Επιστροφή στο Forum : [E36] λαδια σε 328
ερχεται το σερβις τι να λαδια να βαλω...εχω μεσα castrol 10.40 να συνεχισω. εσεις τι προτιματε για 328αρη? ευχαριστω
10-40?
εγω εδω και 40.000 χλμ βαζω τα μαμα 5-40 χωρις να καψω ουτε μια σταγονιτσα(θεος φυλαξοι...)
σκεφτηκα να πειραματιστω και εγω αλλα αφου το αμαξι δεν μπαινει σε πιστες,δεν το παω σχεδον ποτε ταπα και οι αλλαγες γινονται αυστηρα καθε 10.000 χλμ δεν υπαρχει λογος να χαλασω τη συνταγη..
αλλα δεν εχω δοκιμασει καποιο αλλο λαδι ωστε να γνωριζω η να καταλαβω διαφορες
Ψαξε στο "συντηρηση" ενα θρεντακι που εχω ανοιξει με την δοκιμη των φουκς.
5w-40 συνθετικα.
Εγω προτιμω castrol.
sofos 2.8i
10-11-11, 17:30
5/40 γιατι εχεις υδραυλικα ωστηρια και βανος και θες λεπτορευστο λαδι και συνθετικο.Τωρα οσον αφορα την μαρκα,παρε κατι σε αναγνωρισμενο fuchs,castrol,valvoline,motul κτλ.
Βρές εδώ τον κινητήρα σου και τα λάδια που προτείνει η BMW !
ερωτηση για να μην μπερδευομαι παιδια να καθαρισει το μυαλο μου....
εγω πηρα το 5w40 LL98 το γνησιο της bmw λογω πολυ καλης τιμης που το βρηκα.
ειναι αυτο το λαδι μεσα στην λιστα των εγκεκριμενων απο την bmw για m52 κινητηρα?(μονοβανο ειναι αν παιζει ρολο...).
:thanks:
ερωτηση για να μην μπερδευομαι παιδια να καθαρισει το μυαλο μου....
εγω πηρα το 5w40 LL98 το γνησιο της bmw λογω πολυ καλης τιμης που το βρηκα.
ειναι αυτο το λαδι μεσα στην λιστα των εγκεκριμενων απο την bmw για m52 κινητηρα?(μονοβανο ειναι αν παιζει ρολο...).
:thanks:
Σύμφωνα με το σαιτ της castrol, μέσα είσαι!!!
EDGE 5W-40
ΜΆΡΚΑ
BMW
ΜΟΝΤΈΛΟ
328i, -Coupe, -Convertible, -Touring (M52, E36) (3 Series)
ΚΙΝΗΤΉΡΑΣ
P
ΈΤΟΣ
1997-1998
edit: Και αν δεις το τελευταίο pdf που έβαλε ο Αντώνης (Samaro), είναι εγκεκριμένο για τον κινητήρα σου και το LL98 :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
επειδη ετοιμαζομαι και εγω να αλλαξω λαδια γιατι εχω κανει ηδη 5000 χλμ,αλλα παρατηρησα οτι με τα oem λαδια μου κοπανανε τα ωστηρια.πριν ειχα βαλει castrol και δεν ειχα προβλημα.τωρα θα βαλω ή castrol ή mobil 1 ή total.παντα 5/40 βαζω λογω υδραυλικων ωστηριων και vanos.
leo οτι λαδι εχει προδιαγραφες ll(long life) απο 98 και μετα μας κανει για τον Μ52
σκεφτηκα να δοκιμασω τα Liqui moly στον m52 για πρωτη φορα.
εως τωρα εβαζα oem 5w40 LL98.
ειναι λαθος αμα βαλω LL04? (παντα 5w40).
το LL04 5w40 liqui moly το βρισκω 36ε τα 5 λιτρα ενω το LL98 48Ε.
Καθαρα για οικονομικο θεμα ρωταω.
στη λιστα με τα εγκεκριμενα λαδια στο πιο πανω Post βλεπω οτι για τον M52 τα δινει ολα (LL98,LL01,LL04).
Ειναι οκ το LL04 για τον m52 η' να μεινω στο LL98?:thnx:
σκεφτηκα να δοκιμασω τα Liqui moly στον m52 για πρωτη φορα.
εως τωρα εβαζα oem 5w40 LL98.
ειναι λαθος αμα βαλω LL04? (παντα 5w40).
το LL04 5w40 liqui moly το βρισκω 36ε τα 5 λιτρα ενω το LL98 48Ε.
Καθαρα για οικονομικο θεμα ρωταω.
στη λιστα με τα εγκεκριμενα λαδια στο πιο πανω Post βλεπω οτι για τον M52 τα δινει ολα (LL98,LL01,LL04).
Ειναι οκ το LL04 για τον m52 η' να μεινω στο LL98?:thnx:
Δες εδώ (https://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=2636200).
To LL-01 αντικαθιστά το 98. Και γενικά το LL-04 αντικαθιστά τα προηγούμενα για την Ευρώπη (εκτός Ελβετίας κλπ.).
στα 15 λιτρα το Oem 5w40 LL98 βγαινει 88ε στην πορτα μου.
αντιστοιχα τα 15 λιτρα 5w40 liqui moly LL98 βγαινει 126ε στην πορτα μου. το τα 15 λιτρα LL04 5w40 liqui moly βγαινουν 102ε στην πορτα μου.
οι τιμες αυτες ειναι απο τον γερμανο levoil.de.(εδω τα liqui moly ειναι απλησιαστα αλλα και τα οεμ κατω απο 8ε το λιτρο δεν τα βρισκεις οποτε παλι συμφαιρει ο γερμανος).
1η ερωτηση:γιατι τα LL04 ειναι πιο φτηνα απο τα LL98?
και καλα το High tech (LL98) ειναι φουλ συνθετικο ενω το top tech (LL04) ειναι ημισυνθετικο?
2η ερωτηση:ειμαι μεταξυ αυτων των 3.(oem 5w40 ll98,liqui moly 5w40 high tech ll98,liqui moly 5w40 top tech ll04).
βασει τιμων που εγραψα και το γεγονος οτι αλλαζοντε μια φορα το χρονο τα λαδια (δεν κανω πανω απο 7 χιλ. χλμ. το χρονο) ποιο να βαλω?
για πειτε καμια γνωμη..
εν τελει θελω να πω αξιζουν τα παραπανω λεφτα τα liqui moly σε σχεση με τα Bmw Η' επειδη κανω λιγα χλμ το χρονο να βαλω παλι τα bmw και να μην ασχοληθω?
ευχαριστω παιδες...
Εγώ λέω ό,τι και να βάλεις από τη στιγμή που αλλάζεις συχνά δεν παίζει ρόλο. Βάλε συνθετικό, όποιο έρχεται φθηνότερα.
HLIAS - E36
29-04-15, 13:52
Ίσως και να παίζει ρόλο, όπως αναφέρθηκε να χτυπάνε λίγο τα ωστήρια... Τι ακριβώς παίζει με αυτά? Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει?
Εγώ λέω ό,τι και να βάλεις από τη στιγμή που αλλάζεις συχνά δεν παίζει ρόλο. Βάλε συνθετικό, όποιο έρχεται φθηνότερα.
λοιπον της Bmw σιγουρα ειναι ημισυνθετικα οπως και της Liqui moly τα top tech.(μονο τα High tech τα ακριβα ειναι full συνθετικα)...σιγα μην ειναι full συνθετικα...(ασε που το μπουκαλι της Bmw δεν αναφερει πουθενα τη λεξη...).
ο γερμανος εχει εντωμεταξυ (τωρα το ειδα) το Motul 8100 5w40 100% συνθετικο (το γραφει πανω στο μπουκαλι 100% synthetic) και ειναι και LL01 Που μας κανει εμας τους 28ρηδες....
τα 15 λιτρα (για 2 αλλαγες) στην πορτα μου βγαινουν 102ε...
σκεφτομαι να παρω αυτο που ειναι
1) καλη εταιρια
2) μικρη διαφορα στην τιμη απο τα oem (μονο 16ε ακριβοτερα στα 15 λιτρα) Που δεν παιζει να ειναι συνθετικα full.
3) και ειναι και 24ε πιο φτηνα στα 15 λιτρα απο τα αντιστοιχα 100% συνθετικα Liqui moly high tech (σε 5w40 Παντα).
εχει βαλει κανεις motul 8100???
ειναι ιδια ποιοτητα με τα liqui moly η' κατωτερα?
ειπα επειδη τα αλλαζω 1 φορα το χρονο να βαλω κατι καλυτερο απο της Bmw...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.