PDA

Επιστροφή στο Forum : 3,5 12v vs 2,5 24v!!


kostas
22-11-10, 19:40
εχετε καμια εμπειρια απο αυτα τα μοτερ....
..σε καροτσα ε30???
θα με ενδιεφεραι η αποψη σας!!:thanks:

z3 2.2
22-11-10, 19:43
Τι χρηση σε ενδιαφερει?
Σαφως και θα εβαζα το 2.5 24V
Υποθετω για βουνο και ντρφτ ειναι το αυτοκινητο?

mk52
22-11-10, 20:02
εχετε καμια εμπειρια απο αυτα τα μοτερ....
..σε καροτσα ε30???
θα με ενδιεφεραι η αποψη σας!!:thanks:

και τα δυο αν ειναι καλοδιατηρημενα ειναι καλη επιλογη και ειναι και αρκετα βελτιωσιμα...

kostas
22-11-10, 20:39
καθαρα για προσωπικο μου..ξεκ@υλωμ@!!!
παντες..
αναβασεις με τις πορτες και τα σχετικα!thumb

z3 2.2
22-11-10, 20:46
To 24V θα σου κραταει δυναμη ψηλα,κατι που βολευει στο ντριφτ αλλα και στο βουνο;)
Ασε που ειναι και πιο συγχρονο

PANOS-E60
22-11-10, 21:03
To 24V θα σου κραταει δυναμη ψηλα,κατι που βολευει στο ντριφτ αλλα και στο βουνο;)
Ασε που ειναι και πιο συγχρονο

Κάτι ξέρεις εσύ !!!! :th_Laie_67-1:

θεοφιλου Κωστας
22-11-10, 21:38
Καλησπερα,
Νομιζω δεν περνει και πολλη σκεψη,ο Μ30 ειναι ο καλυτερος 6κυλινδρος που εχει βγαλει ποτε η εταιρια.Ανθεκτικος,δυνατος και ο μονος που εχει τρελες ροπες απο 1500 στροφες.Δεν συγκρινεται με των 2.5 ισως με των 2.8.ο κινιτηρας 2.5 ειναι κλινηκα νεκρος,οι γνωστες γνωριζουν τι ενοω.

z3 2.2
22-11-10, 21:41
Κάτι ξέρεις εσύ !!!! :th_Laie_67-1:
Πραγματικα δεν γνωριζω Πανο...απλα υποθετω βασει λογικης!

PANOS-E60
22-11-10, 21:43
Πραγματικα δεν γνωριζω Πανο...απλα υποθετω βασει λογικης!

Μ54 δεν φοράς Δημητρη ?

z3 2.2
22-11-10, 21:46
Yiep!

oldcarskickass
23-11-10, 00:09
Ροπή, απλότητα, αξιοπιστία.


Μ30.

Stunt Mike
23-11-10, 01:45
3.5 χαλαρα!Δυναμη,ροπη,βελτιωσιμοτητα ντριφταρισμα σχεδον παντου αλλα και περισσειο βαρος μπροστα που ταλαιπωρει γεφυρα και θολους(ειναι σχεδον ολα κομμενα καπου),προβληματα με θερμοκρασιες καθως το ψυγειο του 3.5 δεν χωραει και κρατανε ολοι απο 2.5 12V.Το 25αρι 24V ειναι υψηλοροπο μοτερ,δεν συγκρινεται στις χαμηλες και μεχρι 4000σαλ με το 3.5,αλλα μετα δεν εχουν μεγαλη διαφορα.

Bellof-3
23-11-10, 03:26
το 3.5 θα μπει πιο ευκολα, ειναι πιο απλο και απλα σκυλι

το 2.5 πιο δυσκολα κυριως λογω ηλεκτρονικων, ειναι πολυ πιο συγχρονο με σαφη τοσο αντιτυπο στην καταναλωση οσο και στη γραμμικοτητα με την οποια αποδιδεται η δυναμη αλλα και στο οτι κραταει τη δυναμη και ψηλα, αλλα εχει λιγοτερα αλογα και λιγοτερη ροπη

πανω κατω μια η αλλη θα σου βγει αμα δεν τα δηλωσεις (κακο του κεφαλιου σου βεβαια) οποτε διαλεγεις τα χαρακτηριστικα που θες στο αμαξι σου και παιρνεις, εκτος και το δηλωσεις οποτε, απλα μιλαμε για το 2.5

oldcarskickass
23-11-10, 12:06
3.5 χαλαρα!Δυναμη,ροπη,βελτιωσιμοτητα ντριφταρισμα σχεδον παντου αλλα και περισσειο βαρος μπροστα που ταλαιπωρει γεφυρα και θολους(ειναι σχεδον ολα κομμενα καπου),προβληματα με θερμοκρασιες καθως το ψυγειο του 3.5 δεν χωραει και κρατανε ολοι απο 2.5 12V.Το 25αρι 24V ειναι υψηλοροπο μοτερ,δεν συγκρινεται στις χαμηλες και μεχρι 4000σαλ με το 3.5,αλλα μετα δεν εχουν μεγαλη διαφορα.

Ότι το σασί πρέπει να δεθεί πρέπει να δεθεί είτε βάλει 2.5 είτε 3.5.

Αυτό από τη στιγμή που θα ζοριστεί το αμάξι σε ντριφτ, βουνό κλπ.

Μπάρες θόλων, χιαστό από κάτω και ίσως και δέστρες ψαλιδιών.

Οπότε το δέσιμο είναι κοινό και στις δύο μετατροπές.

Με το ψυγείο είναι ένα θέμα.

Καταργείς το κόμπλερ και την φτερωτή, βάζεις όσο πιο μεγάλο ψυγείο χωράει και μετά βάζεις ένα ή δύο ηλεκτρικά βεντιλατέρ ΜΠΡΟΣΤΑ από το ψυγείο.

Αν έχεις a/c και θες να δουλεύει ΜΑΖΙ με το υδραυλικό τιμόνι πρέπει να καταργήσεις τους ιμάντες που έχει και να βάλεις ένα κοινό ιμάντα για όλα (όπως στα πιο σύγχρονα οχήματα).

Νομίζω ότι λέγεται V belt ο τύπος της συνδεσμολογίας.

Αλλά αν θές ένα σκέτο υδραυλικό είσαι οκ.

Για το Μ30 πάντως θες άλλες βάσεις μοτέρ (αν θυμάμαι καλά από Ε28 535)

Stunt Mike
23-11-10, 15:35
Ότι το σασί πρέπει να δεθεί πρέπει να δεθεί είτε βάλει 2.5 είτε 3.5.

Αυτό από τη στιγμή που θα ζοριστεί το αμάξι σε ντριφτ, βουνό κλπ.

Μπάρες θόλων, χιαστό από κάτω και ίσως και δέστρες ψαλιδιών.

Οπότε το δέσιμο είναι κοινό και στις δύο μετατροπές.

Με το ψυγείο είναι ένα θέμα.

Καταργείς το κόμπλερ και την φτερωτή, βάζεις όσο πιο μεγάλο ψυγείο χωράει και μετά βάζεις ένα ή δύο ηλεκτρικά βεντιλατέρ ΜΠΡΟΣΤΑ από το ψυγείο.

Αν έχεις a/c και θες να δουλεύει ΜΑΖΙ με το υδραυλικό τιμόνι πρέπει να καταργήσεις τους ιμάντες που έχει και να βάλεις ένα κοινό ιμάντα για όλα (όπως στα πιο σύγχρονα οχήματα).

Νομίζω ότι λέγεται V belt ο τύπος της συνδεσμολογίας.

Αλλά αν θές ένα σκέτο υδραυλικό είσαι οκ.

Για το Μ30 πάντως θες άλλες βάσεις μοτέρ (αν θυμάμαι καλά από Ε28 535)

:notworthy::cheers:Παντα ολοκληρωμενες οι απαντησεις σας monsieur!

kostas
23-11-10, 17:30
το ντριφτ..θελει ροπη απο χαμηλα και συνεχεια....
αρα παιδια οπως το σκεφτομουνα 3,5!!:thanks: