PDA

Επιστροφή στο Forum : McLaren MP4-12c



PATSIMINI
30-01-12, 23:55
https://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=249794 (https://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=249794)

https://i259.photobucket.com/albums/hh316/nosdrummer91/McLaren%20MP412/DSC_0790.jpg


κλασικα ο ιδιος ιδιοκτητης...

PATSIMINI
01-02-12, 01:03
φουντωσατε η ακομα???

Tsakirakos
01-02-12, 01:10
ωραία κούρσα το έρμο...

Monsta
01-02-12, 09:19
Άλλο ένα έργο τέχνης...


Πάντως επειδή τυχαίνει να έχω και γω μια μικρή εμπειρία detailing supercars και έχουν πέσει στα χέρια μου αρκετά καινούρια 'L', 'F' & 'P' cars over the years, αρχίζω και γίνομαι λιγάκι καχύποπτος με όλα αυτά που βλέπω από ορισμένους επαγγελματίες στα ξένα φόρα.

Δηλαδή holograms και κάποιο pigtailing από βιαστικό polishing ok, αλλά να μιλάμε τώρα για sand scratches not properly corrected from the factory και ειδικά overspray (βλέπε θρεντ με 599GTO) λες και τ αμάξι βάφτηκε από στούκα στο φανοποιείο του κυρ Σταύρου στο Πέραμα, sorry αλλά το βρίσκω εντελώς αδιανόητο. Ειδικά το τελευταίο κάνει τόσο καραμπάμ αν έχει γίνει κάποια μλκία, όπου και τυφλοί να είναι όλοι τους εκεί μέσα στο quality control, κάποιος ακουμπώντας το αυτοκίνητο θα το καταλάβαινε αμέσως. Επιπλέον τα κομμάτια αυτά (προφυλακτήρες, πόρτες & εμπρός φτερά) βάφονται στο εργοστάσιο εκτός του αυτοκινήτου και ύστερα συναρμολογούνται, άρα κάτι άλλο έχει συμβεί.


I call BS story due to advertising reasons. :judge:


Σίγουρα κάτι άλλο 'παίζει' ώστε να γίνεται ο απαραίτητος τσερτζελές στα 'φόρα' αυτά, αλλά και για να έχουν αυτοί οι detailers κάτι να δείχνουν, πέρα από τα ........συνηθισμένα. :original:

aristent
01-02-12, 09:47
Άλλο ένα έργο τέχνης...


Πάντως επειδή τυχαίνει να έχω και γω μια μικρή εμπειρία detailing supercars και έχουν πέσει στα χέρια μου αρκετά καινούρια 'L', 'F' & 'P' cars over the years, αρχίζω και γίνομαι λιγάκι καχύποπτος με όλα αυτά που βλέπω από ορισμένους επαγγελματίες στα ξένα φόρα.

Δηλαδή holograms και κάποιο pigtailing από βιαστικό polishing ok, αλλά να μιλάμε τώρα για sand scratches not properly corrected from the factory και ειδικά overspray (βλέπε θρεντ με 599GTO) λες και τ αμάξι βάφτηκε από στούκα στο φανοποιείο του κυρ Σταύρου στο Πέραμα, sorry αλλά το βρίσκω εντελώς αδιανόητο. Ειδικά το τελευταίο κάνει τόσο καραμπάμ αν έχει γίνει κάποια μλκία, όπου και τυφλοί να είναι όλοι τους εκεί μέσα στο quality control, κάποιος ακουμπώντας το αυτοκίνητο θα το καταλάβαινε αμέσως. Επιπλέον τα κομμάτια αυτά (προφυλακτήρες, πόρτες & εμπρός φτερά) βάφονται στο εργοστάσιο εκτός του αυτοκινήτου και ύστερα συναρμολογούνται, άρα κάτι άλλο έχει συμβεί.


I call BS story due to advertising reasons. :judge:


Σίγουρα κάτι άλλο 'παίζει' ώστε να γίνεται ο απαραίτητος τσερτζελές στα 'φόρα' αυτά, αλλά και για να έχουν αυτοί οι detailers κάτι να δείχνουν, πέρα από τα ........συνηθισμένα. :original:

+1thumb

atha
01-02-12, 10:58
to garaz einai ola ta lefta leme

Z4 DCT
01-02-12, 11:41
to garaz einai ola ta lefta leme

thumbthumbthumb

Εχει απίστευτο γκαράζ το άτομο!!!thumb

PATSIMINI
01-02-12, 11:42
Άλλο ένα έργο τέχνης...


Πάντως επειδή τυχαίνει να έχω και γω μια μικρή εμπειρία detailing supercars και έχουν πέσει στα χέρια μου αρκετά καινούρια 'L', 'F' & 'P' cars over the years, αρχίζω και γίνομαι λιγάκι καχύποπτος με όλα αυτά που βλέπω από ορισμένους επαγγελματίες στα ξένα φόρα.

Δηλαδή holograms και κάποιο pigtailing από βιαστικό polishing ok, αλλά να μιλάμε τώρα για sand scratches not properly corrected from the factory και ειδικά overspray (βλέπε θρεντ με 599GTO) λες και τ αμάξι βάφτηκε από στούκα στο φανοποιείο του κυρ Σταύρου στο Πέραμα, sorry αλλά το βρίσκω εντελώς αδιανόητο. Ειδικά το τελευταίο κάνει τόσο καραμπάμ αν έχει γίνει κάποια μλκία, όπου και τυφλοί να είναι όλοι τους εκεί μέσα στο quality control, κάποιος ακουμπώντας το αυτοκίνητο θα το καταλάβαινε αμέσως. Επιπλέον τα κομμάτια αυτά (προφυλακτήρες, πόρτες & εμπρός φτερά) βάφονται στο εργοστάσιο εκτός του αυτοκινήτου και ύστερα συναρμολογούνται, άρα κάτι άλλο έχει συμβεί.


I call BS story due to advertising reasons. :judge:


Σίγουρα κάτι άλλο 'παίζει' ώστε να γίνεται ο απαραίτητος τσερτζελές στα 'φόρα' αυτά, αλλά και για να έχουν αυτοί οι detailers κάτι να δείχνουν, πέρα από τα ........συνηθισμένα. :original:

για αυτο εβαλα το θρεντ γιατι ο τυπος ο Dms ολο κατι αμαξαρες φτιαχνει οι οποιες εχουν πλυθει με συρμα απο εργοστασιο...τι ειναι αυτα τα πραματα....και μενα μου προξενει μεγαλη εντυπωση ...αν και πιστευω πως κατα τη μεταφορα πολλα γινονται..

Monsta
01-02-12, 12:05
.....αν και πιστευω πως κατα τη μεταφορα πολλα γινονται..




Αυτό σίγουρα συμβαίνει Βασίλη, αλλά όταν φτιάχνεις θρεντ με τέτοιες φωτό και περιγραφή και αναφέρεσαι ξεκάθαρα στο factory ?

Θα μπορούσε να γράψει (if that's the case), ότι είχε επαναβαφή στο τάδε σημείο και είχαν μείνει sand marks ή είχε περάσει overspray, χωρίς όμως να θάβεις το εργοστάσιο κατασκευής.

Τέτοια πράγματα δεν έχω δει ούτε σε καινούρια Skoda.

stef
06-02-12, 07:58
Νομίζω ότι πρέπει να μεταφερθεί στα υπόλοιπα αυτοκίνητα το θέμα και όχι στα γενικά BMW
Kατά τα άλλα ωραία δουλειά...!

PATSIMINI
06-02-12, 11:58
Νομίζω ότι πρέπει να μεταφερθεί στα υπόλοιπα αυτοκίνητα το θέμα και όχι στα γενικά BMW
Kατά τα άλλα ωραία δουλειά...!

στο car care ειναι...

stef
07-02-12, 20:05
Γενικά θέματα BMW car care...
O Άρης όταν παρουσιάζει άλλα αυτοκίνητα από DW τα βάζει αλλού...

PATSIMINI
08-02-12, 12:26
https://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=250998