PDA

Επιστροφή στο Forum : Υγραεριοκίνηση Χ5


Γιάννης
11-10-10, 22:34
Διαθέτω ένα Χ5 4.4 και επιθυμώ να τοποθετήσω σύστημα υγραεριοκίνησης. Ζητώντας ενημέρωση για το θέμα, έμαθα ότι το ρεζερβουάρ του αερίου τοποθετείται στη θέση της ρεζέρβας του αυτοκινήτου, αλλά αυτή η ενέργεια προφανώς θα εμποδίζει την πρόσβαση του μηχανικού στη θέση της μπαταρίας για μελλοντική αλλαγή της, αφού η μπαταρία βρίσκεται κάτω από τη ρεζέρβα. Προφανώς θα πρέπει να μεταφερθεί η θέση της μπαταρίας αλλού. Αλλά σε ποιό σημείο του αυτοκινήτου;
Επίσης ποιός μπορεί να είναι ο μέγιστος όγκος του ρεζερβουάρ αερίου που μπορεί να τοποθετήσει κάποιος; Μπορεί να τοποθετηθεί ρεζερβουάρ 95 λίτρων;
Υπάρχει εμπειρία καλής λειτουργίας του συστήματος;
Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω;
Υπάρχει δείκτης στάθμης της περιεχόμενης ποσότητας του αερίου στο ρεζερβουάρ; Υπάρχει ειδικό πάνελ ελέγχου του συστήματος;
Εάν κάποιος είναι γνώστης του θέματος, ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Γιάννης Φ.

m-power_01
11-10-10, 22:47
http://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1679
καλως ορισες
Το οτι εχουμε συζητησει σχετικα με το θεμα ειναι εδω!
Τωρα οσον αφορα στις ερωτησεις σου...

Η μπαταρια σου βρισκεται κατω απο την ρεζερβα σου?
Αν ναι θα πρεπει να φτιαξεις ενα αλλο κουτι στον χωρο αποσκευων και να την τοποθετησεις...αλλα δεν το θεωρω αναγκαιο! Ετσι και αλλιως αν μεινεις απο ρευμα εχεις θετικο ακροδεκτη μπροστα στο μηχανοστασιο για να παρεις μπρος.Τωρα για μια φορα στα 3+ χρονια σιγα το πραγμα...
Δεξαμενη αεριου μπορεις να βαλεις οση θες...ακομα και συστοιχια δεξαμενων συνδεδεμενες σε σειρα! χωρο να εχεις να θυσιασεις και μην σε νοιαζει.Για την σταθμη υπαρχει ηλεκτρονικο μοντουλακι συνηθως που εχει ενδειξη με λεντακια και ταυτοχρονα μπορεις να επιλεγεις τι καυσιμο θα χρησιμοποιεις!
Τωρα ,για το τι θα προσεξεις...να προσεξεις τους ταλιμπαν που ειναι οπου φυσαει ο ανεμος...δηλαδη προχτες ηταν κατασκευαστες, χτες μαντραδες, σημερα λαστιχαδες, αυριο εγκαταστατες...(Μην γελατε...εχει γινει)

gyiama
11-10-10, 22:58
ναι αλλα οταν χρειαστει αλλαγη η μπαταρια θα πρεπει να ξυλωθει η δεξαμενη ετσι δεν ειναι?δεν βολευει μαλλον κατω απο κει

ΔημήτρηςΜ3
11-10-10, 23:36
δεν εχω ακουσει καλα λογια για εναν τυπο καπου στη Λαρισα!
το αμαξι απλα εγινε για να γινει και ηταν ενα 530!
ο ανθρωπος το ξαναπηγε αλλου για σημαζεμα

E46 POWER
12-10-10, 04:54
ναι αλλα οταν χρειαστει αλλαγη η μπαταρια θα πρεπει να ξυλωθει η δεξαμενη ετσι δεν ειναι?δεν βολευει μαλλον κατω απο κει

θα πρεπει να ξηλωθει η δεξαμενη αλλα δεν ειναι και κατι το τραγικο...απλα θα σου φαει καμια ωρα απο την ζωη σου μεχρι να αλλαξεις μπαταρια..

το καλο ειναι οτι οι μπαταριες στις μπεμπες ΚΡΑΤΑΝΕ!

E46 POWER
12-10-10, 05:10
http://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=1679

Δεξαμενη αεριου μπορεις να βαλεις οση θες...ακομα και συστοιχια δεξαμενων συνδεδεμενες σε σειρα!


Σπυρο αν γινει κατι τετοιο απο ποιο φλοτερ θα παιρνει μετρηση για τον εσωτερικο διακοπτη? εχεις δει καμια παρομοια κατασκευη γιατι οταν ρωτησα μου ειπαν δεν γινεται.

E46 POWER
12-10-10, 05:22
Διαθέτω ένα Χ5 4.4 και επιθυμώ να τοποθετήσω σύστημα υγραεριοκίνησης. Ζητώντας ενημέρωση για το θέμα, έμαθα ότι το ρεζερβουάρ του αερίου τοποθετείται στη θέση της ρεζέρβας του αυτοκινήτου, αλλά αυτή η ενέργεια προφανώς θα εμποδίζει την πρόσβαση του μηχανικού στη θέση της μπαταρίας για μελλοντική αλλαγή της, αφού η μπαταρία βρίσκεται κάτω από τη ρεζέρβα. Προφανώς θα πρέπει να μεταφερθεί η θέση της μπαταρίας αλλού. Αλλά σε ποιό σημείο του αυτοκινήτου;
Επίσης ποιός μπορεί να είναι ο μέγιστος όγκος του ρεζερβουάρ αερίου που μπορεί να τοποθετήσει κάποιος; Μπορεί να τοποθετηθεί ρεζερβουάρ 95 λίτρων;
Υπάρχει εμπειρία καλής λειτουργίας του συστήματος;
Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω;
Υπάρχει δείκτης στάθμης της περιεχόμενης ποσότητας του αερίου στο ρεζερβουάρ; Υπάρχει ειδικό πάνελ ελέγχου του συστήματος;
Εάν κάποιος είναι γνώστης του θέματος, ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Γιάννης Φ.

Να διευκρινησω κατι..οταν λεμε δεξαμενη πχ 100 λιτρων αυτη δεν θα παιρνει 100 λιτρα αλλα 80 λιτρα..το 99% των δεξαμενων ειναι κατασκευασμενες να παιρνουν 20% λιγοτερο αεριο για λογους ασφαλειας.
Επισης να προσεξεις οχι τοσο την τιμη αλλα την δουλεια που θα σου κανουν, τι μαρκα-προελευσης κιτακι βαζουν εαν ειναι πιστοποιημενο απο το ΕΛΛΗΝΙΚΟ υπουργειο ΟΛΑ τα εξαρτηματα του με τα λεγομενα Ε3 Ε13 κτλ.
Ενα αλλο θεμα δεν ξερω αν ειναι σιγουρα ετσι τα κιτακια που δεν εχουν πνευμονα λενε οτι βγαζουν προβληματακια αλλα στο ξαναλεω απλα το ακουσα δεν ξερω αν αληθευει.

Τελος να μας πεις αν θελεις απο την ερευνα αγορας που πιθανοτατα θα κανεις τι χρονους αναμονης σου δωσανε και τι τιμες.

tamtamcafe
12-10-10, 10:35
ναι αλλα οταν χρειαστει αλλαγη η μπαταρια θα πρεπει να ξυλωθει η δεξαμενη ετσι δεν ειναι?δεν βολευει μαλλον κατω απο κει

θα πρεπει να ξηλωθει η δεξαμενη αλλα δεν ειναι και κατι το τραγικο...απλα θα σου φαει καμια ωρα απο την ζωη σου μεχρι να αλλαξεις μπαταρια..

το καλο ειναι οτι οι μπαταριες στις μπεμπες ΚΡΑΤΑΝΕ!

μηπως δεν εχουμε σκεφτει το οτι θα βρισκεται η μπαταρια κατω απο την δεξαμενη υγραεριου δεν ειναι τοσο προβλημα το βαλε βγαλε που οπως και να το δεις ειναι προβλημα, αλλα το οτι ειναι καπως επικινδυνο απο πιθανον καποιο σπινθηρα απο οποιονδηποτε λογο?

λεω εγω τωρα.....:whistle:

Nino
12-10-10, 10:45
Γιαννη ερωτηση?
Η ρεζερβα στο Χ5 δεν ειναι κατω απο το αμαξι? ειναι στο χωρο του πορτ μπαγκαζ?

asot
12-10-10, 10:52
Στο πορτ μπαγκαζ είναι, κάτω από το πάτωμα (γι' αυτό και είναι αρκετά ψηλά το πάτωμα) και είναι και 17άρα...
Πάντως αν βγει, προσφέρει ΤΕΡΑΣΤΙΟ χώρο για δεξαμενή (αλλα βέβαια υπάρχει το θέμα με την μπαταρία)

Επίσης, οπως είπε και ο ΤΑΜx2, εχει την μπαταρία ΚΑΙ μερικά ακόμη modules ηλεκτρονικών εκει δίπλα...

E46 POWER
12-10-10, 17:23
μηπως δεν εχουμε σκεφτει το οτι θα βρισκεται η μπαταρια κατω απο την δεξαμενη υγραεριου δεν ειναι τοσο προβλημα το βαλε βγαλε που οπως και να το δεις ειναι προβλημα, αλλα το οτι ειναι καπως επικινδυνο απο πιθανον καποιο σπινθηρα απο οποιονδηποτε λογο?

λεω εγω τωρα.....:whistle:


Δημητρη θα πρεπει να ειναι αδεια για να γινει αυτο...παντως σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να γινεται τετοια δουλεια απο τον καθενα....

εχεις δικιο σε αυτο που λες αλλα εγω εννοουσα να το παει εκει που θα γινει η εγκατασταση..οποτε 1 ωρα το λιγοτερο ταλαιπωρια!

m-power_01
12-10-10, 17:51
Σπυρο αν γινει κατι τετοιο απο ποιο φλοτερ θα παιρνει μετρηση για τον εσωτερικο διακοπτη? εχεις δει καμια παρομοια κατασκευη γιατι οταν ρωτησα μου ειπαν δεν γινεται.

Θοδωρη η ποσότητα του υγραεριου υπολογίζεται μέσω μιας πολυβαλβιδας που βάζουν στην φιαλη . Αυτή μετράει πίεση . Έτσι επιτυγχάνεται και η πληρότητα του 80% μαξ. Άρα αν τις βάλεις σε σειρά θα έχεις πάλι σωστή ένδειξη αφού η πίεση θα τείνει πάντα να εξισορροπηθει από την αρχή των συγκινονουντων δοχείων !

E46 POWER
13-10-10, 02:53
Θοδωρη η ποσότητα του υγραεριου υπολογίζεται μέσω μιας πολυβαλβιδας που βάζουν στην φιαλη . Αυτή μετράει πίεση . Έτσι επιτυγχάνεται και η πληρότητα του 80% μαξ. Άρα αν τις βάλεις σε σειρά θα έχεις πάλι σωστή ένδειξη αφού η πίεση θα τείνει πάντα να εξισορροπηθει από την αρχή των συγκινονουντων δοχείων !

οκ μεχρι εδω το καταλαβα πως παιζει..τωρα το θεμα ειναι που θα ενωσεις την μια με την αλλη..θα κανεις τ στην βαλβιδα πληρωσης?

ghost-rider
13-10-10, 03:43
Κατι πηρε το αυτι μου οτι η συμφωνια που κρατουσε την τιμη του υγραεριου χαμηλα, εξαρτουσαι την τιμη αυτη(υγραεριου) με βαση την τιμη του πετρελαιου θερμανσης. Τωρα που ακριβαινει το πετρελαιο θερμανσης λογικα θα ανεβει και το υγραεριο-φυσικο αεριο σε επιπεδα που δεν θα καθιστουν συμφερουσα την μετατροπη. Οσοι ενδιαφερεστε καλο θα ηταν να το ψαξετε διεξοδικα.

E46 POWER
13-10-10, 04:13
ακομη και να γινει αυτο δεν θα ειναι ενα 20% πιο κατω? φυσικα μετα θα κανεις αποσβεση στα 2 χρονια...

bomer
13-10-10, 10:19
Αγαπητοι φιλοι, αναρωτηθηκε κανεις τι θα γινει με το software του εγκεφαλου, το οποιο θα αναγνωρισει αμεσως τις διαφορες (το γκαζι ειναι στεγνο δεν λιπαινει, ο κινητηρας ανεβαζει θερμοκρασιες, αλλαζει το αβανς, υπερθερμαινονται οι καταλυτες, ...) και θα εχει διαρκως check engine*** ?
Οι εκεφαλοι των bmw το γκαζι δεν το δουλευουν, ετσι χοντρικα για να το καταλαβαινουμε, κι αν παρα τον κανονα βρεθει καποιος με διαφορες παρεμβασεις-παρεμβολες να το κανει να δουλεψει, παλι θα αναβει check engine* και η διαρκεια ζωης του κινητηρα θα μειωθει δραματικα.
Το x5 4,4 καλιτερα να κανει εναν σωστο επαναπρογραματισμο eco-tuning.
(προγραμματισμο οικονομιας-οικολογιας)

zgouriazmenos
13-10-10, 10:32
Εγω πάντως με το δικό μου σώθηκα! Δεν ξέρω τι θα γίνει τελικά εδώ στο Ελλάντα με την τιμή του LPG... Βουλγαρία πάντως το βάζω με 50 λεπτά περίπου... :)
Check engine μου άναψε στην αρχή αλλά για άσχετους λόγους οι οποίοι διορθώθηκαν έπειτα απο επέμβαση ΣΩΣΤΟΥ μάστορα που ήξερε τι έκανε. Έχω γράψει σχεδόν 10000km με το LPG και μεχρι τώρα όλα καλά. Αν έχει μειωθεί η διάρκεια ζωής του κινητήρα μου (Μ43) και μάλιστα δραματικά, αυτό δεν το ξέρω... Ο χρόνος θα το δείξει! Αλλά και αυτό να γίνει θα έχω μια καλή αφορμή να αρχίσω να ψάχνομαι και εγώ για καμιά μετατροπούλα.... ;)

m-power_01
13-10-10, 13:11
Αγαπητοι φιλοι, αναρωτηθηκε κανεις τι θα γινει με το software του εγκεφαλου, το οποιο θα αναγνωρισει αμεσως τις διαφορες (το γκαζι ειναι στεγνο δεν λιπαινει, ο κινητηρας ανεβαζει θερμοκρασιες, αλλαζει το αβανς, υπερθερμαινονται οι καταλυτες, ...) και θα εχει διαρκως check engine*** ?
Οι εκεφαλοι των bmw το γκαζι δεν το δουλευουν, ετσι χοντρικα για να το καταλαβαινουμε, κι αν παρα τον κανονα βρεθει καποιος με διαφορες παρεμβασεις-παρεμβολες να το κανει να δουλεψει, παλι θα αναβει check engine* και η διαρκεια ζωης του κινητηρα θα μειωθει δραματικα.
Το x5 4,4 καλιτερα να κανει εναν σωστο επαναπρογραματισμο eco-tuning.
(προγραμματισμο οικονομιας-οικολογιας)

Όσο για το στεγνό Γκάζι και η αμόλυβδη είναι στεγνή ! Το πρόβλημα λοιπόν με την λιπανση των βαλβιδων ήταν παλιά στα μη καταλυτικά μετά το 90 διορθωθηκε (πολλές εταιρίες άλλαξαν παρτ Ναμπερ σε βαλβίδες εξαγωγής γιατί καίγονταν από την απουσία μολύβδου )
το υγραεριο επίσης εξομοιωνει σε μεγάλο βαθμό την καύση της βενζίνης ! Αυτό που λες για το αβανς είναι εν μέρει σωστό ... Τι θέλω να πω... Λύνεται και χωρίς επαναπρογραμματισμο , αν λυθεί δεν έχεις θερμοκρασίες ούτε καμένες βαλβίδες . Το πως λυνεται ειναι αυτό που κάνει τον μάστορα ...γιατί είπαμε οι περισσότεροι είναι βενζιναδες , λαστιχαδες , μαντραδες κλπ άριστα καταρτισμενοι !
Πάντως από όσο έχω δει στην Γερμανία ακόμα και στο mobile.de έχει αρκετά BMW LPG με πολλά χιλιόμετρα ... Για ναμην μιλήσω για Ιταλία και Βουλγαρία ή Κίνα ! Όπως επίσης ο δικός μας yannisv μας είχε πει για το BMW LPG που είχε κατα την παραμονή του στην Αγγλία

bomer
13-10-10, 18:48
Με το πετρογκαζ ανεβαινει και την καταναλωση σε λιτρα!
μην μας διαφευγει αυτο...
εχουμε μερικα αυτοκινητα στην εταιρεια (4) με διαφορα συστηματα αεριου προς παρακολουθηση.
Η αναλογια κοστους εγκαταστασης/ προβληματων τροφοδοσιας/ οικονομιας/ ειναι φαυλος κυκλος.

εδω σας παρουσιαζω επαναπρογραμματισμενο Ε60 Μ54 που απο 12-18λιτ/100 εχει βελτιωθει να αποδιδει 30ιππους παραπανω, και να καταναλωνει απο 7 ! εως και 10λιτ/100.
Με αυτο το αυτοκινητο κανω Bochum-Αθηνα-Bochum με 4 ρεζερβουαρ.
(Κανονικο bmw e60 ρεζερβουαρ, οχι μαιμουδεμενo).

Στη φωτο βλεπετε οτι εχω 'κλειδωμενον' τον αυτοματο πιλοτο (απο την ασπρη κουκιδα, πανω απο την μυτη της βελονας ταχυτητας), βλεπετε τις στροφες κινητηρα με 6η, βλεπετε και με ποσα ταξιδευω, με 32* βαθμους ζεστη.
Βλεπετε οτι εκεινη την στιγμη εχω μισο ρεζερβουαρ και οτι εχω ακομα υπολοιπο 464χλμ.
Αρα κανω 930χλμ στο ρεζερβουαρ (ταξιδι).
Και αυτη ειναι μια των περιπτωσεων.
Τον χειμωνα Autobahn κανω με 1 ρεζερβουαρ εως και 1250 χλμ.
οποτε προς τι το πετρογκαζ? Φορτωμα απο περιεργα σωληνακια, πνευμονες, και ατσαλινες φιαλες τοσου βαρους για ποιον λογο???

m-power_01
13-10-10, 19:23
Η παραπάνω κατανάλωση είναι περίπου 20 % και πιο κάτω !
Άρα εκεί που εκαιγες 15 λίτρα άρα 22€ τώρα θα καις 18 λίτρα άρα 11.7 € .
Συμφωνα με τις καταναλωσεις που λες ακόμα και 10 λίτρα να καψεις θες 15€ ...
Επίσης δεν μας είπες κόστος βελτίωσης

katsaraios
13-10-10, 21:33
http://www.youtube.com/watch?v=u3cxSj8SUM8&feature=player_embedded

μποχουμ-βερντερ 1-1

με το Ε46 318 1900cc
κατεβαινοντας απο Rheinenfalz προς Ελβετια -Ιταλια το αμαξι ειχε διανυσει 870 χλμ και ακομα δεν ειχε μπει στη "ρεζερβα" ,ταχυτητες λογω νυχτας 140-150 χαλαρα ,τα BMW δεν καινε τιποτα σε καλους δρομους:th_Laie_67-1:

Λοιπον για το υγραεριο στην χωρα μας σιγουρα συμφερει αρκει να γινει η σωστη εγκατασταση .
Σημερα επισης τα ΜΜΕ ενημερωσαν πως με νεο νομοσχεδιο προβλεπεται η εγκατασταση αντλιων υγραεριου σε περισσοτερα βενζιναδικαthumb

PANOS-E60
13-10-10, 21:59
Με το πετρογκαζ ανεβαινει και την καταναλωση σε λιτρα!
μην μας διαφευγει αυτο...
εχουμε μερικα αυτοκινητα στην εταιρεια (4) με διαφορα συστηματα αεριου προς παρακολουθηση.
Η αναλογια κοστους εγκαταστασης/ προβληματων τροφοδοσιας/ οικονομιας/ ειναι φαυλος κυκλος.

εδω σας παρουσιαζω επαναπρογραμματισμενο Ε60 Μ54 που απο 12-18λιτ/100 εχει βελτιωθει να αποδιδει 30ιππους παραπανω, και να καταναλωνει απο 7 ! εως και 10λιτ/100.
Με αυτο το αυτοκινητο κανω Bochum-Αθηνα-Bochum με 4 ρεζερβουαρ.
(Κανονικο bmw e60 ρεζερβουαρ, οχι μαιμουδεμενo).

Στη φωτο βλεπετε οτι εχω 'κλειδωμενον' τον αυτοματο πιλοτο (απο την ασπρη κουκιδα, πανω απο την μυτη της βελονας ταχυτητας), βλεπετε τις στροφες κινητηρα με 6η, βλεπετε και με ποσα ταξιδευω, με 32* βαθμους ζεστη.
Βλεπετε οτι εκεινη την στιγμη εχω μισο ρεζερβουαρ και οτι εχω ακομα υπολοιπο 464χλμ.
Αρα κανω 930χλμ στο ρεζερβουαρ (ταξιδι).
Και αυτη ειναι μια των περιπτωσεων.
Τον χειμωνα Autobahn κανω με 1 ρεζερβουαρ εως και 1250 χλμ.
οποτε προς τι το πετρογκαζ? Φορτωμα απο περιεργα σωληνακια, πνευμονες, και ατσαλινες φιαλες τοσου βαρους για ποιον λογο???

Φίλε bomer έχω δύο παρατηρήσεις : 1) στη φωτογραφία που έχεις τα όργανα του Ε60, είσαι με 5η ταχύτητα και όχι 6η όπως λες. 2) δεν ξέρω τι πρόγραμμα απόδοσης και οικονομιας έχει το αυτοκίνητό σου αλλά με 130 σταθερά τόσο καίει και το δικό μου που είναι 100% μαμά. Με 70 λτ βγάζει άνετα 950 χλμ.

nikos-Mpacket
13-10-10, 23:41
Με το πετρογκαζ ανεβαινει και την καταναλωση σε λιτρα!
μην μας διαφευγει αυτο...
εχουμε μερικα αυτοκινητα στην εταιρεια (4) με διαφορα συστηματα αεριου προς παρακολουθηση.
Η αναλογια κοστους εγκαταστασης/ προβληματων τροφοδοσιας/ οικονομιας/ ειναι φαυλος κυκλος.

εδω σας παρουσιαζω επαναπρογραμματισμενο Ε60 Μ54 που απο 12-18λιτ/100 εχει βελτιωθει να αποδιδει 30ιππους παραπανω, και να καταναλωνει απο 7 ! εως και 10λιτ/100.
Με αυτο το αυτοκινητο κανω Bochum-Αθηνα-Bochum με 4 ρεζερβουαρ.
(Κανονικο bmw e60 ρεζερβουαρ, οχι μαιμουδεμενo).

Στη φωτο βλεπετε οτι εχω 'κλειδωμενον' τον αυτοματο πιλοτο (απο την ασπρη κουκιδα, πανω απο την μυτη της βελονας ταχυτητας), βλεπετε τις στροφες κινητηρα με 6η, βλεπετε και με ποσα ταξιδευω, με 32* βαθμους ζεστη.
Βλεπετε οτι εκεινη την στιγμη εχω μισο ρεζερβουαρ και οτι εχω ακομα υπολοιπο 464χλμ.
Αρα κανω 930χλμ στο ρεζερβουαρ (ταξιδι).
Και αυτη ειναι μια των περιπτωσεων.
Τον χειμωνα Autobahn κανω με 1 ρεζερβουαρ εως και 1250 χλμ.
οποτε προς τι το πετρογκαζ? Φορτωμα απο περιεργα σωληνακια, πνευμονες, και ατσαλινες φιαλες τοσου βαρους για ποιον λογο???

Δηλαδη αν καταλαβα καλα η προταση σας σαν επαγγελματιας του χωρου ειναι ενας απλος αλλα καλος προγραμματισμος αντι για τον φαυλο κυκλο της υγραεριοκινησης.
Εγω λοιπον καλοπιστα θα το δεχτω αλλα θα ηθελα απο μερους σας να μας πειτε ποιος Μ54 παιρνει 30 αλογα με εναν απλο επαναπρογραμματισμο οπως λετε και ταυτοχρονα ριχνει την καταναλωση σε τοσο χαμηλα επιπεδα.
Επισης αφου τεκμηριωσετε οτι πραγματικα υπαρχει τετοιος προγραμματισμος σε Μ54 με τοσο μεγαλη αυξηση ιπποδυναμης αλλα και τοσο μεγαλη μειωση καταναλωσης να μας πειτε και ποσο κανει.
Πιστευω για να το προτεινετε αντι της υγραεριοκινησης θα ειναι περιπου στο κοστος της εγκαταστασης ενος συστηματος υγραεριου που νομιζω οτι παιζει στα 1500 ευρω.
Εγω φοραω τον 2,2 και εχω στα σχεδια μου να τον αλλαξω με τον 3λιτρο αν λοιπον υπαρχει τετοιος επαναπρογραμματισμος με ενδιαφερει τοσο για τον υπαρχον οσο και για τον μελλοντικο αν τα καταφερω και τον αλλαξω.

Ευχαριστω και περιμενω την απαντηση σας.

E46 POWER
14-10-10, 03:03
Αγαπητοι φιλοι, αναρωτηθηκε κανεις τι θα γινει με το software του εγκεφαλου, το οποιο θα αναγνωρισει αμεσως τις διαφορες (το γκαζι ειναι στεγνο δεν λιπαινει, ο κινητηρας ανεβαζει θερμοκρασιες, αλλαζει το αβανς, υπερθερμαινονται οι καταλυτες, ...) και θα εχει διαρκως check engine*** ?
Οι εκεφαλοι των bmw το γκαζι δεν το δουλευουν, ετσι χοντρικα για να το καταλαβαινουμε, κι αν παρα τον κανονα βρεθει καποιος με διαφορες παρεμβασεις-παρεμβολες να το κανει να δουλεψει, παλι θα αναβει check engine* και η διαρκεια ζωης του κινητηρα θα μειωθει δραματικα.
Το x5 4,4 καλιτερα να κανει εναν σωστο επαναπρογραματισμο eco-tuning.
(προγραμματισμο οικονομιας-οικολογιας)


δεν εχεις κανενα απολυτως προβλημα με λαμπακι κτλ.. επισης δυναμομετρημενα χ5 μετα την εγκατασταση υγραεριου ηταν 4 αλογα επανω!

φυσικα πρεπει να βγει και το καταλληλο προγραμμα για να εχεις αν οχι το 100% ενα 85-95% της αποδοσης..

gyiama
14-10-10, 11:38
μηπως πρεπει να συγχωνευτουν τα 2 thread?λενε τα ιδια πραγματα πανω κατω οποτε καλο θα ηταν να γινουν 1!!!!!

Γιάννης
14-10-10, 13:32
Αγαπητέ nino,

η ρεζέρβα από το Χ5 βρίσκεται μέσα στο port bagage, κάτω από το δάπεδο των αποσκευών.

Γιάννης Φ.

paganis
14-10-10, 14:35
τελικα στην γερμανια...το τσιπ τιουνινγκ....δινει 30 -40 αλογα,το λεει και ανθρωπος του χωρου!!! δικιο εχει ο γιωργαρας με το 850, που τον κοροιδευεται!

spar@
18-10-10, 01:32
το συγκεκριμενο bmw e60 φοραει τους μαγνητες.......τους μαγικους μαγνητες που μειωνουν την καταναλωση απελευθερωνουν αλογα, απελευθερωνουν κμ τελικης και γιατρευουν ρευματοπαθειες!!!!!

spar@
18-10-10, 01:43
(δεν μπορεσα να κανω εντιτ)
για να μην παρεξηγηθω και μιλωντας μπακαλιστικα, τα αλογα θελουν τροφη οποιος βγαλει σε ατμοσφαιρικο-τουρμπο κινητηρα παραπανω αλογα απο τον κατασκευαστη επιπεδου +15+20+30ps και μειωνει και την καταναλωση, να βαλει υποψηφιοτητα στις επομενες εκλογες να τον φηφισουμε να βγαλει την ελλαδα απο την οικονομικη κριση!

paganis
18-10-10, 02:42
(δεν μπορεσα να κανω εντιτ)
για να μην παρεξηγηθω και μιλωντας μπακαλιστικα, τα αλογα θελουν τροφη οποιος βγαλει σε ατμοσφαιρικο-τουρμπο κινητηρα παραπανω αλογα απο τον κατασκευαστη επιπεδου +15+20+30ps και μειωνει και την καταναλωση, να βαλει υποψηφιοτητα στις επομενες εκλογες να τον φηφισουμε να βγαλει την ελλαδα απο την οικονομικη κριση!

περιμενα να σχολιασει και κανεις αλλος...τα περι 30 αλογων με προγραμμα και οικονομια βενζινης..αλλα τελικα μονο τον 850 ξερουν να κραζουν μερικοι για τσιπ τιουνινγκ..και φουμαρα! ατομα που ισως δεν εχουν την ικανοτητα να σου απαντησουν καταλληλως ...εχω την αξιοπρεπεια και δεν τα πειραζω...τα ατομα ομως που στο παιζουν ειδικοι και τελικα ειναι ασχετοι ή ακομα χειροτερα εκμεταλλευονται την ασχετοσυνη αλλων...αξιζουν χονδρο κραξιμο...

E60_Arkadia
18-10-10, 02:45
Με το πετρογκαζ ανεβαινει και την καταναλωση σε λιτρα!
μην μας διαφευγει αυτο...
εχουμε μερικα αυτοκινητα στην εταιρεια (4) με διαφορα συστηματα αεριου προς παρακολουθηση.
Η αναλογια κοστους εγκαταστασης/ προβληματων τροφοδοσιας/ οικονομιας/ ειναι φαυλος κυκλος.

εδω σας παρουσιαζω επαναπρογραμματισμενο Ε60 Μ54 που απο 12-18λιτ/100 εχει βελτιωθει να αποδιδει 30ιππους παραπανω, και να καταναλωνει απο 7 ! εως και 10λιτ/100.
Με αυτο το αυτοκινητο κανω Bochum-Αθηνα-Bochum με 4 ρεζερβουαρ.
(Κανονικο bmw e60 ρεζερβουαρ, οχι μαιμουδεμενo).

Στη φωτο βλεπετε οτι εχω 'κλειδωμενον' τον αυτοματο πιλοτο (απο την ασπρη κουκιδα, πανω απο την μυτη της βελονας ταχυτητας), βλεπετε τις στροφες κινητηρα με 6η, βλεπετε και με ποσα ταξιδευω, με 32* βαθμους ζεστη.
Βλεπετε οτι εκεινη την στιγμη εχω μισο ρεζερβουαρ και οτι εχω ακομα υπολοιπο 464χλμ.
Αρα κανω 930χλμ στο ρεζερβουαρ (ταξιδι).
Και αυτη ειναι μια των περιπτωσεων.
Τον χειμωνα Autobahn κανω με 1 ρεζερβουαρ εως και 1250 χλμ.
οποτε προς τι το πετρογκαζ? Φορτωμα απο περιεργα σωληνακια, πνευμονες, και ατσαλινες φιαλες τοσου βαρους για ποιον λογο???

Δηλαδη με τον επαναπρογραμματισμο θα εχω 200 αλογα!! Μηπως λες πολλα? Παααρα πολλα? Για καταναλωση δεν εχω παραπονο,οπως ειναι τωρα καιω 7-10 που λες.Εσενα που εκαιγε 12-18 τι ειναι 530? Φανταζομαi δεν μiλας για autoban?

850 CSI
18-10-10, 13:12
Διαθέτω ένα Χ5 4.4 και επιθυμώ να τοποθετήσω σύστημα υγραεριοκίνησης. Ζητώντας ενημέρωση για το θέμα, έμαθα ότι το ρεζερβουάρ του αερίου τοποθετείται στη θέση της ρεζέρβας του αυτοκινήτου, αλλά αυτή η ενέργεια προφανώς θα εμποδίζει την πρόσβαση του μηχανικού στη θέση της μπαταρίας για μελλοντική αλλαγή της, αφού η μπαταρία βρίσκεται κάτω από τη ρεζέρβα. Προφανώς θα πρέπει να μεταφερθεί η θέση της μπαταρίας αλλού. Αλλά σε ποιό σημείο του αυτοκινήτου;
Επίσης ποιός μπορεί να είναι ο μέγιστος όγκος του ρεζερβουάρ αερίου που μπορεί να τοποθετήσει κάποιος; Μπορεί να τοποθετηθεί ρεζερβουάρ 95 λίτρων;
Υπάρχει εμπειρία καλής λειτουργίας του συστήματος;
Υπάρχει κάτι που θα πρέπει να προσέξω;
Υπάρχει δείκτης στάθμης της περιεχόμενης ποσότητας του αερίου στο ρεζερβουάρ; Υπάρχει ειδικό πάνελ ελέγχου του συστήματος;
Εάν κάποιος είναι γνώστης του θέματος, ας μου απαντήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Γιάννης Φ.
ουτε που να το σκεφτεσε σε 2 χρονια το πολυ εχεις καμμενο στροφαλο-μπιελλες αλλη η θερμοκρασια και τριβη της βενζινης και αλλη του προπανιου

E46 POWER
18-10-10, 15:52
ουτε που να το σκεφτεσε σε 2 χρονια το πολυ εχεις καμμενο στροφαλο-μπιελλες αλλη η θερμοκρασια και τριβη της βενζινης και αλλη του προπανιου


Έχετε δει οποιαδήποτε ζημιά σε αυτοκίνητο από το υγραέριο;

E60_Arkadia
19-10-10, 00:46
Στην Ιταλια χρησιμοποιειται εδω και 3 δεκαετιες.Τωρα οι αντιπροσωπειες πουλανε ετοιμα μοντελα με υγραεριο και στην ιδια τιμη με το μοντελο βενζινης.Δεν εχουν αναφερθει ΠΟΤΕ βλαβες ή δυσλειτουργιες απο το υγραεριο.Ενα παραδειγμα νεου μοντελου με υγραεριο,εγγυημενο απ την αντιπροσωπεια passat tsi 1.4 150hp.

NickE60
19-10-10, 09:48
Στην Ιταλια χρησιμοποιειται εδω και 3 δεκαετιες.Τωρα οι αντιπροσωπειες πουλανε ετοιμα μοντελα με υγραεριο και στην ιδια τιμη με το μοντελο βενζινης.Δεν εχουν αναφερθει ΠΟΤΕ βλαβες ή δυσλειτουργιες απο το υγραεριο.Ενα παραδειγμα νεου μοντελου με υγραεριο,εγγυημενο απ την αντιπροσωπεια passat tsi 1.4 150hp.

πόσο έχει το LPG εκεί Κώστα?

tamtamcafe
19-10-10, 15:48
λοιπον επειδη τραβαει μακρια αυτη η κουβεντα η επισημη εκδοχη εχει ως εξης:
...


Το υγραέριο με απόφαση του Υπουργείο Μεταφορών από το 2000 είναι νόμιμο!!
Αυτό σημαίνει το εξουσιοδοτημένο συνεργείο σου δίνει χαρτί και με 80 ευρώ το περνάς ΚΤΕΟ και μετά στην άδειά σου ΝΟΜΙΜΑ!!
Κόστος 1100 έως 1600 ευρώ!! Περιλαμβάνει πνεύμονα ,βαλβίδα, μπέκ, εγκέφαλο, μπουκάλα και τα συναφή της!!
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ Δίνεις το αυτοκίνητό σου σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο σήμερα το πρωί, και αύριο το μεσημέρι είναι έτοιμο!!
INSTALLATION γίνονται μόνο 4 τρύπες στην πολλαπλή εκεί που φτάνει το καύσιμο στα μπέκ και μπαίνουν 4 μικρά ακροφύσια!! εκεί μπαίνουν σωληνάκια τα μπέκ του
υγραερίου και στερεώνονται με 2 βίδες στο αμάξωμα!! επίσης δύο βίδες για τον εγκέφαλο και αυτό είναι όλο!! οι καλωδιώσεις στερεώνονται με straps ώστε αν θέλουμε μετά από καιρό να το αφαιρέσουμε και να το βάλουμε στο καινούργιο μας αυτοκίνητο (αφού πουλήσουμε αυτό)!!
ΜΠΟΥΚΑΛΑ
Η φιάλη μπαίνει στα αυτοκίνητα (ΙΧ) στην θέση της ρεζέρβας και δίνει ωφέλιμα 40 -65 λίτρα υγραερίου! Έχει σχήμα ακριβώς σαν ρόδα και είναι περίπου (όπως την ονομάζουν άλλωστε ) σαν donut!! Αυτο σημαίνει στα 2000 κυβικά ότι αν το αυτοκίνητό σας καίει μέσο όρο 10 στα 100 χλμ και
προσθέτοντας 1 λίτρο ακόμα γιατί το υγραέριο καίει λίγο παραπάνω (από την συνήθη κατανάλωση ακόμα ένα λίτρο) έχουμε 11 λίτρα στα 100 χλμ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
τιμή βενζίνης 1,30 ευρώ
τιμή υγραερ. 0.65 ευρώ
δηλαδή πάς Θεσσαλονίκη με αντί για 65 ευρώ βενζίνης με 35 ευρώ υγραέριο!
ΟΦΕΛΗ-Ο Ι Κ Ο Ν Ο Μ Ι Α
Διπλάσιος χρόνος ζωής λαδιών
διπλάσιος χρόνος μπουζί
0 ρύποι
αυτονομία πάνω από 900 χλμ αφού η βενζίνη δεν καταργείται
ΜΥΘΟΙ
ξηρή καύση= δεν ισχύει αφού έτσι κι αλλιώς καίμε στα αμάξια μας πια αμόλυβδη που δεν έχει το μόλυβδο πια δηλαδή το ξηρό λιπαντικό και επιπλέον το γκάζι που βάζουμε στα πρατήρια περιέχει ειδικό λάδι για να λιπαίνει και τα μπεκ αλλά και να πλησιάζει την καύση της βενζίνης. Μπορείτε να το δείτε στην αντλία από το παραθυράκι της αντλίας την ώρα που γεμίζει.
Δεν είναι petrogas είναι LPG (liquid petrol gas εμπλουτισμένο με λάδι!!!!)Έντονη μυρωδιά= Δεν μυρίζει καθόλου ούτε στην καύση ούτε και στην καμπίνα αφού γίνεται τέλεια καύση!! Η μυρουδιά σημαίνει διαρροή και το σύστημα έχει ηλέκτροβάνες που συνδέονται με τον δείκτη πίεσης. Ο εγκέφαλος διαβάζει τον εγκέφαλο μηχανής και ξέρει ανά πάσα στιγμή τι πίεση έχει η μπουκάλα και τι πίεση βάση χαρτογράφησης πρέπει να δώσει. αν καταλάβει ότι η πίεση πέφτει χωρίς λόγω κόβει από την ηλεκτροβάνα της μπουκάλας την παροχή!!!
Κίνδυνος έκρηξης= Σύμφωνα με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων με βενζίνη ο κίνδυνος έκρηξης με την βενζίνης είναι 47 με 58% ενώ με υγραέριο πέφτει στο 8%.
εξηγώ= το σύστημα έχει relief valve και όταν αυξηθεί η πίεση στην μπουκάλα τότε εκτονώνει και δεν επιτρέπει να ανέβει πάνω από ορισμένα Bar.αν καταλάβει δε διαρροή κόβει από την ηλεκτροβάνα.
.. και
οσο_αφορα τα tuning με 30 αλογα κλπ κλπ εγω προσωπικα θα το δεχθω για καποιους κινητηρες μαμα που εχουν ηδη 300+ αλογα για πιο κατω θεωρω οτι μααααααλλον δυσκολο το βλεπω εως κοροιδια
... ταδε εφη μητσος

spar@
20-10-10, 03:01
μου αρεσε το 2 χρονια ειναι πολυ εμπειρη απαντηση....αχχαχααχχα! ειναι με τον καιρο... ας πουμε αλλοι τ χρονο κανουν 1000κμ και αλλοι 100 000κμ, οποτε σε αλλους θα χαλασει σε 2000κμ και σε αλλους σε 200.000κμ αρα παιζει και να συμφερει!!!!!
θα τα παρετε ολα στην μασχαλη να το ξερετε, στροφαλους πιστονια μπιελες ακομα και τα εκκεντροφορια ειδικα εσεις με τα διχρονα....
εγω εχω παραδειγματα 2 φιλους (ο ενας με ρχ7 και ο αλλος με ρχ8) με χρηση υγραεριου στα 40 000κμ και τα δυο στροφαλο-μπιελες για πεταμα!!!
μακρυα! ΜΟΝΟ μπενζινα παιδες....... ουτε καν ντιζελιες...ολα τα ντιζελ επειδη δουλευουν πολυ χαμηλο αβανς και εχουν λιγη συμπιεση λιωνουν ακιδες στα μπουζι και τρυπανε πιστονια!
ΜΠΕΝΖΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟ!

katsaraios
20-10-10, 03:09
ενα μειον για μερικους που "τρεμουν" καθε αισθητικη επεμβαση στα αμαξια τους ειναι οτι στα περισσοτερα BMW δεν χωραει στην υπαρχουσα θεση η βαλβιδα πληρωσης υγραεριου(δλδ μεσα απο το καπακι που βαζουμε βενζινη) και υποχρεωτικα γινεται τρυπα και εγκατασταση στο κατω πλαινο μερος του προφυλακτηρα.

E46 POWER
20-10-10, 04:18
μου αρεσε το 2 χρονια ειναι πολυ εμπειρη απαντηση....αχχαχααχχα! ειναι με τον καιρο... ας πουμε αλλοι τ χρονο κανουν 1000κμ και αλλοι 100 000κμ, οποτε σε αλλους θα χαλασει σε 2000κμ και σε αλλους σε 200.000κμ αρα παιζει και να συμφερει!!!!!
θα τα παρετε ολα στην μασχαλη να το ξερετε, στροφαλους πιστονια μπιελες ακομα και τα εκκεντροφορια ειδικα εσεις με τα διχρονα....
εγω εχω παραδειγματα 2 φιλους (ο ενας με ρχ7 και ο αλλος με ρχ8) με χρηση υγραεριου στα 40 000κμ και τα δυο στροφαλο-μπιελες για πεταμα!!!
μακρυα! ΜΟΝΟ μπενζινα παιδες....... ουτε καν ντιζελιες...ολα τα ντιζελ επειδη δουλευουν πολυ χαμηλο αβανς και εχουν λιγη συμπιεση λιωνουν ακιδες στα μπουζι και τρυπανε πιστονια!
ΜΠΕΝΖΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟ!

ksexasa mia vasiki leptomeria..sxedon oloi oi kataskeyastes lene oxi sta mazda..merikoi pali lene oxi alla an den mporeis na to apofygeis exoun sto programma tous kapies extra rythmiseis pou einai EIDIKA gia Mazda.. opote osoi einai taliban kai kanoun autocalibration...bye bye mazda!
(sorry gia ta greeklish alla to pc einai gia fromat mallon)

E46 POWER
20-10-10, 04:20
ουτε καν ντιζελιες...ολα τα ντιζελ επειδη δουλευουν πολυ χαμηλο αβανς και εχουν λιγη συμπιεση λιωνουν ακιδες στα μπουζι και τρυπανε πιστονια!


otan les mpouzi ti ennoeis?

(sorry gia ta agglika to pc ftaiei)

m-power_01
20-10-10, 04:36
ksexasa mia vasiki leptomeria..sxedon oloi oi kataskeyastes lene oxi sta mazda..merikoi pali lene oxi alla an den mporeis na to apofygeis exoun sto programma tous kapies extra rythmiseis pou einai EIDIKA gia Mazda.. opote osoi einai taliban kai kanoun autocalibration...bye bye mazda!
(sorry gia ta greeklish alla to pc einai gia fromat mallon)

otan les mpouzi ti ennoeis?

(sorry gia ta agglika to pc ftaiei)

Ρε θοδωρη, ο ανθρωπος κανει πλακα... δεν βλεπεις οτο μιλαει στην Γιωργαρα...
ασε που ο ανθρωπος ξερει...

E46 POWER
20-10-10, 05:43
για τα μαζντα ψαρωσα αλλα αυτα που εγραψα ισχυουν...
για τα μπουζι επειδη ξερω οτι γνωριζει και επειδη απαντησα ψιλοβιαστικα νομιζα οτι εννοουσε κατι μεταφορικα... ξερεις πως ειναι οταν συμμετεχει ο csi σε ποστ...:th_Laie_67-1::hystericalbs1::whistle:

spar@
20-10-10, 06:53
μακαρι να ηταν μονο τα μπουζι... :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:

tamtamcafe
20-10-10, 16:31
μου αρεσε το 2 χρονια ειναι πολυ εμπειρη απαντηση....αχχαχααχχα! ειναι με τον καιρο... ας πουμε αλλοι τ χρονο κανουν 1000κμ και αλλοι 100 000κμ, οποτε σε αλλους θα χαλασει σε 2000κμ και σε αλλους σε 200.000κμ αρα παιζει και να συμφερει!!!!!
θα τα παρετε ολα στην μασχαλη να το ξερετε, στροφαλους πιστονια μπιελες ακομα και τα εκκεντροφορια ειδικα εσεις με τα διχρονα....
εγω εχω παραδειγματα 2 φιλους (ο ενας με ρχ7 και ο αλλος με ρχ8) με χρηση υγραεριου στα 40 000κμ και τα δυο στροφαλο-μπιελες για πεταμα!!!
μακρυα! ΜΟΝΟ μπενζινα παιδες....... ουτε καν ντιζελιες...ολα τα ντιζελ επειδη δουλευουν πολυ χαμηλο αβανς και εχουν λιγη συμπιεση λιωνουν ακιδες στα μπουζι και τρυπανε πιστονια!
ΜΠΕΝΖΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΑΣ ΗΣΥΧΟ!
Ολα τα βανκελ ευσι κι αλλοιως σπανε μονα τους δεν χρειαζονται το αεριο να σπασουν, δε τοξερες?
Βουρ στο αεριο ρε ειναι το καλυτερο καυσιμο οχι μονο απο οικονομια, αλλα και απο αποψης μεγαλυτερης ζωης του κινητηρα και λιγοτερες φθορες με αποδειξεις, τα υπολοιπα ειναι δυσπιστιες και φοβοι, αλλωστε ολα τα ταξι που κυκλοφορουν με αεριο ειναι κοροιδα η παλαιας τεχνολογιας?

spar@
20-10-10, 16:57
ρε παιδια δειτε το ποστ μου...μην βαρατε.... στον CSI MAIMI πηγαινε... διαβαστε τι γραφω!!!!

Dimzan
20-10-10, 17:57
Αληθεια, σε wankel κινητηρα μπαινει υγραεριο?? Εκει που εχουν φτασει τα rx8 θα ηταν ενδιαφερον να μαθουμε τι παιζει με το υγραεριο...

E60_Arkadia
20-10-10, 23:09
πόσο έχει το LPG εκεί Κώστα?

+-0.60 Νικολα.Συμφερει απο πολλες αποψεις.Το θεμα ειναι οτι οκ το εβαλες,αντε να βαλει κανα καπελο τρελλο και να παει 1.50 και αυτο.Εμπιστευεσαι?!

Lambros46
21-10-10, 00:04
Αληθεια, σε wankel κινητηρα μπαινει υγραεριο?? Εκει που εχουν φτασει τα rx8 θα ηταν ενδιαφερον να μαθουμε τι παιζει με το υγραεριο...


Ουτε με υγραεριο δεν σωζεται η κατασταση με τα μαζντα...

Dimzan
21-10-10, 00:22
Ουτε με υγραεριο δεν σωζεται η κατασταση με τα μαζντα...

Τοσο χαλια?? αν η βενζινη εχει 1,45 το υγραεριο εχει 0,65. Για καταναλωση πες 15λιτρα ανα 100χλμ στο rx8 το κοστος σε καυσιμο ειναι 0,65*15=9,75 ευρω ανα 100 χλμ. Σκεψου οτι με το civic χαλαω 10-12 ευρω... Εμενα μου φαινεται συμφερον.. Εκτος αν δεν ειναι δοκιμασμενο...

katsaraios
21-10-10, 00:54
Τοσο χαλια?? αν η βενζινη εχει 1,45 το υγραεριο εχει 0,65. Για καταναλωση πες 15λιτρα ανα 100χλμ στο rx8 το κοστος σε καυσιμο ειναι 0,65*15=9,75 ευρω ανα 100 χλμ. Σκεψου οτι με το civic χαλαω 10-12 ευρω... Εμενα μου φαινεται συμφερον.. Εκτος αν δεν ειναι δοκιμασμενο...

γιατι δεν ρωτας σε μαζντα φορουμ???
προφανως θα εχουν ψαχτει και αυτοι..

Dimzan
21-10-10, 01:05
γιατι δεν ρωτας σε μαζντα φορουμ???
προφανως θα εχουν ψαχτει και αυτοι..

Μου γεννηθηκε η απορια καθως διαβαζα εδω... Λιγο που το ψαξα ακρη δε βρηκα... Αν το ψαξω παραπανω κατι θα βρω λογικα. Τεσπα :)

ΥΓ σρυ για το offtopic