτιά Κώστα..
Φοβερό !!
https://www.youtube.com/watch?v=YsZqN-uEgQU
m-power_01
15-06-12, 14:52
Η Swiss έχει warsteiner! Ποιες λοιπόν σαν να είσαι στον ταμ ταμ ...
Όλα ωραία θα σου φαίνονται! Πρέπει να βρω μια ωραία φωτό απο ταξίδι που είμαι ψιλολιαρδα
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.